abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44040087
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Bij mij werkt X-Fi gewoon goed? Kan ook de 3 modussen selecteren. Alleen niet zo makkelijk als in XP.
Voor als je ze nog niet gevonden hebt: Onder control panel klik je rechtsonder op Additional Options .
Ja, dat werkt ook wel.

O.a EAX werkt niet, vanwege de compleet andere driver-architectuur in van Vista maar Creative is hier mee bezig:
quote:
In light of this, Creative stated that it has been working on a driver for Windows Vista. The new driver will intercept DirectSound 3D calls and translate them into OpenAL on the fly, thus allowing the Creative X-Fi to work its magic. Therefore, all games that are coded with EAX support will continue to play with it enabled on Windows Vista.
]I[ Melvin ]|[
pi_44040154
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Speculatie tot en met, maar houd jezelf er gerust tevreden mee. Tot die tijd lach ik me rot met jullie nieuwigheidjes die grotendeels al >18 maanden in OSX zitten.
ach, ik werk tenminste met fatsoenlijke spullen, niet met een OS dat aan gare pc's is gekoppeld
pi_44040826
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef mschol het volgende:

[..]

ach, ik werk tenminste met fatsoenlijke spullen, niet met een OS dat aan gare pc's is gekoppeld
Zijn gewoon pc's en komen uit dezelfde fabrieken van ASUS en ASER maar ja sindsdien is de kwaliteit wel iets achteruit gegaan geloof ik.

Maar goed je hebt idd minder keus met je hardware. Toch als ik de mac PRO zie dan heb je wel een ''dreammachine''.
pi_44042500
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Waar je bijzonder veel aan hebt met hun wijdverspreide ondersteuning .

Je kan lullen wat je wilt, maar puur omdat OSX zo ver is met z'n trucjes is omdat ze niet verder hoefden te kloten om alle hardware compatible te maken.. want zoveel hardware is er niet .
Kom maar met referenties; wederom speculatie tot en met

En omdat OSX minder gebruikt wordt dan W2K/XP heb ik er weinig aan...? Je kunt lullen wat je wilt, maar dat doet niks af aan het feit dat, zoals ik al zei, de meeste dingen in Vista al minimaal anderhalf jaar te gebruiken zijn in OSX. En daar is niks speculatiefs aan.
Calmer than you are
pi_44042564
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef mschol het volgende:

[..]

Mooi. Nog een OSX-gebruiker

Calmer than you are
pi_44042716
Het is echt geen VS topic.
Enough is enough wat mij betreft.
pi_44042792
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Kom maar met referenties; wederom speculatie tot en met

En omdat OSX minder gebruikt wordt dan W2K/XP heb ik er weinig aan...? Je kunt lullen wat je wilt, maar dat doet niks af aan het feit dat, zoals ik al zei, de meeste dingen in Vista al minimaal anderhalf jaar te gebruiken zijn in OSX. En daar is niks speculatiefs aan.
Nee.. dat er niet veel keuze is in programma's . En dat lijkt me toch vrij algemeen bekend? .
En vertel me eens wat in OSX zit en nu net pas in Vista? En kom dan nu niet aan met dat het er net zo uit ziet.. want naar mijn weten is dat niet het belangrijkste in een os .
pi_44042796
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
Het is echt geen VS topic.
Enough is enough wat mij betreft.
pi_44042830
Toch jammer dat in een fatsoenlijk topic die apple-fappers de boel weer komen verstieren...
pi_44042973
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Mooi. Nog een OSX-gebruiker

je snapt het nog steeds niet he...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 1 december 2006 @ 07:27:11 #161
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44045837
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:59 schreef mschol het volgende:

[..]

je snapt het nog steeds niet he...
Zal hij ook nooit gaan doen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44046423
Jammer hele topic naar de klote .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 1 december 2006 @ 08:52:02 #163
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44046459
Nah, we negeren het osx gedeelte en gaan vrolijk door.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_44046574
Ja of gewoon ff een mod die ff de VS reacties eruit tieft
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 1 december 2006 @ 09:03:55 #165
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44046622
Ik hoop dat Nvidia hun drivers aardig gaan aanpassen voordat de normale versie van Vista gelanceerd wordt.
Dit geldt voor zowel de raidcontroller als de videokaarten.
Anders zit ik toch te denken aan een overstap naar Ati.
Het is alleen jammer dat die zo achter blijven kwa performance tov Nvidia...
Op chipset niveau.
pi_44046687
Ik moet zeggen , dat de raidcontroller door vista keurig is opgepakt in vista.
Waar ik wel op wacht zijn de 8800GTX drivers.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 1 december 2006 @ 09:11:51 #167
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44046740
Dat wel, maar ik vraag me af wie daar uiteindelijk verantwoordelijk voor geweest is, Ms of Nvidia.
Ik denk zelf Ms namelijk, omdat op de site van Nvidia een "driver" stond/staat die totaal niet werkt tijdens de setup, maar alleen wanneer je vista al geinstalleerd had....
pi_44046764
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
Dat wel, maar ik vraag me af wie daar uiteindelijk verantwoordelijk voor geweest is, Ms of Nvidia.
Ik denk zelf Ms namelijk, omdat op de site van Nvidia een "driver" stond/staat die totaal niet werkt tijdens de setup, maar alleen wanneer je vista al geinstalleerd had....
De NVidia raid controller moest je even extracten en de inf enzo op een diskette zetten en toen werkte ook de nvidai driver prima.

Deze driver zit nu ook gewoon in vista. dus het is een nvidia driver waarmee nu alles werkt.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 1 december 2006 @ 09:15:40 #169
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44046791
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:13 schreef Joene het volgende:

[..]

De NVidia raid controller moest je even extracten en de inf enzo op een diskette zetten en toen werkte ook de nvidai driver prima.

Deze driver zit nu ook gewoon in vista. dus het is een nvidia driver waarmee nu alles werkt.
Dat heb ik geprobeerd op alle mogelijke manieren, zelfs verschillende uitpakproggies geprobeerd.
Ik kreeg Vista pas bij RC2 aan de praat op m'n raidset.
Nu was ik niet de enige die dat probleem had, getuige het nvidia forum.
pi_44046881
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:15 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd op alle mogelijke manieren, zelfs verschillende uitpakproggies geprobeerd.
Ik kreeg Vista pas bij RC2 aan de praat op m'n raidset.
Nu was ik niet de enige die dat probleem had, getuige het nvidia forum.
Had dat ff gemeld in dit topic , ik extracte ze gewoon met winrar.
pi_44047503
Heb jij een 8800 joene?!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_44047526
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:00 schreef Jarno het volgende:
Heb jij een 8800 joene?!
nee Jarno , die komt er pas als den drivers voor vista er zijn
pi_44048840
Als nVidia idd zn drivers op orde heeft voor de chipset en voor de grafischekaarten stap ik ook over.
pi_44048859
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als nVidia idd zn drivers op orde heeft voor de chipset en voor de grafischekaarten stap ik ook over.
Alles is op orde behalve de 8800 serie.
pi_44048927
Nou, dan ga ik het vanavond proberen
pi_44050357
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:05 schreef Joene het volgende:

[..]

Alles is op orde behalve de 8800 serie.
pi_44055472
Hoi hebben jullie vista gecrackt? Zo ja, lees verder en reply dadelijk!
Hoe heb je het gedaan?
De datum-truuk en gewoon geen key ingevuld, of de gekraakte files van RC2 gebruikt?

En wat werkt wel en niet?

Groetjes,

veldmuis

ps. en komt er nog een echte crack of blijft het zo matig?
pi_44055493
Ik heb niet gekraakt. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:35:42 #179
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44055546
Geen key invullen werkt oneindig.
pi_44055567
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef Jarno het volgende:
Ik heb niet gekraakt. .
Jarno heb jij voor mij ook een key? Groetjes, veldmuis ps. stone lsland vriends
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo