Interessant lullen kan iedereen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zulke vragen gaan jouw intellect dus te boven. Doe geen moeite. Maar misschien kun je je afvragen waarom je mensen die hier wat komen zeggen wat je niet bevalt als 'prutser' moet bestempelen.
En nu op naar je Vista desktopsearch-cursus!
Jammer dat het altijd van die Apple-hoeren zijn, die komen altijd met van die dooddoeners ipv argumenten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:57 schreef Joene het volgende:
Oh ok hier gaan we rellen.
Noops. Ik kijk het nog heel even aan. Denk wel dat ik bij Vista blijf, maar misschien doe ik nog een verse install aan het einde van de 30 dagen als ik alle truukjes ken enzo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:59 schreef Joene het volgende:
Vista Noobs Presents ! .
J , heb je eigenlijk al geactiveerd ?
Misschien dat in de uiteindelijke release wel een Bootlogo zit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Noops. Ik kijk het nog heel even aan. Denk wel dat ik bij Vista blijf, maar misschien doe ik nog een verse install aan het einde van de 30 dagen als ik alle truukjes ken enzo.
Onderbouw!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
Ja nee, vet man. Een nieuwe computer kopen alleen omdat Microsoft niet kan programmeren
Nee, CPUs die niks staan te doen en geheugen dat niet gebruikt wordt, dát is nuttig gebruik maken van je PC. Hup, werken met je donder. Ik heb die meuk niet voor niets gekocht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
Ja nee, vet man. Een nieuwe computer kopen alleen omdat Microsoft niet kan programmerenJe PC aan hebben staan alleen voor het OS
Want extra programma's draaien zit er toch niet meer in
Die Aero Glass interface zuigt al je geheugen al op.
quote:
AIXGL draait al op een simpele MX400. Terwijl je voor Vista fucking DirectX 9 nodig hebt met Pixel Shader 2.0quote:Die Aero Glass interface zuigt al je geheugen al op.
ik heb een idee voor jou: kom eens onder die steen vandaan en kijk hoe de wereld er nu uitzietquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Da's toch niks nieuws bij Windows.? Dat doet zoiets al minimaal 10 jaar![]()
d'r zit ook geen bootlogo in de RTM -> MSDN releasequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien dat in de uiteindelijke release wel een Bootlogo zit.
[afbeelding]
Hey, welkom in de 21e eeuw!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef Lunar het volgende:
[..]
[..]
AIXGL draait al op een simpele MX400. Terwijl je voor Vista fucking DirectX 9 nodig hebt met Pixel Shader 2.0![]()
Dan doe je toch iets fout hoor
ik weet nie hoor maar bij cold boot is minder dan eenderde van mijn memory (1,25GB) gebruikt..quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
Die Aero Glass interface zuigt al je geheugen al op.
Dat ben ik niet helemaal met je eens! CPU's moeten niks te doen hebben! Cool&Quietquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, CPUs die niks staan te doen en geheugen dat niet gebruikt wordt, dát is nuttig gebruik maken van je PC. Hup, werken met je donder. Ik heb die meuk niet voor niets gekocht.
Vista gaat anders om met je geheugen, net als Linux bijvoorbeeld wordt het geheugen wat beschikbaar is gewoon gebruikt, en wordt er niet net als bij alle vorige Windows versies alleen gebruikt wat nodig is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar bij cold boot is minder dan eenderde van mijn memory (1,25GB) gebruikt..
niet echt veel verschil met XP..
en ja ik draai aero
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef wijsneus het volgende:
Ach ja - xp was natuurlijk ook een beetje my-first-operating system.
Neem van mij aan dat wanneer de eerste Dell Pc's met Vista van de band gaan rollen, ze als de sodemieter ondersteuning zullen gaan bieden hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef Troel het volgende:
Commentaar van de helpdesk: dat ondersteunen we niet. Op de wedervraag waarom nog niet en per wanneer wel nog geen reactie.
Mijn beryl draait op een 1.2ghz amd en een budget nvidea kaartje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef Jarno het volgende:
Ach, ik kan nou eenmaal niks met mensen die vinden dat de hele wereld nog in 640kb moet passen en dat een Core 2 Duo (gvd een beest van een cpu!) 9 van de 10 cycles uit zijn neus moet gaan staan eten. Maar wél een mooie interface en ondersteuning voor elke Taiwanees stukje hardware willen...
En als je Need for Speed Carbon wilt spelen? Hoe doe je dat op je beryl?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Mijn beryl draait op een 1.2ghz amd en een budget nvidea kaartje.
Nou, hup, lekker jezelf aftrekken over je beriel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Mijn beryl draait op een 1.2ghz amd en een budget nvidea kaartje.
Idd de consumenten editie pas 30 januari. en tot die tijd moet je niet zeiken over ontbrekende drivers of niet werkende shit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat wanneer de eerste Dell Pc's met Vista van de band gaan rollen, ze als de sodemieter ondersteuning zullen gaan bieden hoor.
Iedereen lijkt te vergeten dat Vista alleen nog maar beschikbaar is via MSDN. Waarin de 'D' staat voor developer, niet consumer.
na de 2e keer lezen realiseer ik me dat je het over de Rabobank hebtquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef Troel het volgende:
Voor de mensen die digitale rekeningafschriften ontvangen via Rabobank Internetbankieren en over willen stappen op Vista in combinatie met IE 7.0
Sterkte!
Want dan kan je niet meer bij je rekeningafschriften komen
Commentaar van de helpdesk: dat ondersteunen we niet. Op de wedervraag waarom nog niet en per wanneer wel nog geen reactie.
Nee, want Vista is én nog niet uit én al was het uit, niemand dwingt je over te stappen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:28 schreef SlimShady het volgende:
dan hebben veel mensen/klanten een probleem...
Als je niet van experimenteren houd of niet een ontwikkelaar bent is het natuurlijk ook bullshit om voor de consumenten release al te switchen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, want Vista is én nog niet uit én al was het uit, niemand dwingt je over te stappen.
Het gaat even om het argument veldmuis - het is echt niet nodig om zwaarder hardware nodig te hebben voor de geile effectjes, waar heb je immers die 3d kaart voor - die rekent dat toch alles door?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, hup, lekker jezelf aftrekken over je beriel!
Klopt , standby shutdown , hybernate was ruim voldoende.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:40 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Vista is, net als windows XP, een stukje bloatware van heb ik jou daar. Dat is de kritiek. 15 manieren om je laptop af te sluiten is natuurlijk ook een beetje overkill
Overigens legt Vista al heel veel Aero effecten bij de GPU ipv de CPU neer. Dacht ik. Enniewee, dat Vista bloated is, dat geloof ik best, maar daarintegen verwacht iedereen dat Kutapp 0.1 uit '93 het ook nog steeds gewoon doet en sleept het een hoop (trieste) historie mee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:40 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Het gaat even om het argument veldmuis - het is echt niet nodig om zwaarder hardware nodig te hebben voor de geile effectjes, waar heb je immers die 3d kaart voor - die rekent dat toch alles door?
Sowieso, de interface is enorm veel consistenter gemaakt. Waren er in XP nog 100 wegen die naar Rome leiden, nu gaat alles op dezelfde manier in élk venster. Erg grote stap vooruit imho.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt , standby shutdown , hybernate was ruim voldoende.
Echter de nieuwe powerschema's van vista zijn subliem. Echt helemaal top !
Dat is idd erg prettig , soms wel zoekenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sowieso, de interface is enorm veel consistenter gemaakt. Waren er in XP nog 100 wegen die naar Rome leiden, nu gaat alles op dezelfde manier in élk venster. Erg grote stap vooruit imho.
Maar wel erg slecht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
na de 2e keer lezen realiseer ik me dat je het over de Rabobank hebt.
fucke-die-fuck.
dan hebben veel mensen/klanten een probleem...
Is toch logisch dat je geen product ondersteund wat niet op de markt is ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:51 schreef Giem het volgende:
[..]
Maar wel erg slecht.
Juist vista en IE7 zouden veiliger moeten zijn, waar je juist veel aan hebt met internet bankieren, en dan ondersteunen ze het niet![]()
HALLO-HOOO? VISTA IS NOG NIET BECHIKBAAR VOOR CONSUMENTEN EN DE RABOBANK HEEFT DUS NOG 2 MAANDEN OM HUN SITE AAN TE PASSEN!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:51 schreef Giem het volgende:
[..]
Maar wel erg slecht.
Juist vista en IE7 zouden veiliger moeten zijn, waar je juist veel aan hebt met internet bankieren, en dan ondersteunen ze het niet![]()
IE7 WEL!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
HALLO-HOOO? VISTA IS NOG NIET BECHIKBAAR VOOR CONSUMENTEN EN DE RABOBANK HEEFT DUS NOG 2 MAANDEN OM HUN SITE AAN TE PASSEN!!
Als het op 30 januari 7 uur 's ochtends werkt is het prima mijns inziens.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
HALLO-HOOO? VISTA IS NOG NIET BECHIKBAAR VOOR CONSUMENTEN EN DE RABOBANK HEEFT DUS NOG 2 MAANDEN OM HUN SITE AAN TE PASSEN!!
IE7 werkt ook onder xp op de rabobank site hoor.quote:
Grote sticker op de site plakken: niet geschikt voor IE7, en klaar. Plus dat zoals het hierboven vermeld stond, het leek te gaan om de combo Vista + IE7 en niet alleen IE7.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |