Interessant lullen kan iedereen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zulke vragen gaan jouw intellect dus te boven. Doe geen moeite. Maar misschien kun je je afvragen waarom je mensen die hier wat komen zeggen wat je niet bevalt als 'prutser' moet bestempelen.
En nu op naar je Vista desktopsearch-cursus!
Jammer dat het altijd van die Apple-hoeren zijn, die komen altijd met van die dooddoeners ipv argumenten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:57 schreef Joene het volgende:
Oh ok hier gaan we rellen.
Noops. Ik kijk het nog heel even aan. Denk wel dat ik bij Vista blijf, maar misschien doe ik nog een verse install aan het einde van de 30 dagen als ik alle truukjes ken enzo.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:59 schreef Joene het volgende:
Vista Noobs Presents ! .
J , heb je eigenlijk al geactiveerd ?
Misschien dat in de uiteindelijke release wel een Bootlogo zit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Noops. Ik kijk het nog heel even aan. Denk wel dat ik bij Vista blijf, maar misschien doe ik nog een verse install aan het einde van de 30 dagen als ik alle truukjes ken enzo.
Onderbouw!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
Ja nee, vet man. Een nieuwe computer kopen alleen omdat Microsoft niet kan programmeren
Nee, CPUs die niks staan te doen en geheugen dat niet gebruikt wordt, dát is nuttig gebruik maken van je PC. Hup, werken met je donder. Ik heb die meuk niet voor niets gekocht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
Ja nee, vet man. Een nieuwe computer kopen alleen omdat Microsoft niet kan programmerenJe PC aan hebben staan alleen voor het OS
Want extra programma's draaien zit er toch niet meer in
Die Aero Glass interface zuigt al je geheugen al op.
quote:
AIXGL draait al op een simpele MX400. Terwijl je voor Vista fucking DirectX 9 nodig hebt met Pixel Shader 2.0quote:Die Aero Glass interface zuigt al je geheugen al op.
ik heb een idee voor jou: kom eens onder die steen vandaan en kijk hoe de wereld er nu uitzietquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Da's toch niks nieuws bij Windows.? Dat doet zoiets al minimaal 10 jaar![]()
d'r zit ook geen bootlogo in de RTM -> MSDN releasequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien dat in de uiteindelijke release wel een Bootlogo zit.
[afbeelding]
Hey, welkom in de 21e eeuw!quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef Lunar het volgende:
[..]
[..]
AIXGL draait al op een simpele MX400. Terwijl je voor Vista fucking DirectX 9 nodig hebt met Pixel Shader 2.0![]()
Dan doe je toch iets fout hoor
ik weet nie hoor maar bij cold boot is minder dan eenderde van mijn memory (1,25GB) gebruikt..quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:05 schreef Lunar het volgende:
Die Aero Glass interface zuigt al je geheugen al op.
Dat ben ik niet helemaal met je eens! CPU's moeten niks te doen hebben! Cool&Quietquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, CPUs die niks staan te doen en geheugen dat niet gebruikt wordt, dát is nuttig gebruik maken van je PC. Hup, werken met je donder. Ik heb die meuk niet voor niets gekocht.
Vista gaat anders om met je geheugen, net als Linux bijvoorbeeld wordt het geheugen wat beschikbaar is gewoon gebruikt, en wordt er niet net als bij alle vorige Windows versies alleen gebruikt wat nodig is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nie hoor maar bij cold boot is minder dan eenderde van mijn memory (1,25GB) gebruikt..
niet echt veel verschil met XP..
en ja ik draai aero
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:15 schreef wijsneus het volgende:
Ach ja - xp was natuurlijk ook een beetje my-first-operating system.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |