abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43928529
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:20 schreef Jarno het volgende:
Beetje traag met opstarten, verder prrrrrrrrima! (Home Premium op een P4 3 Ghz met 3GB geheugen, Ati X800 SE kaart en 74 GB Raptor).
Prima versie idd
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43928542
Overigens heb ik zelf business geinstalleerd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_43928549
Owja, hoe sync ik mijn PDA met Windows Mail en Windows Calendar? Ik zie iets van een Sync Center maar die heeft het alleen over Windows Media Player.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43928568
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Joene het volgende:
Overigens heb ik zelf business geinstalleerd.
Istniks? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_43928620
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Istniks? .
Naja niks mis mee opzich alleen de 12gb installatie op je schijf is wat overdone.
pi_43928655
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef Jarno het volgende:
Owja, hoe sync ik mijn PDA met Windows Mail en Windows Calendar? Ik zie iets van een Sync Center maar die heeft het alleen over Windows Media Player.
Geen idee J. ik gebruik zo een symbian os device.
pi_43928664
Nouja, met Home Premium zit ik ook op de 16GB. En dan heb ik eigenlijk alleen de (beta) Ati drivers voor m'n graka geinstalleerd, verder niks.
pi_43928694
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:25 schreef Joene het volgende:

[..]

Geen idee J. ik gebruik zo een symbian os device.
Ah: http://www.microsoft.com/windowsmobile/devicecenter.mspx .
pi_43928717
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:25 schreef Jarno het volgende:
Nouja, met Home Premium zit ik ook op de 16GB. En dan heb ik eigenlijk alleen de (beta) Ati drivers voor m'n graka geinstalleerd, verder niks.
Niet tof

Gewoon 16 GB voor een Os. verder vista functioneerd prima uiteraard ! Probleempje met mn wifi adapter maar dat werd opgelost door windows update . en ik klooi ff wat met ipv6.
pi_43928994
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:24 schreef Joene het volgende:

[..]

Naja niks mis mee opzich alleen de 12gb installatie op je schijf is wat overdone.
vreemd, windows ultimate is hier net 8 gig ofzo
pi_43929050
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef mschol het volgende:

[..]

vreemd, windows ultimate is hier net 8 gig ofzo
Overigens heb ik hier wel 3 GB aan swap en hybernate files staan. Dus dan zou het zijn 16 - 6 = 10 GB.
pi_43929112
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Overigens heb ik hier wel 3 GB aan swap en hybernate files staan. Dus dan zou het zijn 16 - 6 = 10 GB.
bij mij inclusief swap enzo . (is ergens rond de 2 GB)
zou kunnen dat ik geen hibernate file heb...
pi_43929137
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zoiets zou het bij mij ook wel zijn , sowieso minimaal 3,5gb swap.
pi_43950208
Windows Vista komt soms ineens met een super-freeze en dan moet ik rebooten. Iemand enig idee wat het kan zijn? Het kan zomaar opkomen als ik gewoon iets doe. Bijvoorbeeld een programma open ofzo.
pi_43953080
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Windows Vista komt soms ineens met een super-freeze en dan moet ik rebooten. Iemand enig idee wat het kan zijn? Het kan zomaar opkomen als ik gewoon iets doe. Bijvoorbeeld een programma open ofzo.
Da's toch niks nieuws bij Windows.? Dat doet zoiets al minimaal 10 jaar
Calmer than you are
pi_43953085
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Dan ben je een flinke prutser want de laatste keer dat XP ge-BSOD't heeft bij mij kan ik me geeneens herinneren.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 november 2006 @ 08:45:56 #287
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43953086
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Idd, dat is nou AI...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43953120
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dan ben je een flinke prutser want de laatste keer dat XP ge-BSOD't heeft bij mij kan ik me geeneens herinneren.
XP BSOD't idd zelden.

Met vista had ik het gister voor elkaar maar dat was eigenschuld ivm het installeren van unsigned driver en daar kon die gewoon niet zo goed tegen.
pi_43953790
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 08:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Windows-fanboy..?

Ik zeg toch nergens dat ik Windows gebruik. Ik kijk wel uit; ik ben geen prutser. Succes met je aero en desktop-search, of hoe dat geripte zooitje ook mag heten
Calmer than you are
pi_43953815
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Windows-fanboy..?

Ik zeg toch nergens dat ik Windows gebruik. Ik kijk wel uit; ik ben geen prutser. Succes met je aero en desktop-search, of hoe dat geripte zooitje ook mag heten
Jij bent echt triest, dat je voor zoiets naar een Windows Vista-topic komt .
Succes met je appeltje.

Groetjes,

veldmuis
pi_43953836
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Ik zeg toch nergens dat ik Windows gebruik.
Ah, dus je weet gewoon niet waar je over lult? (Dacht ik al hoor).
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 november 2006 @ 09:37:42 #292
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43953850
Ach, denken dat Apple als eerste met een GUI was is ook leuk...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43953909
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, denken dat Apple als eerste met een GUI was is ook leuk...
Joh, ik vind Apple helemaal geweldig en als dat iemand zijn ding is, vooral doen. Mooi spul, mooie interface, niks mis mee. Maar in een Vista topic komen roepen dat Windows al 10 jaar lang alleen maar BSOD't, tsja dan heb je het gewoon niet helemaal begrepen. Op OS X is ook genoég aan te merken maar ik zoek daar geen Apple topic voor op om dat te komen blaten.
pi_43953913
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:35 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Jij bent echt triest, dat je voor zoiets naar een Windows Vista-topic komt .
Succes met je appeltje.

Groetjes,

veldmuis
Ik neem een postgeschiedenis van >100 pagina's pas echt triest.
Calmer than you are
pi_43953952
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nou goed hoor, grote jongen, sticker halen bij de juf, jasje aan en dasje om, uitkijken bij het oversteken en opsodeflikkeren. .
pi_43953958
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Je neemt maar.
pi_43953999
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:43 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nou goed hoor, grote jongen, sticker halen bij de juf, jasje aan en dasje om, uitkijken bij het oversteken en opsodeflikkeren. .
Kralenketting halen, lekker gaan plassen en hopen dat je over zes jaar naar de grote school mag. Krijg je 's een echte opleiding, hoewel dat aan jouw intellect niet echt besteed zal zijn. Maar een MS-certified diploma zul je wellicht nog 's halen. Domme drol.
Calmer than you are
pi_43954052
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Kralenketting halen, lekker gaan plassen en hopen dat je over zes jaar naar de grote school mag. Krijg je 's een echte opleiding, hoewel dat aan jouw intellect niet echt besteed zal zijn. Maar een MS-certified diploma zul je wellicht nog 's halen. Domme drol.
Maar wat kom je hier eigenlijk doen dan? Tot nu toe heb ik je niets anders zien posten dan een sneer richting Windows en wat flames (waarin je nog eens erg slecht bent ook). Ik vraag me af wie hier dom is eigenlijk.
pi_43954091
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar wat kom je hier eigenlijk doen dan? Tot nu toe heb ik je niets anders zien posten dan een sneer richting Windows en wat flames (waarin je nog eens erg slecht bent ook). Ik vraag me af wie hier dom is eigenlijk.
Zulke vragen gaan jouw intellect dus te boven. Doe geen moeite. Maar misschien kun je je afvragen waarom je mensen die hier wat komen zeggen wat je niet bevalt als 'prutser' moet bestempelen.

En nu op naar je Vista desktopsearch-cursus!
Calmer than you are
pi_43954116
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Zulke vragen gaan jouw intellect dus te boven. Doe geen moeite. Maar misschien kun je je afvragen waarom je mensen die hier wat komen zeggen wat je niet bevalt als 'prutser' moet bestempelen.
Oh, de onderbouwing waarom Windows al 10 jaar BSOD't komt dus nog begrijp ik? Ik wacht! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')