Ja.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat waar El Rubio zit?
Die stemmen gaan wel op ja.quote:
Punten behaald in deel 461:quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:54 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe langer een discussie op internet duurt, hoe groter de kans dat er een vergelijking met de de Nazi's komt. Diegene verliest ook per definitie de discussie
Wat een obsessie voor mannen allemaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Meneer porche?
En bovendien man...quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:03 schreef Don_Tom het volgende:
porsche is van veel later dan 1903
wie heeft er hier nou een obsessie voor mannen danquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat waar El Rubio zit?
Gooitzenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
wie heeft er hier nou een obsessie voor mannen dan![]()
![]()
Ik denk het niet. Trouwens...de ruitenwisser was al uitgevonden VOOR het Ford T modelquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:07 schreef Don_Tom het volgende:
Hint? kennen we haar nog ergens anders van?
En nog een waslijst. Nieuw vraag..moment.quote:The automobile gave women ample opportunity for invention. In 1923, of the 345 inventions listed under "Transportation" in the Women's Bureau Bulletin No.28, about half were related to automobiles and another 25 concerned traffic signals and turn indicators. Among these inventions -- a carburetor, a clutch mechanism, an electric engine starter, and a starting mechanism
Dat staat in de OP. Ik ben al lang blij dat we niet naar de Gouden Darm gaan. Daar ben ik een keer geweest met een makker van me die in de doelgroep hoort, maar dat is geen pretje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gooitzen
Die vraagt direct of we naar homobar gaan![]()
Je komt dus ook?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:11 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat staat in de OP. Ik ben al lang blij dat we niet naar de Gouden Darm gaan. Daar ben ik een keer geweest met een makker van me die in de doelgroep hoort, maar dat is geen pretje.
Ik stel de Witz, Mulder of de Wolthoorn voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |