Er waren anders VOLOP amerikanen toen ik er was 2 maanden geleden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:11 schreef Vampier het volgende:
tjah... Aruba.. een Amerikaan zal zich 2x bedenken voordat ze daar heen gaan (right) gelukkig is Mexico een stuk veilig (LOL)
Jij hebt de uitzending niet gezien, vermoed ik.quote:
nee , maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar die fotoquote:Op zondag 3 juni 2007 22:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij hebt de uitzending niet gezien, vermoed ik.![]()
geduld van wat? tot dit opgelost gaat worden? Ik denk dat ze ergens diep op de bodem van de zee ligt, en de eerst komende 10 jaar niet gevonden gaat wordenquote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef JohnDope het volgende:
Dit gaat heel vet worden!! Geloof me die johan en vaders, zijn nu super parra, omdat Peter zijn tanden in de case heeft gezet.
Waar het werk van de politie ophoudt, daar begint Peter
Ik denk wel dat Joran op een dag moet gaan zitten voor zijn daden..... Het is een kwestie van geduld.
Petertje heeft altijd wel een oplossing.....quote:Op zondag 3 juni 2007 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
geduld van wat? tot dit opgelost gaat worden? Ik denk dat ze ergens diep op de bodem van de zee ligt, en de eerst komende 10 jaar niet gevonden gaat worden
Zie editquote:Op zondag 3 juni 2007 22:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
nee , maar ik ben nu wel nieuwsgierig naar die foto
wat ik verbazingwekkender vind is dat de vriendjes op hoge posten die van der sloot zo goed dekken en dat daar nooit een intern onderzoek naar is geweest...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:46 schreef Bayswater het volgende:
Ziet er niet best uit voor die Joran en zijn pa. Toch wel met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid dat zij achter de verdwijning zitten als ik zo alle feiten eens de revue zag passeren.
Dat is achterhaald, verleden jaar heeft er nog eentje levenslang gekregen zonder lijk.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef SteveBallmer het volgende:
Geen lijk, geen zaak.
dat dus ja!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Vistel het volgende:
[..]
wat ik verbazingwekkender vind is dat de vriendjes op hoge posten die van der sloot zo goed dekken en dat daar nooit een intern onderzoek naar is geweest...
toch asociaal dat dat zo maar kan allemaal terwijl er een jong meisje is verdwenen(vermoord)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |