quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:42 schreef Dizer het volgende:
We weten gelijk wie dr rijksten zijn van FOK
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:42 schreef Dizer het volgende:
We weten gelijk wie dr rijksten zijn van FOK
Hmm daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:51 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]De gulste... de rijkste is waarschijnlijk iemand die hier niet bied.
quote:
OMGquote:
Ik hoef geen tweede hypo; heb eigenlijk al een hypo teveelquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:18 schreef Alicey het volgende:
Als je nu handig bent biedt je 600 op yv en ook meteen iets van 100 op 200 op F_H, dan kan F_H je helpen met de 2e hypotheek rond krijgen.
Fokkin' flippin' hell!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:30 schreef Oversight het volgende:
Als static zijn 1000 stort, als toevoeging op mijn hoogste bod van 210.
ik stop dan permanent met de smileys, en sta momenteel dan op 1210.
Als er niemand overheen gaat, gaan vonny me leren metaaldetectoren op de dag,
En s'avonds eten met Static ( zonder mij ).
Je hebt geen tweede hypo nodig om een bod van 500 en 200 te doen? Dan stel ik voor dat je die 2 biedingen verdubbelt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoef geen tweede hypo; heb eigenlijk al een hypo teveel
Ik heb er al 2... wat moet ik er nou met nog meer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm daar heb je gelijk in
Maar goed, we moeten niet veel afdwalen. Hier moet normaal alleen maar geboden worden.
Die ¤ 100 neem ik welquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:53 schreef Oversight het volgende:
ik zie hem er nog voor aan om straks nog 100 euro erbij te leggen als ik ook nog die smiley op mijn bifi laat tatoueren....
Ik leg er nog 50 bij. Wanneer en waar Oversight?quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ¤ 100 neem ik wel
Waar mag ik storten en wanneer gaan we naar de tattoo-shop
o zeker welquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:53 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik zie hem er nog voor aan om straks nog 100 euro erbij te leggen als ik ook nog die smiley op mijn bifi laat tatoueren....
Dus ook de crew, dank uquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:03 schreef moemoe het volgende:
Ik verwijs jullie voor slowchat door naar het onderstaande topic zodat er in dit topic uitsluitend geboden kan worden en het overzichtelijker is voor iedereen.
FOK! voor FOK crew veiling SC part 2!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die ¤ 100 neem ik wel
Waar mag ik storten en wanneer gaan we naar de tattoo-shop
Ow, deary deary... weet wat je zegt. Een smiley op je dingesquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:11 schreef Oversight het volgende:
Nee, dat was geen open aanbod....
die geldt uitsluitend voor Static NADAT hij 1000 euros heeft neergelegd bij mijn bod, in mijn naam!!!
Maar als er serieus animo voor is, open ik er vanavond een extra topic over..
Benader alle mensen die geboden hebben maar er al naast zitten!
houdt maar vast een inzameling...
als je 1000 bij elkaar krijgt ( los van alles) die ik kan toevoegen aan mijn bestaande bod, heb je je deal en gaan we nog voor het einde van de veiling samen naar de shop.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, deary deary... weet wat je zegt. Een smiley op je dinges
Ik kijk ernaar uit. Maar vooruit; ik zal jou en je vrouw sparen: hou jij je bifi maar lekker ongeschonden
Oops... sorryquote:
Jij bent veel te lief..quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kijk ernaar uit. Maar vooruit; ik zal jou en je vrouw sparen: hou jij je bifi maar lekker ongeschonden
Nou, ik vind het zeker lef hebben, maar een smilie is voor eeuwigquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je, ik stort het sowieso wel, is Yvonne ook weer vrij voor de veiling.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ken hem, hij bedoelt permanent.
quote:
Ik had niet anders gedachtquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:32 schreef static het volgende:
Weet je, ik stort het sowieso wel, is Yvonne ook weer vrij voor de veiling.
Ik zal het uitleggen: Stettik stort ¤ 1.000 en gaat eten met Johan, OS gaat zijn Bifi laten taatoewen samen met Brechtje en betaalt daar ook nog ¤ 210 voor. Als tegenprestatie kom jij bij mij, zodat ik kan frunniken. Was dat nou zo moeilijkquote:
Weet stettik al dattie 1000 euro afgetroggeld is?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen: Stettik stort ¤ 1.000 en gaat eten met Johan, OS gaat zijn Bifi laten taatoewen samen met Brechtje en betaalt daar ook nog ¤ 210 voor. Als tegenprestatie kom jij bij mij, zodat ik kan frunniken. Was dat nou zo moeilijk
Ik zou niet meer SC-en
En ik ga me gedragen!
Geen idee...quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:25 schreef yvonne het volgende:
Weet stettik al dattie 1000 euro afgetroggeld is?
En ik heb lekkere heupen
Ja, ben niet gek.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet stettik al dattie 1000 euro afgetroggeld is?
Het is niet meer overzichtelijkquote:Slowchatten doen we niet in dit topic.
Slowchatten kan in: FOK! voor FOK crew veiling SC part 2!
In dit topic dus alleen bieden!!
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:39 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet waar die slowchat is
Die van GC?
FOK! voor FOK crew veiling SC part 2!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:39 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet waar die slowchat is
Die van GC?
Dat is ook niet zo, je betaalt die extra 500 zodat Oversight stopt met z'n smilegebruik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:29 schreef static het volgende:
Wil niets met de piepeloris van OS te maken hebben.
Sinds mijn tagje ben ik helemaal veranderd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:31 schreef yvonne het volgende:
Stets! En weet je dat je nu heeeeeeeeeeeeeeeel veel kindjes een kans hebt gegeven lekker te kunnen internetten als ze op hun geisoleerde ziekenhuiskamer liggen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 85 Reya NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief DIZER : 70 Svensational ALICEY : 70 SiteThief DARK ANGELUS : 65 Chinless UIO_AMS : 65 Reya CHOWI : 60 Armageddon FIVE HORIZONS : 55 alicey BIOGARDE : 50 pussydeluxe MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 25 Ripley TOTAAL : 1238 |
Die 1210 is zo zeker nog nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij klopt jouw overzicht niet Alicey en zou er bij Yvonne die 1210 van OS en Static samen moeten staan. Toch?
Ik heb in elk geval nog geen mailtje voor de storting ontvangenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, dan heb ik het verkeerd gelezen.
Die extra 500 probeert OS me af te troggelen; vooralsnog sta ik gewoon op 500.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij klopt jouw overzicht niet Alicey en zou er bij Yvonne die 1210 van OS en Static samen moeten staan. Toch?
Hoe moet ik dat precies doen? Er lopen zoveel topics dat ik door de posts de procedure niet meer zie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval nog geen mailtje voor de storting ontvangen
# Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:34 schreef static het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat precies doen? Er lopen zoveel topics dat ik door de posts de procedure niet meer zie.
Ik maak sowieso 500 over en als ik weet hoe, vanavond nog. Ik doe niet mee aan de veiling zoals eerder in dit topic gemeld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
# Op 5 december wordt de eindstand opgemaakt en nemen wij contact op met de hoogste bieders voor de verdere afhandeling.
![]()
kan dus nog overboden worden
![]()
nu weet ik weer waarom ik hele topic door moet lezen voor ik stomme antwoorden geefquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef static het volgende:
Ik maak sowieso 500 over en als ik weet hoe, vanavond nog. Ik doe niet mee aan de veiling zoals eerder in dit topic gemeld.
Dat was het bod van Oversight, volgensmij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:05 schreef Alicey het volgende:
Begrijp ik nu goed dat static yvonne niet wil?
Zoja, weet iemand dan nog het vorige bod?
Dat weet ik, maar hoeveel oaw?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat was het bod van Oversight, volgensmij.
Logistiek gaat het wat moeilijk worden realiseerde ik me later i.v.m. wat heen en weer gereis naar het buitenland, maar een belofte is een belofte dus ik stort gewoon en Yvonne is weer vrij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:05 schreef Alicey het volgende:
Begrijp ik nu goed dat static yvonne niet wil?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:38 schreef static het volgende:
[..]
Ik maak sowieso 500 over en als ik weet hoe, vanavond nog. Ik doe niet mee aan de veiling zoals eerder in dit topic gemeld.
Het is niet zo moeilijk, lees de laatste posts nog eens door.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:12 schreef Brechtje het volgende:
ik begrijp er helemaal niets meer van.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 85 Reya NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief DIZER : 70 Svensational ALICEY : 70 SiteThief UIO_AMS : 67 alicey DARK ANGELUS : 65 Chinless CHOWI : 60 Armageddon FIVE HORIZONS : 55 alicey BIOGARDE : 53 alicey MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 35 Reya TOTAAL : 1753 |
Yep.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:19 schreef Alicey het volgende:
Weer een nieuwe pagina, dus weer:
Tussenstand:
[ code verwijderd ]
Kan ik 710 opschrijven voor static en OS samen?
Eindelijk iemand die het doorheeft.quote:Trouwens wel een idee voor anderen : Bied met een aantal personen en deel de prijs!![]()
Prima hoor, maar dan zul je wel alleen met Yvonne op stap moeten.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Oversight het volgende:
[..]
Static, post hier gewoon JA, en we gaan winnen samen......
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:20 schreef static het volgende:
[..]
Yep.
[..]
Eindelijk iemand die het doorheeft.
710, OS en ik samen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
staat yvonne nu wel of niet op 500?
Nee, ze staat op 710.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
staat yvonne nu wel of niet op 500?
- edit: wat maakt het uit, als we het maar goed bijhoudenquote:
Precies.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
- edit: wat maakt het uit, als we het maar goed bijhouden-
Wo ho, er gaat helemaal niemand over ElisaB heen jah....quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef Oversight het volgende:
Anders staat ElisaB bovenaan met 501 volgens mij, en moet ik daar weer overheen zien te komen...
Heb je al op Biogarde geboden? Een avond je in de kroeg met bier en pinda's is supergezelligquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:57 schreef Alicey het volgende:
Ik zit trouwens te twijfelen of ik niet ook nog op UIO zal bieden. Zo'n squash-les trekt me ergens ook wel.
Jaja, maar de dag er na hequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heb je al op Biogarde geboden? Een avond je in de kroeg met bier en pinda's is supergezellig.
je hbt een PMquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:34 schreef static het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat precies doen? Er lopen zoveel topics dat ik door de posts de procedure niet meer zie.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:37 schreef static het volgende:
Ik heb net 750¤ overgemaakt.
Helden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Helemaal top, we staan dan nu samen op 960, ik maak er (voor nu) even een mooie ronde 1000 van.
OS/Static DUIZEND EURO
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
Helemaal top, we staan dan nu samen op 960, ik maak er (voor nu) even een mooie ronde 1000 van.
OS/Static DUIZEND EURO
echt een hele, hele diepequote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
OS/Static DUIZEND EURO
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef Troel het volgende:
Ik wil graag bieden op static en Oversight zodat ik ze allebei kan zoenen omdat ik het super vind wat ze doen!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:52 schreef Troel het volgende:
Ik wil graag bieden op static en Oversight zodat ik ze allebei kan zoenen omdat ik het super vind wat ze doen!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | SJEEN : 85 Reya NOSH : 72 FamFarmerFan IR BABOON : 71 Sitethief DIZER : 70 Svensational ALICEY : 70 SiteThief UIO_AMS : 67 alicey DARK ANGELUS : 65 Chinless CHOWI : 60 Armageddon FIVE HORIZONS : 55 alicey BIOGARDE : 55 Reya MESSENGA : 50 FamFarmerFan UIO_AMS (RAOK) : 50 Reya TOTAAL : 1770 |
quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:08 schreef sp3c het volgende:
ik bied 40 euro op UIO_AMS zijn RAOK
Je verhoogt je eigen bodquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef sp3c het volgende:
ja het sneeuwt wat onder met al die astronomische bedragen
41 euro voor UIO_AMS zijn RAOK
OS deed het ook.... SSSSSSSSSttttttttt!quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef sp3c het volgende:
ja het sneeuwt wat onder met al die astronomische bedragen
41 euro voor UIO_AMS zijn RAOK
En 70 euro is ook wat weinig voor een topmodel dunkt mequote:Op dinsdag 28 november 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom op mensen. Biogarde is veeeeeeeel meer waard.
Net zo leuk en gezellig als zijn kater Beer(tje).
[afbeelding]
Ik zal niet ontkennen dat toen ik de 70 euro bood ik er eigenlijk van uitging dat iemand me wel zou overbiedenquote:Op woensdag 29 november 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
Sven, je wil echt niet met me op date he? Of ben je zo arm?.
Dat heb ik nu met Dark_Angelus, niemand bied meer.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat toen ik de 70 euro bood ik er eigenlijk van uitging dat iemand me wel zou overbieden. Maar als dat niet gebeurt betaal ik gewoon hoor
Wordt die er ook bj geveild?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Kom op mensen. Biogarde is veeeeeeeel meer waard.
Net zo leuk en gezellig als zijn kater Beer(tje).
[afbeelding]
Ligt er aan waar de date naar toe gaat, lijkt mequote:
Ik geloof niet dat dat de bedoeling is. Wel komen we in de uitzending met de standen en laatste oproep om te stemmen. Je wilt zeker Nosh weer op de cam zien he?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:39 schreef FamFarmerFan het volgende:
Is er nou a.s. maandag nog een uitzending op FOK! radio??
(Met als thema deze veiling.)
Op Chowi.quote:
Op Sjeenquote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef FamFarmerFan het volgende:Wat voor toegevoegde waarde hebben Chowi & Sjeen dan?
Start your promo!
Dizer daarentegenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef FamFarmerFan het volgende:Wat voor toegevoegde waarde hebben Chowi & Sjeen dan?
Ben jij eigenlijk al uit de kastquote:
Hoi! Ik ben Chowi en ik kan gedichten voorlezen en zingen en gekke dansjes doen. Verder kan ik luchtkusjes weggeven voor studiocams en bier drinken uit blik. Ik kan trouwens ook een liedje gorgelen met bier! En nee, dat is niet onsmakelijk, dat is charmant op een Chowi-achtige manier.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef FamFarmerFan het volgende:Wat voor toegevoegde waarde hebben Chowi & Sjeen dan?
Start your promo!
quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben Chowi en ik kan gedichten voorlezen en zingen en gekke dansjes doen. Verder kan ik luchtkusjes weggeven voor studiocams en bier drinken uit blik. Ik kan trouwens ook een liedje gorgelen met bier! En nee, dat is niet onsmakelijk, dat is charmant op een Chowi-achtige manier.. Ik wil ook wel mee met jou en Nosh naar de gayparade eventueel, want ik ken Nosh, en ik weet dat die me kan beschermen als het nodig is. Bied!
.
Je zit nu ongeveer aan mensen vast als je op ze biedt, dus uit financiele overwegingen laat ik het maar bij wat nu staatquote:
Ik beweeg vaak mee op K3-liedjes, dus ik heb oefening genoeg gehad.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik denk dat Nosh meer bescherming nodig heeft dan jij....
ontopic: Kun jij ook dansen?
Multifunctioneel... WIl je een gezellig rondleiding door de mooie stad Maastricht op een zonnige winterdag, afgesloten met een gluhwein op Winterland? Ga je liever voor een avondje stappen in de Platielstraat, overgoten met Sjoes (pils met een scheutje donker... Echt Limburgs dus)? Of toch liever een avondje lekker bourgondisch dineren met een goed glas wijn? Bij mij ben je aan het goede adresquote:Op woensdag 29 november 2006 21:14 schreef FamFarmerFan het volgende:Wat voor toegevoegde waarde hebben Chowi & Sjeen dan?
Start your promo!
Pssst, ik wil wel met jou op date, maar ik heb geen geld... decembermaand enzoquote:Op woensdag 29 november 2006 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom wil je niet met mij op een date?
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:27 schreef Reya het volgende:
Als iemand mij overbiedt start ik ook weer met bieden![]()
Ik wil Five_ eigenlijk ook wel op jullie boot zien staanquote:Op woensdag 29 november 2006 21:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Alleen als jij op Messenga bied...
Dan bied ik wel weer op Five_Horizon.
Dan heb ik vier uitstaande boden, dat gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:34 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Alleen als jij op Messenga bied...
Dan bied ik wel weer op Five_Horizon.
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik wil Five_ eigenlijk ook wel op jullie boot zien staan![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef Reya het volgende:
Overigens mag iemand ook wel een schappelijk bedrag (zegge minimaal veertig euro) bvenop Sjeen bieden, dan delen we haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |