Hij heeft sch er in 10 topics op gewezen dat hij hem mistquote:
primaquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik ga er even naar kijken.
Funny stuff.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft sch er in 10 topics op gewezen dat hij hem mist.
Ach hij moet z'n warme gevoelens voor die jongen toch ergens tentoonspreiden.quote:
Zijn we niet geschokt? had SK al gesloten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
primaZe gaan niet allemaal helemaal over hetzelfde maar de paralellen zijn groot. En vooral gericht op het afkatten van Vos maar dat is bijzaak
.
Daar ging al een topic over: Knieval Vos na gifschandaalquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Godslasteraar het volgende:
maar hoe moet het nu verder met de slachtoffers van Marijke Vos? Nu de correcten de noodzaak voelen even de andere kant op te kijken? Wie trekt zich hun lot aan?
Waar komt al dat mededogen ineens vandaan. Ontroerendquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:51 schreef Godslasteraar het volgende:
maar hoe moet het nu verder met de slachtoffers van Marijke Vos? Nu de correcten de noodzaak voelen even de andere kant op te kijken? Wie trekt zich hun lot aan?
Waar is dat mededogen toch geblevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar komt al dat mededogen ineens vandaan. Ontroerend![]()
En wat was er mis met het topic wat ik je aangaf?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Waar is dat mededogen toch gebleven![]()
ah, een veelzijdig onderwerp wegdrukken in één hoekje bedoel je? Terwijl de Verdonk hysterie POL-breed uitgemeten kan worden?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En wat was er mis met het topic wat ik je aangaf?
Hij is toch nog open? Ik vraag je alleen wat er mis mee was..quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ah, een veelzijdig onderwerp wegdrukken in één hoekje bedoel je? Terwijl de Verdonk hysterie POL-breed uitgemeten kan worden?
que?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hij is toch nog open? Ik vraag je alleen wat er mis mee was..
Doe niet zo zielig zeg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef Godslasteraar het volgende:
ach, laat maar, ik heb bij nader inzien ook geen zin om tegen de bierkaai te vechten.
Een veelzijdig onderwep? Je had het over Verdonk, Verdonk en Verdonk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ah, een veelzijdig onderwerp wegdrukken in één hoekje bedoel je? Terwijl de Verdonk hysterie POL-breed uitgemeten kan worden?
Wow, dat is wat je eruit weet te halen? er is geen lichtje gaan branden?quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een veelzijdig onderwep? Je had het over Verdonk, Verdonk en Verdonk.
Trouwens, het is niet 1 hoekje, zie:
Vos: ambtenaar schuldig aan gifschipaffaire
Knieval Vos na gifschandaal
Zielig in de zin van dat je jezelf in de slachtoffer rol plaatst.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hoezo zielig? gewoon "a change of mind", "der Klugere gibt nach".
zoiets.
Ach, werd vandaag een keer of 18 door deze user opgeroepen om bij hem te komen posten en ik ben altijd in voor een feessiequote:Op vrijdag 15 december 2006 22:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Overigens, negeer de opmerking van SCH svp, hij ruikt weer wat te rellen geloof ik.![]()
Ik heb zo nu en dan het vermoeden dat sommige users een medisch "probleem" hebben, en jij bent daar één van. Lees je je eigen gefiep wel eens terug eigenlijk? Waarom print je het eigenlijk niet uit en neem je het mee naar een hulpverlener? Ik denk dat je er baat bij zou hebben.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan het vermoeden dat sommige users een medisch "probleem" hebben, en jij bent daar één van. Lees je je eigen gefiep wel eens terug eigenlijk? Waarom print je het eigenlijk niet uit en neem je het mee naar een hulpverlener? Ik denk dat je er baat bij zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |