beter dan datquote:
van mij mag jeroen of sa winnenquote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, als het Jeroen maar niet is!![]()
wow al geinstalleerdquote:
oke tot morgen dan jappiequote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...not yet...morgen weer een dag...![]()
![]()
Okay...bereidt jij de weg maar vast voor...quote:Op maandag 27 november 2006 22:18 schreef Gladys het volgende:
[..]
oke tot morgen dan jappie![]()
![]()
ik ga weer spelen![]()
aaoowww.....quote:Op maandag 27 november 2006 22:20 schreef puntoortje het volgende:
en toen was het allemaal afgelopen
quote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
aaoowww............niet getreurd.....we hebben de DGK nog...
![]()
![]()
Yes! Yes! Yes!quote:Op maandag 27 november 2006 22:20 schreef puntoortje het volgende:
en toen was het allemaal afgelopen
quote:
quote:
... ja als je het zo bekijkt dan heb ik ook wel ... einderlijk weer naar buitenquote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ben gewoon blij dat ik nu weer wat meer tijd aan andere dingen kan besteden.
![]()
Aan mij! Aan mij!quote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Ben gewoon blij dat ik nu weer wat meer tijd aan andere dingen kan besteden.
![]()
Ik ook van jou, Petraa, ik ook van jou!quote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet huilen Demins we houden toch wel van je![]()
Ohhhh kunnen we dan nu eindelijk ..............quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ook van jou, Petraa, ik ook van jou!![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh kunnen we dan nu eindelijk ..............![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef petraa het volgende:
Zit iedereen te WOWen
oortjeeeeeeeeeeeee waar gaan we nu irritant zitten doen nu dit is afgelopenquote:
Yupz...quote:Op maandag 27 november 2006 22:42 schreef petraa het volgende:
[..]
ga je er ook aan beginnen jappie ???
Ik wel, maar alleen omdat ik jou weer ziequote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef petraa het volgende:
Zit iedereen te WOWen
zullen we ut dan samen gaan proberen jappie, ik wil ook wel eens kijken of ut verslavend is en als we saampies in level 1 beginnen kunnen we elkaar helpen toch en dan worden we beterrrrrrrrr dan bommie en gladysquote:Op maandag 27 november 2006 22:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupz...
Kan nooit kwaad om het eens te proberen...![]()
En vinnik ut niks is het sneller van mijn PC dan het erop kwam.....dat is een ding wat zeker is!![]()
![]()
Ik vond jullie mak en lief en helemaal niet irritant!quote:Op maandag 27 november 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
[..]
oortjeeeeeeeeeeeee waar gaan we nu irritant zitten doen nu dit is afgelopen
wowwwwwwwwww eendjuhhhquote:Op maandag 27 november 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wel, maar alleen omdat ik jou weer zie
Nee!quote:Op maandag 27 november 2006 22:45 schreef petraa het volgende:
[..]
zullen we ut dan samen gaan proberen jappie, ik wil ook wel eens kijken of ut verslavend is en als we saampies in level 1 beginnen kunnen we elkaar helpen toch en dan worden we beterrrrrrrrr dan bommie en gladys![]()
niet ???? tjee dan moet ik toch beter me best doenquote:Op maandag 27 november 2006 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vond jullie mak en lief en helemaal niet irritant!![]()
jappie stelde net DGK voor ...quote:Op maandag 27 november 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
[..]
oortjeeeeeeeeeeeee waar gaan we nu irritant zitten doen nu dit is afgelopen
wacht maar afquote:Op maandag 27 november 2006 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik vond jullie mak en lief en helemaal niet irritant!![]()
ok maar als ik dan heel rustig aan je hand mee loopt level voor level en me netjes gedraagt.quote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee; maar je bent mij te druk....
![]()
![]()
Das beter...daar heb ik minder last van die hyperventilerende petraa die steeds in mijn nek zit te hijgen...quote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jappie stelde net DGK voor ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |