die doet het ook hier en de banner is wegquote:Op maandag 27 november 2006 19:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of deze, for that matterBig Brother 6
Konden ze voor de finale avond, die banner er niet even uithalen?
quote:Op maandag 27 november 2006 19:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
die doet het ook hier en de banner is weg![]()
WTF is het chello weerquote:
ben ik toch nog snel met ietsquote:
geen idee,ik heb @home breedbandquote:
Hmmm strange idd..quote:
ik typte met mijn tenenquote:
En haal me bij WoW ook maar in. Lijkt me kick dat jij me aan de hand mee kan nemen door die grote boze wereldquote:
neuh ook je inetaanslutingquote:Op maandag 27 november 2006 19:18 schreef Jappie het volgende:
Zou het browser gerelateerde shit kunnen zijn![]()
![]()
Ja...quote:
het opent hier in IE en in FFquote:Op maandag 27 november 2006 19:18 schreef Jappie het volgende:
Zou het browser gerelateerde shit kunnen zijn![]()
![]()
en dan laat ik je dan achter in level 50-60 gebied of zoquote:Op maandag 27 november 2006 19:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
En haal me bij WoW ook maar in. Lijkt me kick dat jij me aan de hand mee kan nemen door die grote boze wereld.
![]()
De rest doet het gewoonquote:
ik kan niet zo mooi schilderenquote:
ik zag tot een uur geleden of zo de banner nog wel,maar nu laadt ie zonder bannerquote:Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
De rest doet het gewoon
Alleen de blog niet en door die banner maakt het ook de 120 index pagina van BB retetraag
Ik had vandaag een druide level 21 en zo'n fee level 30 nodig om me uit mijn positie te halen en zelfs die lukten het nietquote:Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
en dan laat ik je dan achter in level 50-60 gebied of zo![]()
![]()
tis wel een end trager dat wel, maar misschien hooguit 10 seconden maxquote:Op maandag 27 november 2006 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
De rest doet het gewoon
Alleen de blog niet en door die banner maakt het ook de 120 index pagina van BB retetraag
hahaha maar je bent er weer uitquote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had vandaag een druide level 21 en zo'n fee level 30 nodig om me uit mijn positie te halen en zelfs die lukten het niet
En iedereen in die worldchat zich maar afvragen hoe ik in godsnaam daar terecht ben gekomen.
Ik heb net geteld...exact 40 seconden...quote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis wel een end trager dat wel, maar misschien hooguit 10 seconden max
Hier een wel wat langerquote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis wel een end trager dat wel, maar misschien hooguit 10 seconden max
Ja jouw schuldquote:Op maandag 27 november 2006 19:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha maar je bent er weer uit![]()
![]()
tja ik weet nog wel hoe we daar kwamenVanaaf nog eens kijken daar ?
![]()
watjequote:Op maandag 27 november 2006 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja jouw schuldJij wilde het linkerdeel van ironforge nog ff doorspitten
IK ga daar pas heen als ik level 60 heb, en dan moord ik iedereen daar uit
zak ik alvast een admin voor je gaan roepen?quote:
Op de finale avond kunnen topics als paddestoelen de grond uitschieten, echt vrolijk word ik er niet van neequote:Op maandag 27 november 2006 19:28 schreef Talitha het volgende:
De laatste BB-avond, gaan ze technobabbelen.![]()
![]()
niet nodigquote:Op maandag 27 november 2006 19:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
zak ik alvast een admin voor je gaan roepen?![]()
als jij dat wiltquote:Op maandag 27 november 2006 19:38 schreef Mike1964 het volgende:
De laatste avond! Gaan we nou knuffelen en zo?
Met jou zekerquote:Op maandag 27 november 2006 19:38 schreef Mike1964 het volgende:
De laatste avond! Gaan we nou knuffelen en zo?
quote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op de finale avond kunnen topics als paddestoelen de grond uitschieten, echt vrolijk word ik er niet van nee
Had je wat?![]()
![]()
Vraag dat maar aan talithaquote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef Mike1964 het volgende:
En waarom loopt FOK! gvd weer zo beroerd?
Omdat het maandagavond is.quote:Op maandag 27 november 2006 19:42 schreef Mike1964 het volgende:
En waarom loopt FOK! gvd weer zo beroerd?
TALITHA?????quote:
Ja, klets je er maar weer uit....quote:
Zometeen deal or no deal bij BBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |