Mag ik je nummer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Mocht iemand nog behoefte hebben aan telefoon-seks > ik klink als Katja Schuurman op het moment
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
Twee mensen gered uit brandende woning/ Anna Blamansingel 27 november 2006
mijn gebouw, mijn verdieping![]()
![]()
gelukkig helemaal niks met mijn appartement, ook geen meur lucht in de woning zelf. Maar wel op de gangen er buiten, zwart/roet op muren , en brand luchtquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook schade in je appartement, of alleen de rooklucht?
zaaaaaaaaaaadsquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
![]()
Jij kwam lekker thuis uit je werkquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig helemaal niks met mijn appartement, ook geen meur lucht in de woning zelf. Maar wel op de gangen er buiten, zwart/roet op muren , en brand lucht![]()
Dat zuigtquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
![]()
Rita naar de PVVquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:45 schreef Paladijn het volgende:
Update 19.43 uur
RTL Nieuws meldt dat er een grote crisis binnen de VVD is ontstaan. De fractie van de VVD heeft alle fractieleden in een spoedzitting bijeen geroepen. De spanning in de wandelgangen zou te snijden zijn.
Frits Wester stelt dat de situatie binnen de VVD niet langer meer houdbaar is. Rutte of Verdonk zou volgens hem vanavond nog de partij moeten verlaten, omdat beiden het partijleiderschap opeisen. Rita Verdonk staat officieel achter Rutte, maar eist toch het leiderschap op. De VVD-soap zal verder gaan wanneer de spoedzitting afgelopen is.
Tomatensoep drinken, want ze willen wel een winnaarsgevoel hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
Waar is nou de meerderheid van de VVD leden gebleven die voor Rutte gekozen heeft?
Als het even kan wel ja, dat maakt de VVD weer wat aantrekkelijkerquote:
ik woon er nog niet, volgende week komen de meubels pas.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij kwam lekker thuis uit je werk
Maar dan heb je wel geluk gehad...
Een Beert Gilders zeker als grote rechtse partijquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks krjgen we dan miscien echt die aardeverschuiving in het politeike landschap, waarbij de PvdA en VVD tot splinterpartijen verworden
Wees blij, een onemanshow, hij hoeft maar een ingegroeide teennagel te hebben en rechst nederland is de sjaakquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een Beert Gilders zeker als grote rechtse partij![]()
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik woon er nog niet, volgende week komen de meubels pas.
Ik ging uit m'n werk even wat halen wat daar nog lag en toen zag ik het pas, schrok me te pletter. Na het eten nog even terug geweest om beter te kijken. Ben nu ff foto's van de gangen aan het uppen.
Schrik zit er nog goed in, ben erg blij dat er niks met mijn woning is maar ben benieuwd hoe ze dit nu gaan oplossen.![]()
Geert stelt geen drol voor, dat bleek wel weer bij het debat na de verkiezingenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een Beert Gilders zeker als grote rechtse partij![]()
ja die kan je in de rook met je dronkenkop niet eens missenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:18 schreef Fugie het volgende:
zijn in ieder geval wel duideijk huisnummer![]()
daar heb ik wel even aan gedachtquote:
maar ja heb je ook geen excuus meer om per ongeluk bij die lekkere buurvrouw van je aan te bellen ;')quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die kan je in de rook met je dronkenkop niet eens missen
(mijne is 51)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |