Gooise Zonnepit van de AHquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem vaak diepgevroren brood van mams meeOmdat fabrieksbrood gewoon niet te vreten is
Ga dat krat toch maar even proberen!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hier tegenover bij de nieuwe Jan Linders is "Schutters bier" in de aanbieding, 4,99 per krat...Kan toch echt niets zijn
(Gelukkig heb ik Jupiler en Alfa in huis
)
Een vriend van me heeft altijd Schultenbraublikken
in huis, ik geef altijd subtiele hints dat ik bier uit een flesje toch wel wat lekkerder vind, maar hij blijft vervolgens net zo lang herhalen "ik vind dit bier goed te drinken, vind je ook niet?" tot je vanzelf wel een keer per ongeluk ja zegt...
Hmm, toch eens proberen dan...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Sjoewe het volgende:
schutters is prima te hachelen
Ja het is gewoon een lekker fris biertje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Sjoewe het volgende:
schutters is prima te hachelen
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:17 schreef Hugster het volgende:
Ik dacht ook toen ik bij die gasten die kratten zag staan "neeeee pauperbier"
Da's op zich wel prettig... Maak jij reclame voor dat bier of zo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:21 schreef Hugster het volgende:
Je kan er ook behoorlijk mee doorzuipen en blijven zuipen, geen gruwelijk bittere bek.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
En die blikken Schultenbrau die doodslaan en niet te zuipen zijn![]()
![]()
![]()
Als Hugo iets wat goedkoop is aanprijst moet het wel FUCKING goed zijnquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's op zich wel prettig... Maak jij reclame voor dat bier of zo?
Ik snap nog steeds deze zin niet en welk woordje erin mist ben ik ook nog niet achter....quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
En die blikken Schultenbrau die doodslaan en niet te zuipen zijn![]()
![]()
![]()
En de sleutel van mn ketting slot breekt af, teering, ik heb echt een bad streakquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:13 schreef Sjoewe het volgende:
KUT kattebrokken vergeten.
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik moest lachen toen ik dat lasquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En de sleutel van mn ketting slot breekt af, teering, ik heb echt een bad streak
Geen. Prima te lezen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds deze zin niet en welk woordje erin mist ben ik ook nog niet achter....
quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als Hugo iets wat goedkoop is aanprijst moet het wel FUCKING goed zijn
Ja. Nu moet ik huilen en heb ik in mn pols gekrast.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik moest lachen toen ik dat las![]()
![]()
Hoezo schijnt. Je hebt toch zoiets gehad ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die schijnt ook lekker te zijn van de Jan.
Niet van de Janquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo schijnt. Je hebt toch zoiets gehad ofzo?
Jij geile donderquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Mocht iemand nog behoefte hebben aan telefoon-seks > ik klink als Katja Schuurman op het moment
Waarvan dan? De Jan Linders heeft ook andere taarten en vlaaienquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Niet van de Jan
Die bij jou was geen gewonen
Ja rijstquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarvan dan? De Jan Linders heeft ook andere taarten en vlaaien.
En nee, geen gewone, maar wel iets met Kersen erin.
Ik heb Skype! Nu nog een microfoonquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Mocht iemand nog behoefte hebben aan telefoon-seks > ik klink als Katja Schuurman op het moment
Is nog niet klaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:21 schreef Alfisti het volgende:
Eet ze Alexxxxx
Mag ik je nummer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:07 schreef Alfisti het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
Twee mensen gered uit brandende woning/ Anna Blamansingel 27 november 2006
mijn gebouw, mijn verdieping![]()
![]()
gelukkig helemaal niks met mijn appartement, ook geen meur lucht in de woning zelf. Maar wel op de gangen er buiten, zwart/roet op muren , en brand luchtquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook schade in je appartement, of alleen de rooklucht?
zaaaaaaaaaaadsquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
![]()
Jij kwam lekker thuis uit je werkquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
gelukkig helemaal niks met mijn appartement, ook geen meur lucht in de woning zelf. Maar wel op de gangen er buiten, zwart/roet op muren , en brand lucht![]()
Dat zuigtquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
![]()
Rita naar de PVVquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:45 schreef Paladijn het volgende:
Update 19.43 uur
RTL Nieuws meldt dat er een grote crisis binnen de VVD is ontstaan. De fractie van de VVD heeft alle fractieleden in een spoedzitting bijeen geroepen. De spanning in de wandelgangen zou te snijden zijn.
Frits Wester stelt dat de situatie binnen de VVD niet langer meer houdbaar is. Rutte of Verdonk zou volgens hem vanavond nog de partij moeten verlaten, omdat beiden het partijleiderschap opeisen. Rita Verdonk staat officieel achter Rutte, maar eist toch het leiderschap op. De VVD-soap zal verder gaan wanneer de spoedzitting afgelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |