Tomatensoep drinken, want ze willen wel een winnaarsgevoel hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
Waar is nou de meerderheid van de VVD leden gebleven die voor Rutte gekozen heeft?
Als het even kan wel ja, dat maakt de VVD weer wat aantrekkelijkerquote:
ik woon er nog niet, volgende week komen de meubels pas.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij kwam lekker thuis uit je werk
Maar dan heb je wel geluk gehad...
Een Beert Gilders zeker als grote rechtse partijquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks krjgen we dan miscien echt die aardeverschuiving in het politeike landschap, waarbij de PvdA en VVD tot splinterpartijen verworden
Wees blij, een onemanshow, hij hoeft maar een ingegroeide teennagel te hebben en rechst nederland is de sjaakquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een Beert Gilders zeker als grote rechtse partij![]()
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik woon er nog niet, volgende week komen de meubels pas.
Ik ging uit m'n werk even wat halen wat daar nog lag en toen zag ik het pas, schrok me te pletter. Na het eten nog even terug geweest om beter te kijken. Ben nu ff foto's van de gangen aan het uppen.
Schrik zit er nog goed in, ben erg blij dat er niks met mijn woning is maar ben benieuwd hoe ze dit nu gaan oplossen.![]()
Geert stelt geen drol voor, dat bleek wel weer bij het debat na de verkiezingenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een Beert Gilders zeker als grote rechtse partij![]()
ja die kan je in de rook met je dronkenkop niet eens missenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:18 schreef Fugie het volgende:
zijn in ieder geval wel duideijk huisnummer![]()
daar heb ik wel even aan gedachtquote:
maar ja heb je ook geen excuus meer om per ongeluk bij die lekkere buurvrouw van je aan te bellen ;')quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die kan je in de rook met je dronkenkop niet eens missen
(mijne is 51)
Dat was een parkeergarage ...quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Tering bo![]()
Hoorde op de radio ook iets voer een contructiefout in een gebouw in Amsterdam![]()
Toen moest ik ook even aan je denken, maar dit is wel kut eh![]()
waren die mensen al over naar dat huis?
dat was de parkeergarage onder het gebouw in Amsterdam West / Bos en Lommer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
Tering bo![]()
Hoorde op de radio ook iets voer een contructiefout in een gebouw in Amsterdam![]()
Toen moest ik ook even aan je denken, maar dit is wel kut eh![]()
waren die mensen al over naar dat huis?
Mja die zitten ook wel eens onder appartementen :0quote:
Lekker begin voor jou en vooral voor die mensenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat was de parkeergarage onder het gebouw in Amsterdam West / Bos en Lommer.
Een collega heeft daar een huis gekocht, die hoopt voor de kerst weer terug te mogen
Schijnbaar woonden daar dus al mensen, niet alles is nog verkocht en er word nog veel geklust. Maar ik weet dat er al een aantal mensen wonen op verschillende verdiepingen.
logische gevolg van de mentaliteit/eisen van tegenwoordig....quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Echt ongelooflijk, moet echt meer toezicht komen op die bouwwerken![]()
mijn 33 heeft ook een trekhaakquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
Deze week m'n Ovlov terug![]()
Wilde karten morgen maar dat is de enige auto in de familie met trekhaak
YEpquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker begin voor jou en vooral voor die mensen![]()
Zal je snachts overkomen zeg![]()
Maar die parkeergarage is de 2e toch al waar iets fout zat?
Echt ongelooflijk, moet echt meer toezicht komen op die bouwwerken![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Wie heeft dit nou weer gemaakt:
http://www.freewebs.com/ijsmeis/
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Wie heeft dit nou weer gemaakt:
http://www.freewebs.com/ijsmeis/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |