Hee Jorien!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:35 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dit jaar is tie overigens inderdaad best sterk... jammer dat ie dik is
Hoezo, hij heeft het naar zijn zin in Enschede, woont nog altijd in Hannover en met zijn 31 jaar is hij voor weinig clubs aantrekkelijk. Bovendien heeft hij een contract tot 2009, waar sinds een tijdje ook de gelimiteerde transfersom uit is verdwenen. Ik denk daarom dat Blaise zijn carriere bij Twente af zal sluiten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:28 schreef BobbyHill het volgende:
Maar ik denk dat het nu wel echt z'n laatste seizoen wordt.
Hij woont toch in Gronau?quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:38 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft het naar zijn zin in Enschede, woont nog altijd in Hannover en met zijn 31 jaar is hij voor weinig clubs aantrekkelijk. Bovendien heeft hij een contract tot 2009, waar sinds een tijdje ook de gelimiteerde transfersom uit is verdwenen. Ik denk daarom dat Blaise zijn carriere bij Twente af zal sluiten.
Nou ja, bij Grasshoppers lukte het niet echt. In Hannover ook niet zo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe lang staat die nog onder contract?
Heeft het overal eigenlijk wel aardig gedaan. Zijn persoonlijk record van 18 doelpunten bij Laussan zal die wel gaan verbreken.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:36 schreef Moody het volgende:
Iedereen roept dat Kufo goed is voor de subtop en het niet gaat redden in de top.
Maar is Kufo nou zoveel minder dan Huntelaar, Kone of Charisteas? Denk het niet...
De eerste 2 hebben wel meer potentie, omdat ze jonger zijn, maar die spitsen hebben ook nog geen hol gepresteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |