Komt 'ie wel een beetje laat mee.quote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Messenga het volgende:
Hij is klaar voor een volgende stap, dat absoluut.
Zou vrij uitzonderlijk zijn.quote:Op zondag 17 december 2006 16:17 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Volgende stap? Je bedoelt FC Twente kampioen
Mwoah, het moet kunnen, mits een goede playoff loting voor twente.quote:Op zondag 17 december 2006 16:25 schreef Jerommeke.nl het volgende:
FC Twente in de Champions League?
Hij zit bij Twente op zijn plek.quote:Op zondag 17 december 2006 16:16 schreef Messenga het volgende:
Hij is klaar voor een volgende stap, dat absoluut.
Twijfelachtig, maar denk dat je wel gelijk hebt. Kan beter lekker bij FC Twente blijven.quote:Op zondag 17 december 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ideale spits voor een subtopper
Jonge weest nou blij dat die Sansoni in de FirstPo staat achter N'Kufoquote:Op donderdag 30 november 2006 23:54 schreef defranseslag het volgende:
Heeft die kutpauper bij Mainz gespeeld?
wat een kutspeler
Hij heeft er wel het doorzettingsvermogen voor. Echte zwitsers geven niet zo snel op.quote:Op zondag 17 december 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zit bij Twente op zijn plek.
Bij een topper moet hij teveel gaan doen.
Ik denk dat hij bij Feyenoord wel zou kunnen slagen samen met Charisteas in een 2 spitsen systeem.quote:Op zondag 17 december 2006 21:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij zit bij Twente op zijn plek.
Bij een topper moet hij teveel gaan doen.
Know the power of anti-voetbal!quote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Iedereen kan overlopen naar de dark side.
Fred Benson.quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef bolivian het volgende:
Mijn favoriete eredivisie-neger, derhalve,.
Ik ben al een paar jaar elke zomer blij dat we daar geen paar miljoen voor over de balk hebben gegooid....quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goede speler. Ik snap niet waarom Feyenoord hem nooit gehaald heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |