Die is echt matig..quote:Op maandag 27 november 2006 18:59 schreef talin77 het volgende:
http://www.theshortestbus.com/content/videos/blondesecretary.php
Nee sorryquote:Op maandag 27 november 2006 19:01 schreef talin77 het volgende:
[..]
RoflChristoffel![]()
heb je wat beters ?
Ik lachtequote:Op maandag 27 november 2006 19:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Komt een man bij een hoer. Vraagt ie': "Hoeveel?"
"120 gulden"
"O" zegt de man "Ik heb maar 35 bij me"
"Geen actie dan, maar ik ken een hoertje op de hoek die doet het voor vijfendertig gulden en dan krijg je er wat te drinken bij."
Dus eenmaal bij die hoer "35 gulden, er is alleen één ding. Ik heb geen clitoris."
Zegt de man:"Oh dat maakt niet uit, doe dan maar een Jägermeister"
Zo matig.
precies!quote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
Sjessis, gheghegheghegeh.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
Komt een man bij een hoer. Vraagt ie': "Hoeveel?"
"120 gulden"
"O" zegt de man "Ik heb maar 35 bij me"
"Geen actie dan, maar ik ken een hoertje op de hoek die doet het voor vijfendertig gulden en dan krijg je er wat te drinken bij."
Dus eenmaal bij die hoer "35 gulden, er is alleen één ding. Ik heb geen clitoris."
Zegt de man:"Oh dat maakt niet uit, doe dan maar een Jägermeister"
Zo matig.
prachtig, jah!!!...als ze gaan opnoemen wat ze "auf die bämchen" hebbenquote:Op maandag 27 november 2006 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
Die aflevering in het Duits is ook lachen, gieren, brullen geblazen.
Bassie en Adriaan worst! Gheghequote:Op maandag 27 november 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
''En wat heb jij op de boterham?'''
http://www.youtube.com/watch?v=icDxy8n1dn8quote:Op maandag 27 november 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
In deze donkere dagen verlang ik altijd naar de Debiteuren Sinterklaas.... Of Flappie!![]()
Au.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sta ik daar bij de tramhalte... zie ik een vrouw strooien, dus ik vraag: moet uw man dat niet doen?
Zegt ze: dit is mijn man
Hoe schrijf je dat?quote:Op maandag 27 november 2006 19:08 schreef El_Rolando het volgende:
Schredder!
Es, cee, haa, er, haakje openen, accent degu, ee, dubbel d met een dakje d'r op, ee, errr. Schredderrr.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |