Hé idioot hé kankerneger dat had je toch wel goed kunnen doen of nietquote:
Houdt je kop, blinde tyfushond.quote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef dndiek het volgende:
Hé idioot hé kankerneger dat had je toch wel goed kunnen doen of niet
Wie is er hier nou blind en moet nog leren tellenquote:
Da's Utregse straattaal voor 'ik waardeer de heer John Jaakke, preses van de Amsterdam Football Club Ajax, niet zo zeer'quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
John Jaakke is echt helemaal gek geworden
Die straattaal is nog wel een tandje erger schat ik.quote:Op maandag 27 november 2006 17:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's Utregse straattaal voor 'ik waardeer de heer John Jaakke, preses van de Amsterdam Football Club Ajax, niet zo zeer'
Achtelijke glaodiool, sins wanneer heppie vuhstant vaan de Utregse straottaol?quote:Op maandag 27 november 2006 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die straattaal is nog wel een tandje erger schat ik.
quote:Op maandag 27 november 2006 17:52 schreef appelsientje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/492![]()
Ik had hem in no time uit, lees hem nu stukjesgewiijs voor het slapen gaan.quote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef golfer het volgende:
Dat nieuwe boek van Mart Smeets leest lekker vlot weg.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:52 schreef appelsientje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag.fok/492![]()
Die had ook wel leuk geweest ja... "Hey idioot, hey... hey kankerhomo!" Had ie dan clinics bij de COC gegeven?quote:
Typisch gevalletje van net je rijbewijs gehaald hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 19:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bon voor foutief parkeren, maar is dat wel zo..
Hij zal vast terecht zijnmaar dan gaat er meteen een mooie brief naar de gem Gorinchem dat het duidelijker aangegeven moet worden
Niet grappig, ik zal vast wel verplicht geweest zijn om in de vakken te parkeren maar geef dat dan gewoon duidelijk aan, ik was overigens ook niks of niemand tot hinder maar jaquote:Op maandag 27 november 2006 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van net je rijbewijs gehaald hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |