Je zei dat er niet bij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]natuurlijk ligt het goed (genoeg)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb net zeil gelegd in onze toekomstige garderbobe kamer
ik ben goed
je hebt ut dus al liggend getest?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]natuurlijk ligt het goed (genoeg)
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Causa het volgende:
Hallo. Ik ben Causa Finalis en ik doe Roadrunner na.
Miep miep! Zoeffffffffffffffffff
Goeie bui Caus?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:01 schreef Causa het volgende:
Sitethief![]()
Fruts ook![]()
Eigenlijk de rest van LFC ook![]()
mjeèèèh...what's up doc ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:58 schreef Causa het volgende:
Ik kan me nog een kwijlend MSN bericht herinneren: 'Kun je nu echt niet langskomen?'quote:
Ik bied ¤ 0.10 voor je superieure kwaliteitenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet teveel te koop moet lopen met mijn superieure kwaliteiten. Probleem wat ik wel heb is dat ik geen fouten maak en dat valt op. Ach ja, de mindere kanten van een geniaal brein. En als niemand zo perfect zou zijn als ik ben dan is er ook niks om naartoe te leven denk ik altijd maar. Al het simplisme om me heen is af en toe wel saai trouwens![]()
![]()
![]()
Das in ieder geval meer dan me ex maar die wou ook alleen geld hebbenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik bied ¤ 0.10 voor je superieure kwaliteiten![]()
Dat jij nou in de gemiddelde budgetbak te vinden bent en aan de euroknallers van de MAC meedoet kan ik ook niet helpenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:23 schreef Doffy het volgende:
De mensenhandel begint hier zorgwekkende vormen aan te nemen
En de prijzen liggen veuls te hoog
Ja maar dat was hoge nood.. En de nood gaat voor de deugd he.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kan me nog een kwijlend MSN bericht herinneren: 'Kun je nu echt niet langskomen?'![]()
Ik ben domweg onbetaalbaarquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat jij nou in de gemiddelde budgetbak te vinden bent en aan de euroknallers van de MAC meedoet kan ik ook niet helpenDaten?
![]()
Dat krijg je met een vrije markteconomie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:23 schreef Doffy het volgende:
De mensenhandel begint hier zorgwekkende vormen aan te nemen
En de prijzen liggen veuls te hoog
Tsssssk eerst heb je me nodig omdat je de crew inwilde en nu is het ineens dumpen met die hapquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd als er automobilisten uit frustratie naar me toeteren.
Ah.. bij meerdere dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja maar dat was hoge nood.. En de nood gaat voor de deugd he.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:31 schreef Causa het volgende:
Ook schaapje kan het goed
knuffels voor wie ook is verschenen intussen.
Dat was het denk vandaag voor me qua slowchat, zo naar m'n moesje![]()
![]()
Ach gossiequote:Op dinsdag 28 november 2006 13:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Das in ieder geval meer dan me ex maar die wou ook alleen geld hebben
Whehequote:Nu snap ik dat je graag sportief wilt doen ()
Nah, je kan niet koken (schijnt) dus een tientje ben je toch echt niet waardquote:maar ik vind mezelf net iets meer waard. Voor een tientje ga ik denk ik wel overstag![]()
Jullie worden allemaal speciaaltjes in mijn haremquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah.. bij meerdere dus![]()
![]()
En maar denken dat je speciaal bent![]()
Triggershot heeft wel invloed op je, he?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie worden allemaal speciaaltjes in mijn harem
Integratie en emancipatie moeten toch van 2 kanten komen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Triggershot heeft wel invloed op je, he?
Alleen de mannen, hoop ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jullie worden allemaal speciaaltjes in mijn harem
Wat is er mis met polygamie? Of polyandrie, for that matter?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen de mannen, hoop ik
En van schaap blijf je af![]()
Ik wil schaap niet delenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat is er mis met polygamie? Of polyandrie, for that matter?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:31 schreef Causa het volgende:
Ook schaapje kan het goed
knuffels voor wie ook is verschenen intussen.
Dat was het denk vandaag voor me qua slowchat, zo naar m'n moesje![]()
![]()
Ik ben ook heel gemakkelijk in het onderhoudquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mannen zijn gemakkelijker in onderhoud
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen de mannen, hoop ik
En van schaap blijf je af![]()
idd.. Al zijn er alsnog wel veel onderhoudsbeurten nodig over het algemeen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
idd.. Al zijn er alsnog wel veel onderhoudsbeurten nodig over het algemeen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Bier
quote:Eten
Ow?quote:Seks
Ja hey wacht ff, zo simpel ben ik niet,quote:
trienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |