Mjah, zelfs als deze boden beiden blijven staan, is het nog niet echt een probleem voor me oid, en het dient een goed doelquote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ach je helpt er mensen mee en je kunt het blijkbaar missenDe date zelf lijkt me een veel grotere tegenvaller
Alhoewel Yv natuuwk wel een enorm gezellige tante is
![]()
is goed!quote:Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef Isegrim het volgende:
Qu, ik kan nu even niks vinden, maar ik heb het adres genoteerd en ik ga je nog iets leuks sturen.
190 mag je houdenquote:Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, zelfs als deze boden beiden blijven staan, is het nog niet echt een probleem voor me oid, en het dient een goed doel
Ik stem 25 euro op jou!quote:
De arrestant dient als een gast behandeld te wordenquote:Op maandag 27 november 2006 23:22 schreef livEliveD het volgende:
Drachten opent extra luxe cellencomplex
Dit land is ziek
Ikl ga me maar eens flink misdragen in Friesland de volgende keer, vloerverwarmingquote:Op maandag 27 november 2006 23:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De arrestant dient als een gast behandeld te worden
Ik heb hier echt geen woorden voor
Voor deze ene keer ben ik het nog met je eens ook.quote:Op maandag 27 november 2006 23:22 schreef livEliveD het volgende:
Drachten opent extra luxe cellencomplex
Dit land is ziek
Zelfs ik vind dat doorgeslagen.quote:Op maandag 27 november 2006 23:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De arrestant dient als een gast behandeld te worden
Ik heb hier echt geen woorden voor
quote:Op dinsdag 28 november 2006 05:38 schreef Isegrim het volgende:
Voor deze ene keer ben ik het nog met je eens ook.
Ik snap de beweegreden ook niet zo goed.quote:
en wat krijgen we voor ons goede geld ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:08 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ga ook mezelf verloten.
Wie biedt?.
1250 euro!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:08 schreef -Trinity- het volgende:
Wie biedt?.
Dat lijkt me de meest effectieve methode inderdaadquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Top Sly!En gewoon naast die mensen gaan staan en "Kopen Kopen Kopen" schreeuwen [afbeelding]
Ja mij!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:09 schreef het_fokschaap het volgende:
en wat krijgen we voor ons goede geld ?
Ik kan anders best lekker koken hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:09 schreef livEliveD het volgende:
1250 euro!
Edit: Hoe goed is je conditie met ramen lappen eik?![]()
Precies en ze wijzen op de voordelen: "U kunt 1 keer per jaar vanaf hier zo naar Extrema Outdoor toe!"quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik zal mijn moeder vragen een appeltaart te bakken en erheen te brengen
Geen idee. In de afgelikte boterham bak kan ik haar niet vinden dus denk het nietquote:
maar dan krijg je allemaal van die drugstypes langs de deurquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Precies en ze wijzen op de voordelen: "U kunt 1 keer per jaar vanaf hier zo naar Extrema Outdoor toe!"![]()
Mmmm ok. 1350!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:13 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kan anders best lekker koken hoor.
Drugsquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:16 schreef het_fokschaap het volgende:
maar dan krijg je allemaal van die drugstypes langs de deur
* Alicey ook niet. Tegen agressie kan ik me wel voorstellen, maar dan is een rubberen cel nog het beste..quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik snap de beweegreden ook niet zo goed.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:08 schreef -Trinity- het volgende:
Wie biedt?.
Ik las een onderzoek waarin bij een Amerikaanse gevangenis ander eten werd gegeven en hierdoor het aantal incidenten twee keer zo laag werd. Qua kleuren kan ik me er ook wel iets bij voorstellen. Maar vloerverwarming is me toch wel weer een stap te ver net als die opmerking over 'te gast zijn'quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey ook niet. Tegen agressie kan ik me wel voorstellen, maar dan is een rubberen cel nog het beste..
moet je je maar aan de regels houden hè, dat vindt de SP vast ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt de pliesie lullig.
"We bekeuren vandaag tot 8 uur en het is <kijkt op horloge> nog net geen 8 uur"
7:59 *grom*
Nouja, ik zou juist die vloerverwarming wel prettig vinden.. Die kleuren maken me dan neit zoveel uit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:19 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik las een onderzoek waarin bij een Amerikaanse gevangenis ander eten werd gegeven en hierdoor het aantal incidenten twee keer zo laag werd. Qua kleuren kan ik me er ook wel iets bij voorstellen. Maar vloerverwarming is me toch wel weer een stap te ver net als die opmerking over 'te gast zijn'
Tja, dat vinden alle politieke partijen tot nu toe. Ik ga zelf wel een politieke partij oprichten met als meest voorname punt het afschaffen van regels en de pliesie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moet je je maar aan de regels houden hè, dat vindt de SP vast ook
Ok ok. 30 euroquote:
Ja en vooral een extra harde aanpak van motoragenten want dat is echt het foute slag agentquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:21 schreef Alicey het volgende:
Tja, dat vinden alle politieke partijen tot nu toe. Ik ga zelf wel een politieke partij oprichten met als meest voorname punt het afschaffen van regels en de pliesie.![]()
Inderdaad. We schaffen de pliesie niet helemaal af, maar ze moeten voortaan lopen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja en vooral een extra harde aanpak van motoragenten want dat is echt het foute slag agent![]()
Nou ik ben meer voor een campange waarin je die mensen stimuleert om mijn boodschappen naar me auto te dragen en zoquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:32 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad. We schaffen de pliesie niet helemaal af, maar ze moeten voortaan lopen.
Inderdaad, we moeten weer terug naar de tijd dat de politie zich nuttig maakte.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik ben meer voor een campange waarin je die mensen stimuleert om mijn boodschappen naar me auto te dragen en zo![]()
inderdaad...dan komen ze weer een beetje terug tot de essentie "de politie is je beste vriend"quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ik ben meer voor een campange waarin je die mensen stimuleert om mijn boodschappen naar me auto te dragen en zo![]()
Iedereen wordt daar dus beter van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad...dan komen ze weer een beetje terug tot de essentie "de politie is je beste vriend"
LOL Wel een strakke actie.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:38 schreef livEliveD het volgende:
Wel bizar trouwens. In Amerika hadden ze een keer een bus (volgehangen met camera's) een hele kleine aanrijding laten veroorzaken. Hebben veel mensen die niet eens in de bus zaten zorgkosten bij de verzekering geclaimed en de politie heeft hun dus allemaal voor fraude beboet. Raar land qua uitlokking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |