quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:47 schreef livEliveD het volgende:
Kent iemand trouwens de serie Shark die o.a. gisteren op tv was? Fantatische serie met een enorm coole advocaat (James Woods). Kerel verdedigde eerst criminelen maar is overgestapt naar het OM. Superserie![]()
Wordt ze dochter op fraude betrapt op school. Gaat ie naar school toe naar degene die de onderzoekscommisie aanstuurt. "Hier heeft u een mooie aanklacht voor 5 miljoen wegens smaad om mee te beginnen. Dit verhaal gaat het goed doen in de krant. Maaaar als we nu eens de hele zaak zouden vergeten....".![]()
ik heb de eerste aflevering gezien. leuk idd...en James Woodsquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:47 schreef livEliveD het volgende:
Kent iemand trouwens de serie Shark die o.a. gisteren op tv was? Fantatische serie met een enorm coole advocaat (James Woods). Kerel verdedigde eerst criminelen maar is overgestapt naar het OM. Superserie![]()
Wordt ze dochter op fraude betrapt op school. Gaat ie naar school toe naar degene die de onderzoekscommisie aanstuurt. "Hier heeft u een mooie aanklacht voor 5 miljoen wegens smaad om mee te beginnen. Dit verhaal gaat het goed doen in de krant. Maaaar als we nu eens de hele zaak zouden vergeten....".![]()
Is het mogelijk om die aflevering op DVD te zetten of is dat echt megaveel werk?quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:50 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb de eerste aflevering gezien. leuk idd...en James Woodsde rest staat nog onbekeken te wachten
maar is nog wel het plan...maar we moeten ook nog een aantal afleveringen House MD kijken
Hugh Laurie
dat is wel mogelijk, alleen als ik de reclame er tussenuit moet halen dan is het veel werk...jammere was wel dat één keer de serie gewoon te laat begon (kutomroepen)quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is het mogelijk om die aflevering op DVD te zetten of is dat echt megaveel werk?![]()
De politie weet jou ook wel erg vaak te vindenquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vindt de pliesie lullig.
"We bekeuren vandaag tot 8 uur en het is <kijkt op horloge> nog net geen 8 uur"
7:59 *grom*
Neuh de hele serie. Reclame spoel ik zelf wel doorquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:55 schreef het_fokschaap het volgende:
dat is wel mogelijk, alleen als ik de reclame er tussenuit moet halen dan is het veel werk...jammere was wel dat één keer de serie gewoon te laat begon (kutomroepen)en dan loopt je opname niet lang genoeg door
![]()
oh...wacht...je hebt het alleen over aflevering 1 van Sharkdie heb ik nog wel denk ik

Lief van julliequote:Op dinsdag 28 november 2006 09:03 schreef livEliveD het volgende:
Overigens het bewijs dat ik enorm misbruikt ben afgelopen weekend:
Behangen en oud behang/kinderkamer foto's
Njah ik ga ze altijd vol goede moed tegemoet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:01 schreef Reya het volgende:
[..]
De politie weet jou ook wel erg vaak te vinden![]()
Ik ben niet te koopquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey wil een fokker kopen whehehe
Ik had zelfs even Sjeen en yvonnequote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef Alicey het volgende:
Jij hebt bovendien Sjeen al rey
Dat er op stampen is wat ik vrees.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:00 schreef Reya het volgende:
Ik kan trouwens ook gewoon op jou bieden en dan op je stampen, Alicey![]()
houdt dat ook in dat je op zijn of haar subforum lekker kunt baggerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is het meer inderdaad. Je kunt een mod huren voor een dag.
Natuurlijk niet, tenzij je natuurlijk op 2 mods van hetzelfde subforum biedt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
houdt dat ook in dat je op zijn of haar subforum lekker kunt baggeren
hmmquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is het meer inderdaad. Je kunt een mod huren voor een dag.
Wat mij betreft kan iemand een weekend arrangement krijgen door aan het einde van de veiling het dan staande bod te verdubbelen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hmm
en wat is de meerprijs voor een weekend arrangement, een midweek of een week?
Hey, wacht ff, je bent nu al duur genoeg,quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan iemand een weekend arrangement krijgen door aan het einde van de veiling het dan staande bod te verdubbelen.
Laatste keer dat we d'r over gepraat hebben was het nog gratizzzquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan iemand een weekend arrangement krijgen door aan het einde van de veiling het dan staande bod te verdubbelen.
Voor de kindertjes met CF nooit duur genoeg.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey, wacht ff, je bent nu al duur genoeg,.
Inflatiequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laatste keer dat we d'r over gepraat hebben was het nog gratizzz![]()
en dan blijf je slapen ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
True,quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor de kindertjes met CF nooit duur genoeg.
Wacht, dat is mijn specialiteit. Speeltip 7: Negeer elk negatieve gevoel en doe er gewoon niks aan. Het went vanzelf.quote:
Ja je kent me, enorm sociale rakker die ik ben.quote:Lief van jullie. Ziet er mooi uit btw
.
Wat mag ik allemaal dat weekend doen eik?quote:
Wat je wilt zolang het niet gevaarlijk is en het geen activiteiten zijn waar je geslachtsziekten of kinderen van kunt krijgen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wat mag ik allemaal dat weekend doen eik?![]()
Rubber meenenemen dus,quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:13 schreef Alicey het volgende:
en het geen activiteiten zijn waar je geslachtsziekten of kinderen van kunt krijgen.
Oh dan blijft er nog genoeg overquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:13 schreef Alicey het volgende:
Wat je wilt zolang het niet gevaarlijk is en het geen activiteiten zijn waar je geslachtsziekten of kinderen van kunt krijgen.
Tuurlijk, ik ben flexibel jeweettochquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dan blijft er nog genoeg over![]()
![]()
Weet ik wel,quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat om de activiteit, niet om de methode of voorzorgmiddelen.
Maar.. maar.. ik wil afstuderenquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wacht, dat is mijn specialiteit. Speeltip 7: Negeer elk negatieve gevoel en doe er gewoon niks aan. Het went vanzelf.
Je bent ook zo bescheidenquote:Ja je kent me, enorm sociale rakker die ik ben.![]()
Ik vind dat ik niet teveel te koop moet lopen met mijn superieure kwaliteiten. Probleem wat ik wel heb is dat ik geen fouten maak en dat valt op. Ach ja, de mindere kanten van een geniaal brein. En als niemand zo perfect zou zijn als ik ben dan is er ook niks om naartoe te leven denk ik altijd maar. Al het simplisme om me heen is af en toe wel saai trouwensquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:18 schreef Alicey het volgende:
Het gaat om de activiteit, niet om de methode of voorzorgmiddelen.
Maar ligt het ook goed?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb net zeil gelegd in onze toekomstige garderbobe kamer
ik ben goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |