Ook een Essent ?quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik neem altijd alles persoonlijk.
Dat is toch dat TV-programma waarin de deelnemers een huis helemaal moeten verbouwen enzo? Ik dacht dat ze dat huis daarna mochten houden ofzo. Jullie willen er misschien eentje kopen?quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan zo naar de veiling van de appartementen van Het Blok, vanuit professioneel oogpunt uiteraard
De bedoeling is het appartement te verkopen en degene die de hoogste verkoopprijs krijgt, heeft gewonnen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is toch dat TV-programma waarin de deelnemers een huis helemaal moeten verbouwen enzo? Ik dacht dat ze dat huis daarna mochten houden ofzo. Jullie willen er misschien eentje kopen?
Oh, je bedrijf gaat er eentje kopen?quote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De bedoeling is het appartement te verkopen en degene die de hoogste verkoopprijs krijgt, heeft gewonnen.
wij gaan er geen kopen, is niets voor onze business, maar het is wel vastgoed in Amsterdam en de veiling is sowieso een hot item hier. Ben reuzebenieuwd
Nee, ook niet, maar kijken naar de show enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, je bedrijf gaat er eentje kopen?
Sorry, ik las 'geen' voor 'een'. Leuk uitje.quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ook niet, maar kijken naar de show enzo.
Veel mensen vinden deze versie wat langdradig, en er wordt veel met klei gesmeten, da's wel grappigquote:
Zweep mee, en lokaas.quote:Op maandag 27 november 2006 16:23 schreef livEliveD het volgende:
Als je me genoeg pest zal ik ervoor zorgen dat je heul hard moet gaan lopen![]()
Die kalender dus.quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een verlaat verjaardagscadeau van mijngekregen: klik
Zie ik daar nou liv tussenstaan?quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Heerlijk, zulk goed nieuwsquote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Die hoge pief van Essent is langsgeweest en in plaats van dat ik 800 euro moet dokken, krijg ik nu 50 euro terug.
Goverdhana ki jaiquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Isegrim het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/5370
Voor Causa en andere geïnteresseerden.
Ik ben al eens naar een stuk geweest waar met dode kippen gesmeten werd.quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Veel mensen vinden deze versie wat langdradig, en er wordt veel met klei gesmeten, da's wel grappig.
Aawwww!quote:Op maandag 27 november 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iedereen die onaardig tegen me doet.
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Causa het volgende:
hoi Isegrim
[..]
Heerlijk, zulk goed nieuws![]()
Zo'n gruwelijk zoete cake. Weet je dat ik er helemaal niet meer van hou, dat zoete? In Radhadesh werd je ermee doodgegooidgevoerd.quote:Goverdhana ki jai![]()
![]()
Dacht je dat ik dat niet wist?quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aawwww! [afbeelding]
Als dat echt zo is zou ik dat wel afleren. is voor iedereen beter, niet in de laatste plaats jezelf.![]()
Het meest vileine is om van iets zakelijks iets persoonlijksa te maken, eker wanneer je weet dat je opponent daar een zwakte heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van harde spelletjes, hoewel ik er op zakelijk gebied (bijv. een essent) veel minder moeite mee heb dan op persoonlijk gebied.
komt alles toch nog goedquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Isegrim het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/5370
Voor Causa en andere geïnteresseerden.
Dat is ergens best wel jammer, maar uitgekeken zijn op zoet heeft ook voordelen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Zo'n gruwelijk zoete cake. Weet je dat ik er helemaal niet meer van hou, dat zoete? In Radhadesh werd je ermee doodgegooidgevoerd.
Ik had het niet tegen jou hoor Causaquote:Op maandag 27 november 2006 17:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat is ergens best wel jammer, maar uitgekeken zijn op zoet heeft ook voordelen.
Het is een schitterende cake geworden daar in kiev. Ik vraag me af of het bij jou in evenwicht is, het idee van zoet en het mooie en feestelijke en gulle van de cake. Alleen uit nieuwsgierigheid vraag ik me af of je govardhan zien onprettig vind wegens associatie met zoet of dat je het positief ervaart ook al hoef je er zelf geen stuk van of dat het elkaar opheft en je er helemaal niks bij voelt .
Ikzelf heb de cakes nooit te zoet gevonden. Wel veel van het snoepgoed. Ik denk dat als ik regelmatig cake kreeg, dat ik het dan wel zoetzat zou worden. Ik eet er altijd erg weinig van. geef mij maar subji.
Pffft watjes allemaal op die sitequote:
Zweep is geen probleem. Lokaas is pure mannengeur dat ik uit de sauna heb meegejat.quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef -Trinity- het volgende:
Zweep mee, en lokaas.
Romantischquote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Isegrim het volgende:
jah, ik heb een beetje een slechte tijd. Ik moet oppassen met interactie en waken voor triggering.quote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Triggershot het volgende:
Ik had het niet tegen jou hoor Causa![]()
![]()
Zulke woorden zocht ikquote:
Ik weet niet wat er precies met je aan de hand is, maar sterktequote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Causa het volgende:
[..]
jah, ik heb een beetje een slechte tijd. Ik moet oppassen met interactie en waken voor triggering.
Aan de ene kant moet ik een internetpauze nemen maar aan de andere kant helpt het lezen van andere mensen en zaken, wie dan ook en wat dan ook, me enorm. Dus ik ben er nog steeds![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zolang het niet om triggershot gaat is er niks aan de hand
Jippie, niks aan de handquote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zolang het niet om triggershot gaat is er niks aan de hand
quote:Op maandag 27 november 2006 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies met je aan de hand is, maar sterkte
Zal ik je eens leuk literatuur per mail sturen?
Nu zoek je er een beetje te veel achter.quote:Op maandag 27 november 2006 17:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat is ergens best wel jammer, maar uitgekeken zijn op zoet heeft ook voordelen.
Het is een schitterende cake geworden daar in kiev. Ik vraag me af of het bij jou in evenwicht is, het idee van zoet en het mooie en feestelijke en gulle van de cake. Alleen uit nieuwsgierigheid vraag ik me af of je govardhan zien onprettig vind wegens associatie met zoet of dat je het positief ervaart ook al hoef je er zelf geen stuk van of dat het elkaar opheft en je er helemaal niks bij voelt .
Ikzelf heb de cakes nooit te zoet gevonden. Wel veel van het snoepgoed. Ik denk dat als ik regelmatig cake kreeg, dat ik het dan wel zoetzat zou worden. Ik eet er altijd erg weinig van. geef mij maar subji.
nouja, achterzoeken, zo zwaar niet. Ik was aagje. Ik ben ook aagje of je in je kloostertijd wel of niet vaak gewenst hebt er niet meer van te houden.quote:Op maandag 27 november 2006 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nu zoek je er een beetje te veel achter.Ik vind die cake prachtig, maar dat mierzoete kan ik niet meer eten. Net als heel vet eten. Alleen maar gezond, lijkt me.
Destijds lustte ik er wel pap van.quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef Causa het volgende:
[..]
nouja, achterzoeken, zo zwaar niet. Ik was aagje. Ik ben ook aagje of je in je kloostertijd wel of niet vaak gewenst hebt er niet meer van te houden.
Erg gezond idd
Goeie zetquote:
Auteur, there is more where that came fromquote:Op maandag 27 november 2006 18:06 schreef Causa het volgende:
[..]
Goeie zet![]()
![]()
auteur gewoon een intelligent persoon of is het van een heilige/profeet/geschrift?
quote:Op maandag 27 november 2006 18:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Destijds lustte ik er wel pap van.Ik was toen ook flink aangekomen toen ik vertrok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |