Ook een Essent ?quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik neem altijd alles persoonlijk.
Dat is toch dat TV-programma waarin de deelnemers een huis helemaal moeten verbouwen enzo? Ik dacht dat ze dat huis daarna mochten houden ofzo. Jullie willen er misschien eentje kopen?quote:Op maandag 27 november 2006 17:05 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan zo naar de veiling van de appartementen van Het Blok, vanuit professioneel oogpunt uiteraard
De bedoeling is het appartement te verkopen en degene die de hoogste verkoopprijs krijgt, heeft gewonnen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is toch dat TV-programma waarin de deelnemers een huis helemaal moeten verbouwen enzo? Ik dacht dat ze dat huis daarna mochten houden ofzo. Jullie willen er misschien eentje kopen?
Oh, je bedrijf gaat er eentje kopen?quote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De bedoeling is het appartement te verkopen en degene die de hoogste verkoopprijs krijgt, heeft gewonnen.
wij gaan er geen kopen, is niets voor onze business, maar het is wel vastgoed in Amsterdam en de veiling is sowieso een hot item hier. Ben reuzebenieuwd
Nee, ook niet, maar kijken naar de show enzo.quote:Op maandag 27 november 2006 17:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, je bedrijf gaat er eentje kopen?
Sorry, ik las 'geen' voor 'een'. Leuk uitje.quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ook niet, maar kijken naar de show enzo.
Veel mensen vinden deze versie wat langdradig, en er wordt veel met klei gesmeten, da's wel grappigquote:
Zweep mee, en lokaas.quote:Op maandag 27 november 2006 16:23 schreef livEliveD het volgende:
Als je me genoeg pest zal ik ervoor zorgen dat je heul hard moet gaan lopen![]()
Die kalender dus.quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een verlaat verjaardagscadeau van mijngekregen: klik
Zie ik daar nou liv tussenstaan?quote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Isegrim het volgende:
Heerlijk, zulk goed nieuwsquote:Op maandag 27 november 2006 16:51 schreef Isegrim het volgende:
Die hoge pief van Essent is langsgeweest en in plaats van dat ik 800 euro moet dokken, krijg ik nu 50 euro terug.
Goverdhana ki jaiquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Isegrim het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/5370
Voor Causa en andere geïnteresseerden.
Ik ben al eens naar een stuk geweest waar met dode kippen gesmeten werd.quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Veel mensen vinden deze versie wat langdradig, en er wordt veel met klei gesmeten, da's wel grappig.
Aawwww!quote:Op maandag 27 november 2006 17:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iedereen die onaardig tegen me doet.
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Causa het volgende:
hoi Isegrim
[..]
Heerlijk, zulk goed nieuws![]()
Zo'n gruwelijk zoete cake. Weet je dat ik er helemaal niet meer van hou, dat zoete? In Radhadesh werd je ermee doodgegooidgevoerd.quote:Goverdhana ki jai![]()
![]()
Dacht je dat ik dat niet wist?quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aawwww! [afbeelding]
Als dat echt zo is zou ik dat wel afleren. is voor iedereen beter, niet in de laatste plaats jezelf.![]()
Het meest vileine is om van iets zakelijks iets persoonlijksa te maken, eker wanneer je weet dat je opponent daar een zwakte heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik houd ook niet zo van harde spelletjes, hoewel ik er op zakelijk gebied (bijv. een essent) veel minder moeite mee heb dan op persoonlijk gebied.
komt alles toch nog goedquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Isegrim het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/5370
Voor Causa en andere geïnteresseerden.
Dat is ergens best wel jammer, maar uitgekeken zijn op zoet heeft ook voordelen.quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef Isegrim het volgende:
Zo'n gruwelijk zoete cake. Weet je dat ik er helemaal niet meer van hou, dat zoete? In Radhadesh werd je ermee doodgegooidgevoerd.
Ik had het niet tegen jou hoor Causaquote:Op maandag 27 november 2006 17:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat is ergens best wel jammer, maar uitgekeken zijn op zoet heeft ook voordelen.
Het is een schitterende cake geworden daar in kiev. Ik vraag me af of het bij jou in evenwicht is, het idee van zoet en het mooie en feestelijke en gulle van de cake. Alleen uit nieuwsgierigheid vraag ik me af of je govardhan zien onprettig vind wegens associatie met zoet of dat je het positief ervaart ook al hoef je er zelf geen stuk van of dat het elkaar opheft en je er helemaal niks bij voelt .
Ikzelf heb de cakes nooit te zoet gevonden. Wel veel van het snoepgoed. Ik denk dat als ik regelmatig cake kreeg, dat ik het dan wel zoetzat zou worden. Ik eet er altijd erg weinig van. geef mij maar subji.
Pffft watjes allemaal op die sitequote:
Zweep is geen probleem. Lokaas is pure mannengeur dat ik uit de sauna heb meegejat.quote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef -Trinity- het volgende:
Zweep mee, en lokaas.
Romantischquote:Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef Isegrim het volgende:
jah, ik heb een beetje een slechte tijd. Ik moet oppassen met interactie en waken voor triggering.quote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Triggershot het volgende:
Ik had het niet tegen jou hoor Causa![]()
![]()
Zulke woorden zocht ikquote:
Ik weet niet wat er precies met je aan de hand is, maar sterktequote:Op maandag 27 november 2006 17:47 schreef Causa het volgende:
[..]
jah, ik heb een beetje een slechte tijd. Ik moet oppassen met interactie en waken voor triggering.
Aan de ene kant moet ik een internetpauze nemen maar aan de andere kant helpt het lezen van andere mensen en zaken, wie dan ook en wat dan ook, me enorm. Dus ik ben er nog steeds![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zolang het niet om triggershot gaat is er niks aan de hand
Jippie, niks aan de handquote:Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zolang het niet om triggershot gaat is er niks aan de hand
quote:Op maandag 27 november 2006 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies met je aan de hand is, maar sterkte
Zal ik je eens leuk literatuur per mail sturen?
Nu zoek je er een beetje te veel achter.quote:Op maandag 27 november 2006 17:36 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat is ergens best wel jammer, maar uitgekeken zijn op zoet heeft ook voordelen.
Het is een schitterende cake geworden daar in kiev. Ik vraag me af of het bij jou in evenwicht is, het idee van zoet en het mooie en feestelijke en gulle van de cake. Alleen uit nieuwsgierigheid vraag ik me af of je govardhan zien onprettig vind wegens associatie met zoet of dat je het positief ervaart ook al hoef je er zelf geen stuk van of dat het elkaar opheft en je er helemaal niks bij voelt .
Ikzelf heb de cakes nooit te zoet gevonden. Wel veel van het snoepgoed. Ik denk dat als ik regelmatig cake kreeg, dat ik het dan wel zoetzat zou worden. Ik eet er altijd erg weinig van. geef mij maar subji.
nouja, achterzoeken, zo zwaar niet. Ik was aagje. Ik ben ook aagje of je in je kloostertijd wel of niet vaak gewenst hebt er niet meer van te houden.quote:Op maandag 27 november 2006 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nu zoek je er een beetje te veel achter.Ik vind die cake prachtig, maar dat mierzoete kan ik niet meer eten. Net als heel vet eten. Alleen maar gezond, lijkt me.
Destijds lustte ik er wel pap van.quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef Causa het volgende:
[..]
nouja, achterzoeken, zo zwaar niet. Ik was aagje. Ik ben ook aagje of je in je kloostertijd wel of niet vaak gewenst hebt er niet meer van te houden.
Erg gezond idd
Goeie zetquote:
Auteur, there is more where that came fromquote:Op maandag 27 november 2006 18:06 schreef Causa het volgende:
[..]
Goeie zet![]()
![]()
auteur gewoon een intelligent persoon of is het van een heilige/profeet/geschrift?
quote:Op maandag 27 november 2006 18:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Destijds lustte ik er wel pap van.Ik was toen ook flink aangekomen toen ik vertrok.
Is dat zo dan? Geen twaalf gerechten meer bij het Sunday Feast in R'desh?quote:Op maandag 27 november 2006 18:16 schreef Causa het volgende:
[..]
Het is te jammer dat alle bnlxcentra van de kitchen-religion zelfs op de keuken hebben moeten bezuinigen.
Dat dacht je.quote:En voor de monniken zelf is het voedsel de enige grof-zintuigelijke bevrediging.
quote:Op maandag 27 november 2006 18:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Auteur, there is more where that came from
Mannenquote:Op maandag 27 november 2006 17:40 schreef livEliveD het volgende:
Zweep is geen probleem. Lokaas is pure mannengeur dat ik uit de sauna heb meegejat.![]()
Ik ben nog nooit op het zondagsfeest van R'desh geweest. Alleen doordeweeks. Het is er jarenlang niet gehouden zelfs voor zover ik begreep.quote:Op maandag 27 november 2006 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat zo dan? Geen twaalf gerechten meer bij het Sunday Feast in R'desh?
quote:[..]
Dat dacht je.
ik snap je niequote:Op maandag 27 november 2006 18:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
over een specifiek onderwerp wat je wilt hebben?
* Causa denkt ff naquote:Op maandag 27 november 2006 18:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is er een bepaald onderwerp van die auteur die je wilt hebben
In 'mijn tijd' wel.quote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op het zondagsfeest van R'desh geweest. Alleen doordeweeks. Het is er jarenlang niet gehouden zelfs voor zover ik begreep.
De meesten zijn ook lief.quote:
Officieel danTrouwens, meer of minder "gevallen".. ik vind ze allemaal superlief
![]()
Zelfs zij die weer wat anders gaan doen zijn jaren later nog steedsquote:
zoiets?quote:Op maandag 27 november 2006 18:40 schreef Causa het volgende:
[..]
@Triggershot; heb je iets met dieren?
quote:Animals come to this world as if they have gained perfection in another realm. Within two hours, two days, or two months after their birth, they have learned nearly everything they need to know, they have developed a full relationship with the universe and the laws of life. The strength to live and the ability to work that takes us 20 years to acquire is attained by a sparrow or a bee in 20 days. More correctly, they are inspired with this ability and strength. This means that the essential duty of an animal is not to become perfect through learning and evolving by gaining knowledge or by seeking help; these things imply a weakness that is not inherent in the nature of an animal.
Those who sensed nature in that manner could not help but establish a deep heartfelt relation with the sound, melody, taste, smell and beauties which issued from it by the Hand of Power. For they were so intimate and familiar with it that whenever they gazed on it, they felt different things pertaining to the words beyond.
Orekleiaquote:Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Veel mensen vinden deze versie wat langdradig, en er wordt veel met klei gesmeten, da's wel grappig.
Hebben ze je iets toegezegd?quote:Op maandag 27 november 2006 19:13 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan niet wachten tot morgenochtend dat ik het uzb kan bellen! Misschien zit ik gewoon binnen twee weken al bij mijn lief.![]()
Ik hoop het zo!
Nou ja, toegezegd, ze bellen me morgen over die vacature. Ze zijn echt actief voor me op zoek. Maar die gast kon me vandaag niet bereiken, zei hij in zijn mail. Erg vreemd, want mijn foon staat de hele dag aan en ik heb geen gemiste oproepen.quote:
Tijd voor een telefoontje naar de anonieme tiplijnquote:Op maandag 27 november 2006 19:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik mag me inschrijven op het adres van de oma van mijn, ze vindt het prima.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd voor een telefoontje naar de anonieme tiplijn![]()
Digibeet.quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat schaap waarop heeft aangesloten en wat het effect is als ik ergens aan stekkertjes of knopjes komen ik ga neit zijn hele zooi zomaar overhoop gooien
dus ik ga wel wat fokken, wat lezen en vroeg naar bed
Nietquote:
Huhu.quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet
ik ga alleen niet iemand anders zijn mooie toestand in de war schoppen
Awquote:Op maandag 27 november 2006 20:53 schreef Isegrim het volgende:
Er loopt hier gewoon een vreemde kat mijn huis binnen.Hij zit nu Banjers eten op te eten en Banjer kijkt hulpeloos toe.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:21 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 27-11-2006 om 21:22 met als onderwerp "Maandag!"
Hij werd wel boos uiteindelijk en ze vlogen hier onder het bureau door. Maar uiteindelijk heb ik de indringer bij zijn nekvel gepakt en in de gang gezet. Toen smeerde hij 'm en Banjer liep hem nog even met dikke staart achterna.quote:
HAhahaha de dappere tijgerquote:Op maandag 27 november 2006 21:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij werd wel boos uiteindelijk en ze vlogen hier onder het bureau door. Maar uiteindelijk heb ik de indringer bij zijn nekvel gepakt en in de gang gezet. Toen smeerde hij 'm en Banjer liep hem nog even met dikke staart achterna.
ik weet nog veul romantischere dingen!quote:
Ik ben wel benieuwd hoe het bij jou thuis zal gaan. Ze zullen wel even moeten wennen allemaal.quote:
was dat maar zoquote:Op maandag 27 november 2006 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Maandag seksdag?
jawel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |