abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43948348
Ellende
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_43948358
Pffff, beter gaat maxwell niet naar psv. Lijkt me erg sterk overigens, zeker gezien het financiele plaatje.

En Leonardo
AFC Ajax
  maandag 27 november 2006 @ 23:07:14 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43948415
Ajax moet proberen om Maxwell en Andy v/d Meyde zo spoedig mogelijk op huurbasis vast te leggen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43948474
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart heeft zitten, kijken hoe geloofwaardig hij is
pi_43948560
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Maxwell zei altijd dat hij Ajax in zijn hart heeft zitten, kijken hoe geloofwaardig hij is
Zei Kluivert toch ook ?
Porcupine Tee - Normal
  maandag 27 november 2006 @ 23:12:36 #156
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43948637
id
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43948706
Nou Jari nog naar psv en de ellende is compleet
Porcupine Tee - Normal
pi_43948727
Straks gaan Chivu en Zlatan ook nog naar de lampjes
pi_43948750
Staat Chivu nog steeds in de basis
Houd van een lijntje.
pi_43948788
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef Jasza het volgende:
Straks gaan Chivu en Zlatan ook nog naar de lampjes
Je was me voor.
Houd van een lijntje.
pi_43948835
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:07 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet proberen om Maxwell en Andy v/d Meyde zo spoedig mogelijk op huurbasis vast te leggen.
Haal je niks in je hoofd, durf te wedden dat Van Geel alle vertrouwen heeft in Lindenbergh, De Mul en Rosales.

maandag 27 november 2006 @ 23:17:40 #162
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_43948839
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef StarGazer het volgende:
Nou Jari nog naar psv en de ellende is compleet
pi_43948855
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Haal je niks in je hoofd, durf te wedden dat Van Geel alle vertrouwen heeft in Lindenbergh, De Mul en Rosales.

[afbeelding]
Van Geel zou vd Meyde juist willen, maar ten Cate niet
pi_43948882
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nee want Rosales doet het fantastisch!
Porcupine Tee - Normal
pi_43949050
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dan moet Van Geel Ten Cate maar negeren.
  maandag 27 november 2006 @ 23:28:23 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43949270
Tom de Mul heeft nog wel toekomst, maar mist concurrentie, Andy v/d Meyde zal dus zeker een aanvulling zijn op de huidige selectie. Maxwell kan als linksback en linkshalf zékér van waarde zijn voor Ajax, bijvoorbeeld bij schorsingen en blessures, dus waarom niet?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43949579
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:08 schreef Jasza het volgende:
Precies, PSV kan polsen wat ze willen, Maxwell moet ook willen en dat zie ik zeker niet gebeuren.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43949714
Van der Meyde kom terug naar A'dam.
lollig
pi_43949971
quote:
“We zijn geen koorknapenvereniging.” Met deze woorden liet Ajax-voorzitter John Jaakke weten dat hij pal achter zijn trainer Henk ten Cate en speler Wesley Sneijder staat. Het tweetal misdroeg zich gister in het duel met Sparta, door scheidsrechter Bossen enkele beledigende opmerkingen naar het hoofd te slingeren.

“We doen aan topsport, aan topvoetbal op het allerhoogste niveau. Dat gebeurt op het scherpst van de snede. Daarbij wordt wel eens wat gezegd. Het is straattaal, ja, die we als Ajax niet toejuichen en die misschien ook niet op een voetbalveld thuishoort. Maar het gebeurt overal," laat hij weten in het Radio 1 Journaal.
Is dit serieus?

Voor Ajax - PSV ging het nog over:
quote:
Ajacied zijn is veel meer dan juichen als Ajax scoort. Het gaat veel dieper. Het is een manier van in het leven staan. Een manier van naar de dingen kijken en een manier van met de dingen omgaan. Een Ajacied houdt van het leven. Maar wel van een leven met allure, van een leven waarin actie is. En die actie mag ook best spectaculair zijn. Een Ajacied houdt van mooi. Van mooie dingen. Dingen moeten een bijzondere uitstraling hebben, je moet er met plezier naar kunnen kijken. Winnen alleen is voor een Ajacied dan ook niet genoeg, het gaat om de manier waarop. En dat is met dominant, gedurfd en aanvallend voetbal. Met mooi voetbal dus. Een Ajacied is zelfverzekerd, een beetje brutaal zelfs. Hij weet waar hij voor staat en is daar trots op. Hij probeert anderen ook vaak te overtuigen van zijn gelijk. Soms tegen beter weten in, maar dat neem je hem nauwelijks kwalijk.

Want een Ajacied treedt iedereen altijd met respect tegemoet: niet alleen gelijkgestemden maar ook mensen die een andere mening hebben of een andere levensvisie, kortom die geen Ajacied zijn. Een Ajacied is dus betrokken bij de samenleving en hij is eerlijk en sportief. Zowel in het dagelijks leven, als op en rond het veld.
Maar bovenal is een Ajacied ambitieus en een winnaar. Tegen verlies kan hij niet. Altijd probeert hij zijn doelen te verwezenlijken. Met lef en met creativiteit. En met een groot doorzettingsvermogen. Want het beste is voor een Ajacied vaak niet goed genoeg. Met Ajax heeft een Ajacied een bijna onverklaarbare liefde en verbondenheid. Streeft hij samen met de club en alle andere Ajacieden naar het hoogste. Een Ajacied denkt rood, denkt wit. Droomt rood, droomt wit. Juicht rood, juicht wit. Huilt rood, huilt wit. En hij blijft altijd achter zijn club staan. Ook als het even minder gaat. Want ook dat hoort bij een Ajacied.' (Ajax.nl)
Ajax doet in de ogen van Jaakke het sindsdien dus zoals anderen het ook doen; schelden, verliezen, kwalitatief zwak voetbal spelen. "Ik ben Ajacied" kan met instemming van Ten Cate nu al richting prullebak.
pi_43950264
Bijna boeiend.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:25:23 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43950691
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben wel benieuwd:
Heb "Laat maar komen" gestemd. Wat anders dan ik er wat dagen terug over dacht, maar zakelijk gezegd heeft 'ie gewoon wat toe te voegen wat Ajax op dit moment mist: onvoorspelbaarheid. Mitea heeft in z'n invalbeurten nog helemaal niets laten zien. Bovendien kan 'ie desnoods op rechts spelen. Alleen kut dat hij een Feyenoord-verleden heeft. Maargoed, voor die 750k is het dan des te leuker dat hij het anderhalf seizoen goed doet bij Ajax en dan voor een paar miljoen verkocht wordt aan een of andere Spaanse club.

Ohja, ik vind het nog steeds een pisnicht.
  dinsdag 28 november 2006 @ 03:19:23 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43952120
quote:
Aan het begin van het vorige seizoen leek de carrière van Owusu-Abeyie toch in aardig vaarwater te zijn komen. Bij Arsenal kreeg hij speelminuten en liet Arsene Wenger zich ook positief uit over de aanvaller. Maar ondanks alles bleef de echte stap uit. "Toen Adebayor werd aangetrokken, zag ik het even niet meer zitten en wilde weg. Spartak toonde toen als enige echte club concrete belangstelling. In eerste instantie dacht ik, no way."

Een gesprek met zaakwaarnemer Brian Berkleef deed de 20-jarige voetballer alsnog van gedachte veranderen. "Ik ging er anders tegenaan kijken. Ik moest voor de transferdeadline wat beslissen. Het was een gok en wilde het er op wagen. Het was mijn keuze."
Natuurlijk, mijnheer Berkleef zag de miljoenen al binnenstromen. Jammer dat een carriere zo wordt verneukt door iemand.
pi_43952124
Hoe weet je dat?

53 premiership-minuten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 28 november 2006 @ 03:26:45 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43952129
Anders laat je zo'n jongen niet vertrekken naar Rusland. Ooit wel eens een speler in Russische dienst gezien die daarna slaagde in het buitenland? Ik niet in elk geval.

In het stuk staat dat hij het geweldig naar z'n zin had bij Arsenal, maar de komst van Adebayor zorgde voor een minder perspectief. Een zaakwaarnemer ziet de bui dan natuurlijk al hangen, een pupil die het wellicht niet zal redden.

Hij krijgt een flink contract aangeboden van Spartak en kan daar zelf natuurlijk een aardig deel van opstrijken. Owusu heeft er eigenlijk geen trek in, maar verandert van gedachten na het gesprek van z'n zaakwaarnemer.

Natuurlijk is het voor een groot deel speculatie, maar wie neemt er met z'n volle verstand een beslissing om naar Moskou te gaan, wanneer hij toch een redelijk perspectief heeft bij Arsenal. Lukt het daar niet, kan je altijd nog afgevloeid worden naar Birmingham, Bolton, Everton of Fulham of iets dergelijks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')