Nee, je bent een beurs genoteerde multinational met 3 filiaalen over 2 continenten. Die lul moet z'n bakkes houden (de voetballer) want dat soort gedrag is rechtstreeks van invloed op z'n transfer waarde en daarmee de beurskoers van jullie bedrijfje.quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef Freak187 het volgende:
"We zijn geen koorknapenvereniging" En dat uit de mond van Jaakke.... Zeer ongeloofwaardig.
nou idd, dan is hij echt een bos mongoolquote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
Maxwell
psv is ermee bezig![]()
![]()
Als ie dat doet
Altijd grappig, zo'n belgische vlagquote:
Denk je niet dat er nu wat telefoontjes gepleegd gaan worden tussen Ten Cate en Van Geel op 't moment? Als PSV er voor gaat, gaat Ajax dat natuurlijk ook. Lijkt me dat Ajax dan de beste papieren heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Koeman vuile rat
Maxwell was gvd me favoriet van Ajax, gaat er weer 1tje naar een smerige lampenclub
sikoraquote:
Ik weet wel bijna zeker dat hij niet meteen teruggaat naar Nederland.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef Jasza het volgende:
Maxwell loopt gratis weg bij ons, en dan gaat ie wss naar dat tyfus psv
Ik vertrouw het totaal niet zegquote:Op maandag 27 november 2006 22:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna zeker dat hij niet meteen teruggaat naar Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |