Ik vond Ajax - Hapoel Haifa 0-1 het dieptepuntquote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan we nu alle slechte wedstrijden van AJAX opdreunen? Jongens, daar word ik niet vrolijk van..
Ja, en dat dat dan net zo goed gaat werken als de lijst met verboden spreekkoren.quote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben er voor om een toegestane lijst met verwensingen in te voeren welke mogen worden gebezigd op den Nederlandsche velden:
We beginnen met schavuit, rapalje, schobbejak, etc. Heerlijk als we dat nog eens zouden mogen meemaken..
Ajax - Croatia Zagreb bedoel je? 0-1 werd dat geloof ik.quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef Sethje het volgende:
Hoi
Die match dat Olsen brutil hose liet debuteren in de CL was ook behoorlijk drama
Iedereen een microfoontje.quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, en dat dat dan net zo goed gaat werken als de lijst met verboden spreekkoren.
ja toen F de Boer het vertikte om die bal gewoon met rechts weg te rammen...quote:Op maandag 27 november 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Croatia Zagreb bedoel je? 0-1 werd dat geloof ik.
Die zat toen met z'n hoofd al bij Barcelonaquote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja toen F de Boer het vertikte om die bal gewoon met rechts weg te rammen...
Ik moet het nog zien.quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
We maken Espanyol af.
Letterlijk of sportief?quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
We maken Espanyol af.
Sportief, ik voel het gewoon.quote:
Hi-la-risch.. Tot over z'n schouders verliefdquote:
quote:Voorzitter Ajax steunt tweetal
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 27 november om 17:10
“We zijn geen koorknapenvereniging.” Met deze woorden liet Ajax-voorzitter John Jaakke weten dat hij pal achter zijn trainer Henk ten Cate en speler Wesley Sneijder staat. Het tweetal misdroeg zich gister in het duel met Sparta, door scheidsrechter Bossen enkele beledigende opmerkingen naar het hoofd te slingeren.
“We doen aan topsport, aan topvoetbal op het allerhoogste niveau. Dat gebeurt op het scherpst van de snede. Daarbij wordt wel eens wat gezegd. Het is straattaal, ja, die we als Ajax niet toejuichen en die misschien ook niet op een voetbalveld thuishoort. Maar het gebeurt overal," laat hij weten in het Radio 1 Journaal.
Inmiddels is ook bekend geworden dat de schikkingsvoorstellen van de openbare aanklager betaald voetbal zijn afgewezen door de Amsterdammers.
Dat vind ik wel een iets andere zaak.quote:Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef twi het volgende:
Moet wel als een trap na voelen bij Perez dat er nu een duidelijk signaal komt vanuit de trainer en de voorzitter nu het Sneijder betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |