3 x Nikos M. kan ik me nog herinneren.quote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dramatisch slechte wedstrijd van Ajax. Westerhof zat toen als interim trainer op de bank en liet uit ergenis op een gegeven moment de hele bank warmlopen.
Thuis werd het 6-1.
En een kopdoelpunt van Brian Laudrupquote:Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
3 x Nikos M. kan ik me nog herinneren.
En wéér een dramatisch slechte mat.. Witschge had toen ook nog een mooie goalquote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En een kopdoelpunt van Brian Laudrup
Ik vond Ajax - Hapoel Haifa 0-1 het dieptepuntquote:Op maandag 27 november 2006 17:30 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan we nu alle slechte wedstrijden van AJAX opdreunen? Jongens, daar word ik niet vrolijk van..
Ja, en dat dat dan net zo goed gaat werken als de lijst met verboden spreekkoren.quote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef -Wolf- het volgende:
Ik ben er voor om een toegestane lijst met verwensingen in te voeren welke mogen worden gebezigd op den Nederlandsche velden:
We beginnen met schavuit, rapalje, schobbejak, etc. Heerlijk als we dat nog eens zouden mogen meemaken..
Ajax - Croatia Zagreb bedoel je? 0-1 werd dat geloof ik.quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef Sethje het volgende:
Hoi
Die match dat Olsen brutil hose liet debuteren in de CL was ook behoorlijk drama
Iedereen een microfoontje.quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, en dat dat dan net zo goed gaat werken als de lijst met verboden spreekkoren.
ja toen F de Boer het vertikte om die bal gewoon met rechts weg te rammen...quote:Op maandag 27 november 2006 17:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax - Croatia Zagreb bedoel je? 0-1 werd dat geloof ik.
Die zat toen met z'n hoofd al bij Barcelonaquote:Op maandag 27 november 2006 17:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja toen F de Boer het vertikte om die bal gewoon met rechts weg te rammen...
Ik moet het nog zien.quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
We maken Espanyol af.
Letterlijk of sportief?quote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
We maken Espanyol af.
Sportief, ik voel het gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |