Dit is inderdaad wel zonde. Een inhoudelijk goed kamerlid voor een genocidetrien inruilen. Maar ja, je moet goed gek zijn om nu nog D666 te stemmen.quote:
En die arme Fleur Agema danquote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorstel. Ieder kamerlid moet voortaan een publiek examen afleggen met daarin hoe zij denken over de Armeense kwestie, de holocaust, de politionele acties, slavernij en de WIC, de moord op gebroeders De Witt en de heksenvervolgingen.
En dat zeg jij? Met jouw avatar?quote:Op maandag 27 november 2006 21:19 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
SCH heeft een nieuw stokpaardje
wic ?quote:Op maandag 27 november 2006 21:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorstel. Ieder kamerlid moet voortaan een publiek examen afleggen met daarin hoe zij denken over de Armeense kwestie, de holocaust, de politionele acties, slavernij en de WIC, de moord op gebroeders De Witt en de heksenvervolgingen.
West Indische Compagniequote:
voc, wic, zacquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Timmehhh het volgende:
Die koe van een Sharon Dijksma heeft gewoon bijna 24000 voorkeursstemmen gekregen
Nee hoor. Ik ben helemaal niet gek en D66 stemmen ging vorige week nog prima!quote:Op maandag 27 november 2006 21:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wel zonde. Een inhoudelijk goed kamerlid voor een genocidetrien inruilen. Maar ja, je moet goed gek zijn om nu nog D666 te stemmen.
ja maar als we nog oude politiek hadden gehad dan was Bertje bakker gewoon op de plaats van die Turkse Mevrouw gaan zitten ondanks haar voorkeursstemmen. Nu is dat onmogelijk. Dat bedoelde ik met typerend.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:21 schreef Hendrik_ het volgende:
Typerend voor wat? Ik zou het op zijn zachts gezegd ook niet leuk vinden als ik net buiten de boot val...
Neehoor we hebben gewoon een kieswet en daarin staat wie wanneer in de kamer mag. Dat is de laatste jaren echt niet veranderd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:27 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ja maar als we nog oude politiek hadden gehad dan was Bertje bakker gewoon op de plaats van die Turkse Mevrouw gaan zitten ondanks haar voorkeursstemmen. Nu is dat onmogelijk. Dat bedoelde ik met typerend.
Zoiets?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:16 schreef JohnDope het volgende:
Vandaag stond een mooie foto in de Telegraaf. Dan zag je die turkse vrouw blij lachen en dan zag je de afgevallen bert bakker echt lachen als een boer met kiespijn.
Als iemand zin heeft om te scannen dan moet diegene dat zeker doen, het is wel een typerende foto namelijk.
Sterker nog, al vanaf 1918 is het mogelijk om met voorkeurstemmen in de Kamer te worden gekozen, waarbij deze kandidaat voorrang krijgt boven hogergeplaatste kandidaten. Tot 1989 was de regeling echter zodanig uitgewerkt in de wet dat het bijna onmogelijk was om op die manier verkozen te worden. Het is twee man gelukt in die 70 jaar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neehoor we hebben gewoon een kieswet en daarin staat wie wanneer in de kamer mag. Dat is de laatste jaren echt niet veranderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |