Dude, als het zo gaat, gaan we juist op een date, daarom die lijstquote:
Oh ik dacht van mensen die je wilt dat ze de veiling winnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das mijn lijstje met wie ik het liefst op een date ga! En omdat jij bovenaan staat, moet je toch echt wat gaan bieden!
Oh ja, dan hebben we al een date.. met een hoopquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik dacht van mensen die je wilt dat ze de veiling winnen..
Ik ben geldloos mên! 20 januari!
Op het goede moment stoppenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn techniek ook, maar het lijkt nogal mis te gaan hier.
Bied 71 danquote:
* Zwijmel!quote:
Neequote:
Niet een beetje oranje hoor, ECHT oranjequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook mooi. Ik photoshop het wel rood
.
Ik vanavond!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga er 5 december heen!
Dus geen pfeiffer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik ben gezond.
Nouja, ze hebben wel een bacterie gevonden, die als ik het had laten sluimeren wel voor chronische klachten had kunnen zorgen, maar daar krijg ik nu wat medicijnen voor en dan is het weg.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Pfeiffer was het niet, had de dokter al op getest.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik ben gezond.
Nouja, ze hebben wel een bacterie gevonden, die als ik het had laten sluimeren wel voor chronische klachten had kunnen zorgen, maar daar krijg ik nu wat medicijnen voor en dan is het weg.
Wat een bitch!quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ja, dan hebben we al een date.. met een hoopanderen
erbij
.
Nhe...meer iets Ciske de rat achtigs.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]De foto heeft wel iets Amèlie-achtigs
![]()
Wie ben jij nou weer?!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nhe...meer iets Ciske de rat achtigs.![]()
deze dingen zijn ook om andere topics mee vol te spammen!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:42 schreef alwaysthebest het volgende:.
Nu maar hopen dat het niet alleen maar incrowd wordt..
Zhenar gaat hier weer overheen lezen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58
Ach, krijg toch de klere!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nhe...meer iets Ciske de rat achtigs.![]()
Ja, dat vond ik nou ook!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[afbeelding]De foto heeft wel iets Amèlie-achtigs
![]()
Het is ook zo zielig allemaal.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
ik heb Frans Bauer nu al 6x zien janken (in anderhalf uur)
Wat preciesquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is ook zo zielig allemaal..
Dat vind ik niet gewoon van Fransiequote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
Ik weet niet waar je naar kijkt, maar als je 6x een jankende Frans ziet vraag ik me af: Waarom kijk je?quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
Fransie heb een poliep op ze stembanden en ken dus nie zingen dus zijn ze concerten in Ahoy afgelasquote:
Dezelfde reden als waarom ik naar de Josti-band kijk: leedvermaak/verstandelijk gehandicapten uitlachen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet niet waar je naar kijkt, maar als je 6x een jankende Frans ziet vraag ik me af: Waarom kijk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |