Voel me al een hele tijd slecht, vermoeid, pijntjes her en der, knobbeltje bij m'n oksel, enz.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
En mij een dramaqueen noemen.
Wat is er moppie?
Pfeiffer was het niet, had de dokter al op getest.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
Pfeiffer?
Maar bobbeltjes en vermoeidheid en zo, is vaak een teken van stress inderdaad.
Heb je veel zorgen? Moeten we een R&P topic openen?
Maar waarom heb je stress? Vriendin? Werk? Ouders? vertelquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
Pfeiffer was het niet, had de dokter al op getest.
Nouja, heb wel aardig wat stress gehad, had ik sowieso al, en door die onderzoeken wordt dat er niet bepaald minder op.
Aaaahquote:
[Dizer]Privequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar waarom heb je stress? Vriendin? Werk? Ouders? vertel!
Extension: SITXquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
Diz weet jij waarmee je een "sitx" file kunt openen?
Hoiquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga niet naar Muse vandaag... Maar wel op 19 december
Hoi!quote:
Dat zou niet gaan neequote:Op dinsdag 28 november 2006 14:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoi!Een beetje
Ik ben iig blij dat ik niet vanavond naar Muse ga, want na elk sprongetje zou ik al in een hoestbui terecht komen
Nee, dus komt goed uitquote:
Met 'r mond dichtquote:Op maandag 27 november 2006 23:41 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Mooi meid. Foto zelf gemaakt.
Ze is netzo mooi met der mond open hoorquote:
Dat kan ik óókquote:
Damn, wij zijn goed!quote:
We moeten geld vragenquote:
Helemaal niet, want ik sta niet eens zo hoogquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Dizer is ondertussen al een dure grap.
Dankzij mijn opbied-technieken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, Dizer is ondertussen al een dure grap.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad!. Zou PP ons betalen?
!
Je bent een held hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Extension: SITX
StuffIt X is a new archive file format powered by Aladdin's ATOM compression technology. StuffIt X makes archives with a .SITX file extension. The StuffIt X file format integrates compression with security and safety options. Requires Stuffit Expander v7.0 or later (MAC) or Stuffit Deluxe v7.0 (MAC)/v8.0 (WIN) or later to create or open.
We might like you.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Commerciële bitches!
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je bent een held hoor.Ik heb een trailversie te pakken die werkt in Windows.
![]()
Oh, die make-up krijg je zo snel mogelijk terugquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
We might like you.
Where are my blue m&m's?
I only drink springwater from South Africa.
Where is my makeup?
Ja, ze heeft 'r mond dicht!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
O, ik had niet door dat het MB was op die foto! Erg mooi hoor!![]()
!
quote:
Hier?? Heb jij kaarten?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:02 schreef Dizer het volgende:
Wil er niemand naar Muse vanavond? Er zijn twee kaarten over hier...
Oh... KUT ik wil heel graag, maar het kan echt nietquote:
Je bent ziek en maak het niet erger!!!!!!quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh... KUT ik wil heel graag, maar het kan echt niet
Dat moetquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, volgens mij gaat niemand meer bieden op mij hoor!
!
Ja, dat was mijn techniek ook, maar het lijkt nogal mis te gaan hierquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dankzij mijn opbied-technieken.
Ik wil met één van de volgende personen op date:quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn techniek ook, maar het lijkt nogal mis te gaan hier.
En niet met mij somsquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil met één van de volgende personen op date:
- PeRi
- Skaai
- ElisaB
- Nikky
- Puckzzz
- Mukie
- Sjeen
- Bupatih
Weet je in ieder geval op wie je moet gaan inwerken.
Das mijn lijstje met wie ik het liefst op een date ga! En omdat jij bovenaan staat, moet je toch echt wat gaan biedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |