Dude, als het zo gaat, gaan we juist op een date, daarom die lijstquote:
Oh ik dacht van mensen die je wilt dat ze de veiling winnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das mijn lijstje met wie ik het liefst op een date ga! En omdat jij bovenaan staat, moet je toch echt wat gaan bieden!
Oh ja, dan hebben we al een date.. met een hoopquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik dacht van mensen die je wilt dat ze de veiling winnen..
Ik ben geldloos mên! 20 januari!
Op het goede moment stoppenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn techniek ook, maar het lijkt nogal mis te gaan hier.
Bied 71 danquote:
* Zwijmel!quote:
Neequote:
Niet een beetje oranje hoor, ECHT oranjequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook mooi. Ik photoshop het wel rood
.
Ik vanavond!quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga er 5 december heen!
Dus geen pfeiffer?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik ben gezond.
Nouja, ze hebben wel een bacterie gevonden, die als ik het had laten sluimeren wel voor chronische klachten had kunnen zorgen, maar daar krijg ik nu wat medicijnen voor en dan is het weg.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Pfeiffer was het niet, had de dokter al op getest.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:44 schreef BVO het volgende:
Ik ben gezond.
Nouja, ze hebben wel een bacterie gevonden, die als ik het had laten sluimeren wel voor chronische klachten had kunnen zorgen, maar daar krijg ik nu wat medicijnen voor en dan is het weg.
Wat een bitch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |