Helaas maar waar.quote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
Nu wel ja, het is even niet anders. Wil niet zeggen dat je er dan maar mee moet kappen en vanaf nu countervoetbal moet gaan spelen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
Ja, maar dat CAPSLOCK-gedoe is irritant.quote:Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef ericajax het volgende:
iedereen zeikt wel op heatwave, maar eerlijk is eerlijk, hij spreekt wel voor een groot deel de waarheid![]()
Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...quote:Op maandag 27 november 2006 01:04 schreef Nashje het volgende:
Deze week beslissing van Leonardo! Ben benieuwd.
Is inderdaad niet verkeerd neequote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Leonardo op de flanken lijkt me wel leuk.
Ten Cate zou een heel goed gesprek met hem hebben gehad en een gevoelige snaar hebben geraakt. Zou het knap vinden als Ten Cate hem kan laten gehoorzamen.quote:Op maandag 27 november 2006 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...
Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?quote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef savelkoul het volgende:
Heatwave![]()
Ik wist niet dat er ook zulke ajacieden als jij bestonden![]()
Klinkt goed, en dan rosenberg centraal.quote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Leonardo op de flanken lijkt me wel leuk.
Of gasten die na 11 jaar aanmodderen met slechts sporadisch Ajax' waardig voetbal en net zoveel prijzen als f'noord het flink zat zijn om kansloos bij een degratie kandidaat met 3-0 onderuit te gaan...quote:Op maandag 27 november 2006 05:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?
niet alleen buitenstaanders hebben dat hoor.....quote:Op maandag 27 november 2006 09:30 schreef PyTh het volgende:
Voor mij als buitenstaander lijkt het gewoon alsof er al heeeeeeeel lang iets structureel fout zit bij binnen de gehele ajaxorganisatie.
Er zijn er toch ook genoeg met oogkleppen op die het niet willen zien.quote:Op maandag 27 november 2006 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
niet alleen buitenstaanders hebben dat hoor.....
Moeten we dan maar in de polonaise gaan lopen?quote:Op maandag 27 november 2006 09:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok dan gaan we iedere dag kankeren hoe verziekt de club is. En wat schieten we daarmee op?
Ik had het idee dat het een beetje beter ging met Ajax. Veel echte Ajax mensen in het bestuur en bij de rest van de club. En ik dacht dat we redelijk hadden ingekocht. Maar veel spelers maken het helaas niet waar (nog?).quote:Op maandag 27 november 2006 09:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er zijn er toch ook genoeg met oogkleppen op die het niet willen zien.
We moeten gewoon realistisch blijven en wat minder opportunistisch. Toen het goed ging 3 weken geleden zouden we nog makkelijk de uefa cup, beker en kampioenschap winnen en nu mogen we blij zijn als we de plee offs halen. Beetje overdreven allemaal.quote:Op maandag 27 november 2006 09:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Moeten we dan maar in de polonaise gaan lopen?
Tja, ik help het je hopen dat het een heel tijdelijk dipje is.quote:Op maandag 27 november 2006 09:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zijn nu 3 wedstrijden dat het waardeloos gaat (ado in de beker niet meegerekend). Ik vind het nog te vroeg om te zeggen dat het totaal ingestort is. Al deden mij posts gisteren mischien anders vermoeden.
Ik dus nietquote:Op maandag 27 november 2006 10:05 schreef Erwtensoep het volgende:
En we hebben na al die jaren toch een olifantenhuid wat slechte prestaties betreft.
En wat ga je er aan doen?quote:Op maandag 27 november 2006 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Ben het zat gewoon....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |