De Cler gaf het net ook toe:quote:Op zondag 26 november 2006 22:42 schreef twi het volgende:
Kortom, volgens de (mijn) algemene normen en waarden zou het rood zijn, maar volgens alle experts (behalve Bossen) kan je zo wel aan de gang blijven en is dit absoluut niet rood.
Idd Buijs en Vreven zouden iedere wedstrijd rood krijgen denk ikquote:Op zondag 26 november 2006 22:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
De Cler gaf het net ook toe:
Er worden zoveel dingen geroepen![]()
Als we hiervoor rood geven dan kan je straks iedereen rood geven, denk bijv aan een Danny Buijs, ik wil niet weten wat die allemaal roept![]()
Na vandaag en het gepruts van Mitea zou je toch bijna zeggen:"What the hell, laat maar komenquote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
Leonardo zou trouwens naar Ajax of de Spurs gaan, psv zou afgevallen zijn zeiden ze bij Talpa iig.
Misschien toch maar proberenquote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
Leonardo zou trouwens naar Ajax of de Spurs gaan, psv zou afgevallen zijn zeiden ze bij Talpa iig.
Zouden jullie dat accepteren?quote:Op zondag 26 november 2006 22:49 schreef Jasza het volgende:
Ik ben heel blij met Ten Cate, maar zijn opstellingen/wissels van de laatste tijd vind ik toch wel een beetje vreemdquote:Op zondag 26 november 2006 22:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een zielig figuur die Ten Cate. Eerst dat gezeik op PSV (kijk liever naar het spel van je eigen elftal, PSV snapt het moderne voetbal tenminste) en nu alle aandacht op Bossen leggen in plaats van op z'n team en met name Sneijder.
Die was inderdaad heel erg verkeerd bezig, maar als je zelf goed speelt dan kan een scheidsrechter je niet met 3-0 laten verliezen.
Maar dat Ten Cate niet tegen z'n verlies kan, was al bekend.
Dat ook, maar z'n reacties en altijd de schuld leggen bij anderen vind ik nog vreemder.quote:Op zondag 26 november 2006 23:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Ten Cate, maar zijn opstellingen/wissels van de laatste tijd vind ik toch wel een beetje vreemd.
Wat dus bullshit is, want op het moment van zeggen was er in een straal van 3 meter geen enkele sparta speler.quote:Op zondag 26 november 2006 22:42 schreef Robocock het volgende:
KK Bossen![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs de Spartanen zeggen het indd, jezus christus
Hij kan het dan toch nog steeds over de speler hebben in plaats van tegen de scheidsrechter. Denk eens na joh.quote:Op zondag 26 november 2006 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat dus bullshit is, want op het moment van zeggen was er in een straal van 3 meter geen enkele sparta speler.
Veel meer kan ik er ook niet van makenquote:Op zondag 26 november 2006 22:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat een zielig figuur die Ten Cate. Eerst dat gezeik op PSV (kijk liever naar het spel van je eigen elftal, PSV snapt het moderne voetbal tenminste) en nu alle aandacht op Bossen leggen in plaats van op z'n team en met name Sneijder.
Die was inderdaad heel erg verkeerd bezig, maar als je zelf goed speelt dan kan een scheidsrechter je niet met 3-0 laten verliezen.
Maar dat Ten Cate niet tegen z'n verlies kan, was al bekend.
Hij zei tegen de scheids:quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij kan het dan toch nog steeds over de speler hebben in plaats van tegen de scheidsrechter. Denk eens na joh.
Dat zeg ik ook niet joh. Ik zeg alleen dat geen enkele speler van Sparta gehoord heeft wat Sneijder tegen Bossen heeft gezegd. En het daarom dus zeer vreemd zou vinden als alle, of in ieder geval meerdere spelers van sparta dit zouden gaan rapporteren.quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij kan het dan toch nog steeds over de speler hebben in plaats van tegen de scheidsrechter. Denk eens na joh.
Ajax heeft genoeg geld hoorquote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, een ieder die nu nog loopt te klagen over psv het het saaie voetbal, FLIKKER OP!!!
Het gaat om de knikkers en Ajax is op sterven na dood
En die middelvinger, dat was ook tegen zichzelf omdat ie eindelijk scoorde? Daar had Koeman niks mee te maken toch?quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Koop dan eens een GOEIE speler....quote:
Je weet toch niet hoe hard die heeft geroepen of stond je ook op het veld?quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet joh. Ik zeg alleen dat geen enkele speler van Sparta gehoord heeft wat Sneijder tegen Bossen heeft gezegd. En het daarom dus zeer vreemd zou vinden als alle, of in ieder geval meerdere spelers van sparta dit zouden gaan rapporteren.
Eigenlijk zouden Ajax en Feijenoord om het kampioenschap moeten strijden samen, met PSV en AZ als outsiders. Helaas is het andersomquote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef HeatWave het volgende:
God gloeiende god verdomme, wat is er met deze club aan de hand?
Blijf maar lekker optimistisch doen hoor, maar Ajax heeft teminaal kanker lijkt het wel......
Ik ben het ZO MOEDERNEUKENEND ZAT ZAT ZAT!!!!!!!!!
Ga lekker naar alkmaar dan. Niemand doet hier optimistisch.quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Blijf maar lekker optimistisch doen hoor, maar Ajax heeft teminaal kanker lijkt het wel......
Voor vandaag was er volgens iedereen nog NIETS aan de hand........quote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga lekker naar alkmaar dan. Niemand doet hier optimistisch.
TR is niet snel, maar Vlug!quote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe hard die heeft geroepen of stond je ook op het veld?
Met of zonder PI .. Ik snap de grap - opmerking niet, dus ik ga er maar serieus op in.quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En die middelvinger, dat was ook tegen zichzelf omdat ie eindelijk scoorde? Daar had Koeman niks mee te maken toch?
Om een kaart vragen is tegenwoordig ook geel en hij had al geel, dus dat was ook rood geweest. Hebben we het niet eens over ziektes.quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zei tegen de scheids:
Je moet die witte tyfushond geel geven, dus hij zei het tegen de scheids ja maar het ging over die speler![]()
Nou het was volgens mij toch vrij duidelijk te zien op de beelden dat hij het in het voorbij gaan zei tegen de scheids. En niet aan het schreeuwen of roepen was.quote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je weet toch niet hoe hard die heeft geroepen of stond je ook op het veld?
Wat ben je weer heeeeeerlijk dramatisch vanavond.quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, een ieder die nu nog loopt te klagen over psv het het saaie voetbal, FLIKKER OP!!!
3 punten achter op psv. Er was dus genoeg aan de hand. Punten winnen verdomme.quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor vandaag was er volgens iedereen nog NIETS aan de hand........
Ik doelde op het middelvinger-incident van enkele jaren terug, waarin Sneijder (en daarom haalde ik het aan) scoorde en met opgeheven middelvinger naar de bank rende. Naderhand zei hij dat dat niet tegen Koeman maar tegen zichzelf uit blijdschap of weet ik veel was...quote:Op zondag 26 november 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met of zonder PI .. Ik snap de grap - opmerking niet, dus ik ga er maar serieus op in.
Als je zegt, jij moet die witte tyfushond geel geven, hoe kwets of beledig je dan in godsnaam Bossen? Dan beledigt ie toch alleen Vlug?
Leuk voor je, en wie wordt er WEER fluitend kampioen???quote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ben je weer heeeeeerlijk dramatisch vanavond.
Oh, en ik vind PSV zaadodend kutvoetbal spelen![]()
Ga jij eens godverdomme heel snel in eihoven wonen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk voor je, en wie wordt er WEER fluitend kampioen???
Dramatisch voetbal, en elke week weerk 3 punten. nou nou nou , wat een drama..
WAKE THE FUCK UP!!!!!
quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt gelijk dat het om de knikkers gaat enzo....maar PSV en saai voetbal? Heb je de wedstrijd gisteren gezien?quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Mentaliteit van niks, hij juichde niet eens toen de Graaf scoorde terwijl hij notabene de assist gaf.quote:Op zondag 26 november 2006 23:37 schreef HPayne het volgende:
Lijkt me echt een dikke aanwinst voor Ajax die Leonardo, als je hem ziet spelen bij NAC.. Sterallures so what, hij KAN ook voetballen
Kutcookies.quote:Op zondag 26 november 2006 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WAKE THE FUCK UP!!!!!
nee, laat iemand Ajax maar weer eens gezond maken!!quote:Op zondag 26 november 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij eens godverdomme heel snel in eihoven wonen.
Ook de wedstrijd niet gezien zeker, en met de andere onwetenden meelullen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ben je weer heeeeeerlijk dramatisch vanavond.
Oh, en ik vind PSV zaadodend kutvoetbal spelen![]()
Nou geweldig. Blijft een mooie spelletje op die manier. Lekker saai kutvoetbal spelen, nou dan wordt je toch lekker kampioen. Je bent gewoon weer heerlijk aan het overdrijven zoals je altijd doet. Oh nee, Ajax is dood, help help. Ja het is kut, het is heel erg kut momenteel en dat is het al een hele tijd.quote:Op zondag 26 november 2006 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WAKE THE FUCK UP!!!!!
quote:Blijf maar lekker optimistisch doen hoor, maar Ajax heeft teminaal kanker lijkt het wel......
quote:Het gaat om de knikkers en Ajax is op sterven na dood
Misschien wel een heel groot teken dat hij daar niet op de juiste plaats zit, en meer kanquote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mentaliteit van niks, hij juichde niet eens toen de Graaf scoorde terwijl hij notabene de assist gaf.
Nou geweldig, 1 leuke wedstrijd gespeeld. Wooptiedoo. Van 1 wedstrijd herzie ik mijn mening niet hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook de wedstrijd niet gezien zeker, en met de andere onwetenden meelullen.
Wat de NEUK lul jij nou weer? Iedereen is hier pissig over vanmiddag en juist niemand loopt hier mak schaap te spelen. Oja en Ajax maak je niet gezond door het kutvoetbal te laten spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, laat iemand Ajax maar weer eens gezond maken!!
Ik ben het zat om elk seizoen weet hopeloos achter die boeren aan te lopen. Blijf maar lekker mak schaap spelen hoor, blijkbaar maakt het niemand wat uit om met 3-0 kansloos van sparta te verliezen, moet kunnen...
4 wedstrijden, maar liefst 2 hele punten...... en maar braaf doen alsof het zo hoort bij een club als Ajax.
Stelletje nep ajacieden........
nee, eerlijk gezegd niet, maar ik hebhet over al die Ajacieden die maar afgeven op het spel van psv, terwijl die gewoon elke week punten pakken, de 2de ronde CL halen in record tijd en dus dit jaar WEER kampioen worden.quote:Op zondag 26 november 2006 23:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het om de knikkers gaat enzo....maar PSV en saai voetbal? Heb je de wedstrijd gisteren gezien?
Zal wel, ik ben net weer online en zie alleen maar gezeik over de scheids.quote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat de NEUK lul jij nou weer? Iedereen is hier pissig over vanmiddag en juist niemand loopt hier mak schaap te spelen. Oja en Ajax maak je niet gezond door het kutvoetbal te laten spelen.
Ja dat begreep ik wel. Maar dat 'saai voetbal' imago valt erg mee hoor! Gisteren werd er volop op de aanval gespeeld en Utrecht heeft een kans gehad uit een klutsbal. Het had ook 9-0 kunnen zijnquote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, eerlijk gezegd niet, maar ik hebhet over al die Ajacieden die maar afgeven op het spel van psv, terwijl die gewoon elke week punten pakken, de 2de ronde CL halen in record tijd en dus dit jaar WEER kampioen worden.
En het OH ZO GROTE ajax kloot weer aan als de eerste de beste amateur club. En hier vinden ze het allemaal wel best, het boeit ze niets blijkbaar...
Ik ben denk ik ook de enige Ajacied die het allemaal wel mee vind vallen met psv. het is niet doorspekt met trucjes en hoogstandjes nee, maar het is wel effectief, helaas. begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullie niet, maar ik snap het wel..quote:Op zondag 26 november 2006 23:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik wel. Maar dat 'saai voetbal' imago valt erg mee hoor! Gisteren werd er volop op de aanval gespeeld en Utrecht heeft een kans gehad uit een klutsbal. Het had ook 9-0 kunnen zijn![]()
Dus dat imago slaat ook totaal nergens op, maar daar geven wij niets om. Het is hier in het stadion altijd genieten![]()
Mwah, er zit wel iets in, maar het is gewoon niet meer verdedigbaar. Psv speelt geen super leuk voetbal nee, maar zo erg is het ook weer niet. Ajax speelt de laatste paar wedstrijden gewoon schandalig SLECHT voetbal, en verliest dus gewoon de hele tijd. Nee, DAT is lekker...quote:Op zondag 26 november 2006 23:54 schreef Merkie het volgende:
Dat PSV saai voetbal zou spelen is ook alleen maar een gewetensusser voor de Ajacieden die mooi proberen te voetballen maar het niet lukt. Als je zo vaak grote uitslagen neerzet kan dat nooit met saai voetbal gepaard gaan.
Er zit zeker wel iets in, maar de keren dat Ajax de afgelopen jaren met mooi en dominant voetbal een wedstrijd tot een goed einde wist te brengen is ook op 1 hand te tellen volgens mij.quote:Op zondag 26 november 2006 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er zit wel iets in, maar het is gewoon niet meer verdedigbaar. Psv speelt geen super leuk voetbal nee, maar zo erg is het ook weer niet. Ajax speelt de laatste paar wedstrijden gewoon schandalig SLECHT voetbal, en verliest dus gewoon de hele tijd. Nee, DAT is lekker...
Ben het gejank gewoon zat over het spel van psv terwijl Ajax spel laat zien dat schubbekuttenveen 16 onwaardig is. en dat NOG een grote bek hebben over het spel van psv.....
doe er Seedorf bij en ik zeg nog ja ook. Er moet IETS veranderen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:54 schreef ub40_bboy het volgende:
Leonardo, Davids en Van der Meyde halen deze winter.
Je vergeet de geniale hakbal van ons Patje gisterenquote:Op zondag 26 november 2006 23:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook de enige Ajacied die het allemaal wel mee vind vallen met psv. het is niet doorspekt met trucjes en hoogstandjes nee, maar het is wel effectief, helaas. begrijp me niet verkeerd, ik gun het jullie niet, maar ik snap het wel..
Realisme is bij Ajacieden ver te vinden. Eerst punten pakken, daarna een denken aan leuk voetbal...
Daarom., leuk spelen is fijn, als het kan. Maar echt ik pak liever 3 punten met schijt voetbal dan 0 met het walgelijke voetbal dat Ajax nu laat zien.quote:Op zondag 26 november 2006 23:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er zit zeker wel iets in, maar de keren dat Ajax de afgelopen jaren met mooi en dominant voetbal een wedstrijd tot een goed einde wist te brengen is ook op 1 hand te tellen volgens mij.
Huldequote:Op zondag 26 november 2006 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er zit wel iets in, maar het is gewoon niet meer verdedigbaar. Psv speelt geen super leuk voetbal nee, maar zo erg is het ook weer niet. Ajax speelt de laatste paar wedstrijden gewoon schandalig SLECHT voetbal, en verliest dus gewoon de hele tijd. Nee, DAT is lekker...
Ben het gejank gewoon zat over het spel van psv terwijl Ajax spel laat zien dat schubbekuttenveen 16 onwaardig is. en dat NOG een grote bek hebben over het spel van psv.....
He de laatste paar wedstijden:quote:Op zondag 26 november 2006 23:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou geweldig, 1 leuke wedstrijd gespeeld. Wooptiedoo. Van 1 wedstrijd herzie ik mijn mening niet hoor.
Hier geef ik je volkomen gelijk in. Een paar jaar geleden was het nog billenknijpen aan het eindquote:Op maandag 27 november 2006 00:05 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
HuldeHad jullie coach nou maar dezelfde zelfkritiek.
Overigens wel weer vroeg om te gaan verkondigen dat 'dit weekend' PSV kampioen is geworden... Lekker opportunistisch weer. Misschien clichematig, maar het seizoen is nog lang en PSV krijgt nog zat lastige duels (waaronder 4 ontmoetingen met de 4 onder ze). Genoeg punten te verspelen nog.
Natuurlijk is het heerlijk om een puntenvoorsprong te krijgen en gelukkig is PSV stabiel genoeg om dit te behouden, maar ik kan me nog wel een seizoen herinneren waarin Ajax nog eng dichtbij kwam...
Het wil niet zeggen dat het dit seizoen ook gebeurt maar ik bedoel maar... Net als bij Feyenoord waarin het weken kommer en kwel was, dan weer even 5 duels op rij wist te winnen en 'gewoon' weer in de top 4 stond. En de week er op weer kansloos met 4-1 verliest.
Het kan zo snel weer verkeren... (hoewel ik natuurlijk hoop dat de stabielste hierin uiteindelijk als kampioen uit de bus komt)
Ajax bouwt helemaal niet. Er wordt alleen maar afgebroken. Middelmaat wordt gedoogd, goede spelers lopen voor niks of voor een fooi de deur uit.quote:Op maandag 27 november 2006 00:06 schreef -Wolf- het volgende:
we zijn al 10 jaar in opbouw HW. ik huil mezelf nog weleens in slaap als ik daar aan denk.
Ja hallo. Daar staat ook geen enkele aansprekende naam tussen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He de laatste paar wedstijden:
PSV FC Utrecht 5 - 0
PSV Excelsior 4 - 0
Ajax PSV 0 - 1
Vitesse PSV 0 - 4
PSV NAC Breda 3 - 0
RKC Waalwijk PSV 0 - 3
PSV Sparta Rotterdam 7 - 0
Zie je dit? Dit zijn de laatste 7 competitiewedstrijden van PSV![]()
27 voor
0 tegen
Dat is een gemiddelde van (bijna) 4 per wedstrijd.
Wat een ontzettend zwak afbraakvoetbal he![]()
Ok:quote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja hallo. Daar staat ook geen enkele aansprekende naam tussen.
Sparta is trouwens een aansprekende naamquote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja hallo. Daar staat ook geen enkele aansprekende naam tussen.
Dat was sarcastisch, zie PIquote:Op maandag 27 november 2006 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok:
2e ronde CL
Overwinning op AZ, Ajax en Feyenoord![]()
Voldoende?
Misschien is Ajax al wel opgebouwd en is dit het maximale wat die club kan. Met aanvallend voetbal echt domineren kan tegenwoordig alleen nog als je kwalitatief ver boven de rest uitsteekt, en dat doet Ajax niet bij PSV en AZ.quote:Op maandag 27 november 2006 00:06 schreef -Wolf- het volgende:
we zijn al 10 jaar in opbouw HW. ik huil mezelf nog weleens in slaap als ik daar aan denk.
Helaas maar waar.quote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
Nu wel ja, het is even niet anders. Wil niet zeggen dat je er dan maar mee moet kappen en vanaf nu countervoetbal moet gaan spelen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Aanvallend en mooi voetbal is tegenwoordig niet meer de identiteit van Ajax, want bij die woorden denk ik nu aan AZ.
Ja, maar dat CAPSLOCK-gedoe is irritant.quote:Op maandag 27 november 2006 00:55 schreef ericajax het volgende:
iedereen zeikt wel op heatwave, maar eerlijk is eerlijk, hij spreekt wel voor een groot deel de waarheid![]()
Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...quote:Op maandag 27 november 2006 01:04 schreef Nashje het volgende:
Deze week beslissing van Leonardo! Ben benieuwd.
Is inderdaad niet verkeerd neequote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Leonardo op de flanken lijkt me wel leuk.
Ten Cate zou een heel goed gesprek met hem hebben gehad en een gevoelige snaar hebben geraakt. Zou het knap vinden als Ten Cate hem kan laten gehoorzamen.quote:Op maandag 27 november 2006 01:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik ga nu al duimen draaien dattie komt! Leonardo in je team hebben levert per wedstrijd zeker 5 vrije trappen op rond het vijandelijk strafschopgebied en circa 3 open kansen, bovendien ergert ie behalve z'n teamgenoten vooral de tegenstander. Dat het een bloedirritant slecht acterend ettertje is, maakt mij geen ruk uit. En dat ie ooit Feyenoorder is geweest ook niet, misschien maakt dat het juist wel extra leuk...
Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?quote:Op maandag 27 november 2006 01:37 schreef savelkoul het volgende:
Heatwave![]()
Ik wist niet dat er ook zulke ajacieden als jij bestonden![]()
Klinkt goed, en dan rosenberg centraal.quote:Op maandag 27 november 2006 01:10 schreef -Wolf- het volgende:
Babel en Leonardo op de flanken lijkt me wel leuk.
Of gasten die na 11 jaar aanmodderen met slechts sporadisch Ajax' waardig voetbal en net zoveel prijzen als f'noord het flink zat zijn om kansloos bij een degratie kandidaat met 3-0 onderuit te gaan...quote:Op maandag 27 november 2006 05:17 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt gasten die met hun handen in het haar paniekerig schreeuwen dat het het einde van de wereld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |