1: Lekkerapart (5 punten) Mja, het begin en het einde is volledig zoek in dit plaatje, dat vind ik wel erg fijn om naar te kijken. Een foto met een beetje speurwerk. Maar ook, het plaatje voelt een beetje saai aan, en dan bedoel ik goed saai. De klok die wegtikt, de rails tot oneindig, het nog lang niet thuis gevoel. Mooie collage, echt gaaf.
2: Mukie (4 punten) Dezelfde voorwerpen verhalend gefotografeerd. Heel minimalistisch, maar it says it all. Goed gedaan!
3: Miss_S (3 punten) Erg interessante plaat. Volledig random voorwerpen die verschillende dingen uitstralen. Verveel je je bijvoorbeeld te pletter? Of vind je het allemaal wel prima? Of is het een van die kleine momentjes van je leven waar je zo lekker van geniet? Ook een collage met een puzzelstukje erachter, vind ik cool
![]()
4: Blomst (2 punten) Heel erg leuk gedaan met die klokken
![]()
Maakt 'een dag in jouw leven' behoorlijk concreet. Tis het tegenovergestelde van de andere fotos die me aanspreken, en dat vind ik eigenlijk wel origineel, leuk gecomminiceerd zeg maar
![]()
5: Re (1 punt) Mja, het plaatje spreekt heel erg. Ik hou van reizen, en ik heb een of andere onverklaarbare metrofetish. Ik vind het leuk dat er een paar hoofdsteden genoemd worden, met verschillende stijlen metro's, echt super urban, en dan heel oer hollands de snelweg naar een of andere plek waar niemand in nederland echt van weet waar het ligt ofzo
![]()
Ik vind het wel humor, maar de metros en het onderschrift van de steden, ja, dan spreekt heel erg aan. Fantastisch (as in, fantasie) plaatje. Gaaf