ik vind die vingerafdrukken juist wel wat hebben, perfect schoon wordt ie namelijk toch niet aangezien er toch wel een paar krasjes op zitten (ondanks dat hij nooit zijn iPod sock verlaatquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef G-string het volgende:
[..]
Ben een zeur hoor (volgens mijn man ook), maar ik had het mooier gevonden als je de ipod flink had gepoetst voordat je de foto nam. Nu zie je allemaal vingerafdrukken erop.
![]()
Wel een heel leuk idee!
(nu ik nog)...![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je photoshop? dan is het heel makkelijk. zoek de measuretool onder de eyedroppertool. Daarmee trek je een lijntje over 1 van de lijnen, horizontaal of verticaal maakt niet uit. Dan doe je rotate canvas arbitrary en komt niet aan de nummertjes. Klik op ok en voila
Vraag elmarz waar ie ze opgeduikeld heeftquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
ik zoek nog een negerkindje en een blank kindje van een jaar of drie
GRMBL....alhoewel ik een totaal ander idee had.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Vraag elmarz waar ie ze opgeduikeld heeft
Zeg puckzzz, we moeten hier wat aan doen...eerst allebei water en vuur en nu dit weerquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
GRMBL....alhoewel ik een totaal ander idee had.
beetje vaker in het wedstrijdtopic kijken kan geen kwaad
Of onze krachten bundelen!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg puckzzz, we moeten hier wat aan doen...eerst allebei water en vuur en nu dit weer![]()
![]()
Doe is kappuh jij![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Of onze krachten bundelen!
plaatsen we 'm onder Anzzz
je zelf inpakken in skikleding en dan van een zandberg afskieen in de volle zonquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:31 schreef G-string het volgende:
Nog 6 dagen en ik ben een leeg vat...![]()
Met deze warmte kan een normaal mens toch niet meer nadenken?
Iemand nog een ideetje?![]()
Zullen ze fijn vinden.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik wel, wat ik ga doen is een lelijk en een lekker wijf op 1 scooter fotograferen.![]()
liegen en met stroop smerenquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
Zullen ze fijn vinden.
"Hé zouden jullie samen op die scooter kunnen gaan zitten, en dat ik dan een foto maak?"
"Hoezo dat dan?"
"Nou ik doe mee aan een fotowedstrijd op internet."
"En waarom moeten wij daarvoor op de foto?"
"Ehm, ik heb een lekker en een lelijk wijf nodig. Het thema is tegenstellingen."
Wie wil slachtoffer zijn? IK moet tenslotte de foto maken!quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
je zelf inpakken in skikleding en dan van een zandberg afskieen in de volle zon
"Goh leuk. Op welke site komt ie dan te staan?"quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
liegen en met stroop smeren
Ik moet een foto maken van twee mooie vrouwen op een mooie scooter
Dat moet je ook liegen: niks voor een wedstrijd, voor een opdracht van de kunstacademie (en dan noem je er 1tje in de buurt en waar ze fotografie hebben)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:37 schreef k_man het volgende:
"Goh leuk. Op welke site komt ie dan te staan?"
![]()
Waar? waar?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef k_man het volgende:
Gelukkig hebben we tegenwoordig een integere, goudeerlijke mod hier.
Misschien nog even voor de duidelijkheid zeggen dat FOK!crew mag meedoen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef detulp050 het volgende:
Het mag een foto naar keuze zijn, mits het voldoet aan de voorwaarden van herinneringenoplinnen.nl
Klopt als een bus! Dat was ook mijn voorwaarde om crewlid te worden.....ze hadden het zonder mij moeten doen als ik niet 100% mee mocht doen met de wedstrijd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:30 schreef detulp050 het volgende:
Ik bemoei me verder niet met de invulling van de wedstrijd, maar deelname van crew lijkt me hier duidelijk geregeld
Kijk, toch weer een dubbele ontkenning. Gelukkig maar, bij volledige duidelijkheid is er immers geen reden om te rellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt als een bus! Dat was ook mijn voorwaarde om crewlid te worden.....ze hadden het zonder mij moeten doen als ik niet 100% mee mocht doen met de wedstrijd!![]()
Ff checken of ik je volg of niet....hoe bedoel je toch weer dubbele ontkening? klonk een beetje sarcastisch namelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kijk, toch weer een dubbele ontkenning. Gelukkig maar, bij volledige duidelijkheid is er immers geen reden om te rellen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Ff checken of ik je volg of niet....hoe bedoel je toch weer dubbele ontkening? klonk een beetje sarcastisch namelijk![]()
Haha okay ik snap je en je hebt gelijk. nog 1 keer dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
sarcastisch? [afbeelding] ik?
![]()
Naja, een beetje dan
Je probeert duidelijkheid te scheppen met je post, maar in je formulering gebruik je een dubbele ontkenning in plaats van dat je gewoon zegt wat je bedoelt.Niet iedereen snapt dubbele ontkenningen en zo blijft er toch weer een klein voedingsbodempje voor onenigheid achteraf bestaan.
Gelukkig maar, want wat zou FOT zijn zonder ons maandelijkse relletje?
Ik herstel mijzelf vrij snel jah, kloptquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Weer geen fatsoenlijke voedingsbodem voor de maandelijkse FOT-wedstrijd rel in dit topique![]()
trek het je niet aan HM, we trekken tegen het eind van de maand de olympische gedachte nog even uit de kast.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Weer geen fatsoenlijke voedingsbodem voor de maandelijkse FOT-wedstrijd rel in dit topique![]()
26 juli 23:59...Klopt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef snakelady het volgende:
de uiterste inleverdatum is 26 juli om 23:59 u!
Volgende maand mogen we inzenden tot en met 26 juli 22:00 ???quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef An24 het volgende:
26 juli 23:59...Klopt!
Maar volgende maand is dat gewoon weer 22:00 uur hoor @ Phoenixx![]()
![]()
mierenneukerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende maand mogen we inzenden tot en met 26 juli 22:00 ???
*Ook nog geen idee heeft...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ok thanks!
ik moet nog steeds brainstormen, aargh!
WZZquote:
Ey - dit is de eerste en de laatste keer dat ik WC mag zijn - dus daar wil ik wel zo lang mogelijk van genieten!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef An24 het volgende:
[..]
26 juli 23:59...Klopt!
Maar volgende maand is dat gewoon weer 22:00 uur hoor @ Phoenixx![]()
![]()
Niets dat niet met een flinke scheut Glorix op te lossen is!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef k_man het volgende:
Als WC krijg je al het gezeik over je heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |