Klopt als een bus! Dat was ook mijn voorwaarde om crewlid te worden.....ze hadden het zonder mij moeten doen als ik niet 100% mee mocht doen met de wedstrijd!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:30 schreef detulp050 het volgende:
Ik bemoei me verder niet met de invulling van de wedstrijd, maar deelname van crew lijkt me hier duidelijk geregeld
Kijk, toch weer een dubbele ontkenning. Gelukkig maar, bij volledige duidelijkheid is er immers geen reden om te rellen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt als een bus! Dat was ook mijn voorwaarde om crewlid te worden.....ze hadden het zonder mij moeten doen als ik niet 100% mee mocht doen met de wedstrijd!![]()
Ff checken of ik je volg of niet....hoe bedoel je toch weer dubbele ontkening? klonk een beetje sarcastisch namelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Kijk, toch weer een dubbele ontkenning. Gelukkig maar, bij volledige duidelijkheid is er immers geen reden om te rellen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Ff checken of ik je volg of niet....hoe bedoel je toch weer dubbele ontkening? klonk een beetje sarcastisch namelijk![]()
Haha okay ik snap je en je hebt gelijk. nog 1 keer dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:39 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
sarcastisch? [afbeelding] ik?
![]()
Naja, een beetje dan
Je probeert duidelijkheid te scheppen met je post, maar in je formulering gebruik je een dubbele ontkenning in plaats van dat je gewoon zegt wat je bedoelt.Niet iedereen snapt dubbele ontkenningen en zo blijft er toch weer een klein voedingsbodempje voor onenigheid achteraf bestaan.
Gelukkig maar, want wat zou FOT zijn zonder ons maandelijkse relletje?
Ik herstel mijzelf vrij snel jah, kloptquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Weer geen fatsoenlijke voedingsbodem voor de maandelijkse FOT-wedstrijd rel in dit topique![]()
trek het je niet aan HM, we trekken tegen het eind van de maand de olympische gedachte nog even uit de kast.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef HMaster-II het volgende:
Weer geen fatsoenlijke voedingsbodem voor de maandelijkse FOT-wedstrijd rel in dit topique![]()
26 juli 23:59...Klopt!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:19 schreef snakelady het volgende:
de uiterste inleverdatum is 26 juli om 23:59 u!
Volgende maand mogen we inzenden tot en met 26 juli 22:00 ???quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef An24 het volgende:
26 juli 23:59...Klopt!
Maar volgende maand is dat gewoon weer 22:00 uur hoor @ Phoenixx![]()
![]()
mierenneukerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende maand mogen we inzenden tot en met 26 juli 22:00 ???
*Ook nog geen idee heeft...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ok thanks!
ik moet nog steeds brainstormen, aargh!
WZZquote:
Ey - dit is de eerste en de laatste keer dat ik WC mag zijn - dus daar wil ik wel zo lang mogelijk van genieten!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:21 schreef An24 het volgende:
[..]
26 juli 23:59...Klopt!
Maar volgende maand is dat gewoon weer 22:00 uur hoor @ Phoenixx![]()
![]()
Niets dat niet met een flinke scheut Glorix op te lossen is!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:08 schreef k_man het volgende:
Als WC krijg je al het gezeik over je heen?
Volgens die dames van rtl(vul nummer in) hielp het ook om je WC vol coca cola te gietenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:11 schreef Phoenixx het volgende:
Niets dat niet met een flinke scheut Glorix op te lossen is!!
Ik was al bang dat je iets zou zeggen met "zeikwijven" erin....
ik ben wel eens integer, ik ben wel eens goudeerlijk. maar nu ff nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:46 schreef k_man het volgende:
Gelukkig hebben we tegenwoordig een integere, goudeerlijke mod hier.
Heeeejquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:59 schreef Astridj0h het volgende:
JAAAA net terug van vakantie!!! en inderdaad nog niet eens nagedacht over een mogelijke inzending... tot wanneer heb ik nog? (vind er overigens wel paar heel leuke tussen zitten hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |