En dat mega grote portret van hemzelf in dat huis!!quote:Op maandag 1 januari 2007 20:37 schreef snellejelle het volgende:
Die snor van Hans, 't blijft niks..
Jaquote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
En dat mega grote portret van hemzelf in dat huis!!![]()
misschien hebben ze geen zin meer in publiciteit?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Tsja hoe staat het nou met Merel en Dirk Jan. Vreemd hoor dat ze dat niet laten zien. Maar verder wel leuk.
Ja, dat vond ik ook. Ik vond Martijn zo schattig! Het ene moment beetje stoer lopen doen over het terugpakken van Marlies en dan ineens weer helemaal verlegen..quote:Op maandag 1 januari 2007 21:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja
Jammer dat niet iedereen aan bod kwam.
Ze hebben de drie leukste stellen laten zien. Ik vond Jochum em Marieke en DJ en Merel de minst interessante stellen. Ik vond het erg leuk, mooi om te zien dat ze allemaal nog zo verliefd zijn! Moe ook een gezellig diner zijn geweest bij Hans. Met 12 man aan tafel...quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef cora4034 het volgende:
Tsja hoe staat het nou met Merel en Dirk Jan. Vreemd hoor dat ze dat niet laten zien. Maar verder wel leuk.
Daar heb ik overheen gekekenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Anneke is niet veel beter, heb je in de vorige terugblik aflevering niet dat Jezus beeld van bijna een meter hoog gezien?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:20 schreef cora4034 het volgende:
Ja dat portret viel mij ook al op. Ik vind het toch een merkwaardig mannetje die Hans. Beetje ouderwets typje.
dacht dat ik haar ff op het bzv feest zag... ze stond ook op de loper meen ikquote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef cora4034 het volgende:
Marieke heb ik niet in beeld gezien. Hoera!
Met ballonnen en dag meneer boom! Hoera! Hoera! Ik zeg biologisch, courgette, hoera!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:21 schreef cora4034 het volgende:
Marieke heb ik niet in beeld gezien. Hoera!
Jawel, waarschijnlijk is het daarom zo een goed paartje.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:27 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Anneke is niet veel beter, heb je in de vorige terugblik aflevering niet dat Jezus beeld van bijna een meter hoog gezien?![]()
ze is wel kort in beeld geweest iddquote:Op maandag 1 januari 2007 21:28 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
dacht dat ik haar ff op het bzv feest zag... ze stond ook op de loper meen ik
Dat hing ook bij Gerrit in huis, hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |