Idd, Marieke zou nooit met een auto nutteloos over een erf crossen, weet je wel hoe slecht dat is voor het milieu!quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Ezri het volgende:
Ik was vanmiddag toevallig op de Dam in Amsterdam en daar was een actie tegen "fout vlees" (tegen de bio-industrie, een handtekeningenactie), en er waren mensen opgesloten in kooien... en in één kooi zat, jawel, hoera!, Marieke.
Hoera voor Mariekequote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Ezri het volgende:
Ik was vanmiddag toevallig op de Dam in Amsterdam en daar was een actie tegen "fout vlees" (tegen de bio-industrie, een handtekeningenactie), en er waren mensen opgesloten in kooien... en in één kooi zat, jawel, hoera!, Marieke.
Leuk!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef Jeuris het volgende:
Martijn en Marlies in dagblad de limburger:
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20061201_40_242.php
Beetje jammer voor hem dat al die andere vrouwen nu weten dat het een volslagen idioot isquote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Maja, Jochum zou de andere dik 150 brieven doorspitten, vertelde hij.![]()
Ik schrik me rot johquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:38 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Foto van Boer zoekt vrouw feest. Ze ziet er hier wel oud en verlept uit zeg..
quote:Houdt de liefde op de boerderij stand in het dagelijkse boerenleven zonder concurrentie en camera? Boer Hans, Gerrit, Jochum, Martijn en Dirk-Jan laten nog één keer van zich horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |