Ze was er volgens mij helemaal kapot van.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:39 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk dat Jochem gewoon een lastig, kieskeurig mannetje is met wellicht een paar * eigenaardige voorkeuren.
Marieke mag blij zijn dat ze van hem af is,da's écht wel een beetje hoera![]()
"die onbekende boer" heet Jan-Willem en hoezo lulde hij uit z'n nek?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:09 schreef ivosnivo het volgende:
En die onbekende boer met "temperamentvolle vrouw" lulde uit zijn nek had ik het idee.
Zo'n gevoel kreeg ik erbij.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"die onbekende boer" heet Jan-Willem en hoezo lulde hij uit z'n nek?
De boer met de temperamentvolle vrouw was toch die Pros, die zei dat hij net een nieuwe vrouw tegen was gekomen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"die onbekende boer" heet Jan-Willem en hoezo lulde hij uit z'n nek?
Dat was inderdaad Pros. Is zeker geen type die uit z'n nek lult.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:17 schreef zea het volgende:
[..]
De boer met de temperamentvolle vrouw was toch die Pros, die zei dat hij net een nieuwe vrouw tegen was gekomen?
Hij staat ook in de Stentor (regionale krant). Daarin stond ook wat over die date en een foto van een vrouw erbij. Zal wel wat geworden zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh Pros. Ja nu snap ik wat ivosnivo bedoelt. Niet bij stilgestaan eigenlijk dat 'ie het misschien uit z'n duim zit te zuigen. Ook een beetje sneu dat 'ie de dag van tevoren een date had en daar de volgende dag al over ging zitten brallen. Kom op zeg, that's not the way it works.
Een singeltje..?quote:Op woensdag 29 november 2006 01:19 schreef tong80 het volgende:
Net een singeltje van Martijn in DWDD
Ja draaide Giel ook op 3fm deze week! Geintje van zijn vrienden.quote:
Oh? Dacht dat die actie pas 17 december was?quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Ezri het volgende:
Ik was vanmiddag toevallig op de Dam in Amsterdam en daar was een actie tegen "fout vlees" (tegen de bio-industrie, een handtekeningenactie), en er waren mensen opgesloten in kooien... en in één kooi zat, jawel, hoera!, Marieke.
Goede actie (in meerdere opzichtenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Ezri het volgende:
Ik was vanmiddag toevallig op de Dam in Amsterdam en daar was een actie tegen "fout vlees" (tegen de bio-industrie, een handtekeningenactie), en er waren mensen opgesloten in kooien... en in één kooi zat, jawel, hoera!, Marieke.
Nee dat waren Marlies en Bibi.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:34 schreef NrSiX het volgende:
dat waren marieke en marlies toch? dat was idd wel erg grappig =]
Idd, Marieke zou nooit met een auto nutteloos over een erf crossen, weet je wel hoe slecht dat is voor het milieu!quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Ezri het volgende:
Hoera voor Mariekequote:Op woensdag 29 november 2006 19:08 schreef Ezri het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:48 schreef Jeuris het volgende:
Martijn en Marlies in dagblad de limburger:
http://mgl.digi-dition.nl(...)_20061201_40_242.php
Beetje jammer voor hem dat al die andere vrouwen nu weten dat het een volslagen idioot isquote:Op zondag 3 december 2006 22:21 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Maja, Jochum zou de andere dik 150 brieven doorspitten, vertelde hij.![]()
Ik schrik me rot johquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:38 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Foto van Boer zoekt vrouw feest. Ze ziet er hier wel oud en verlept uit zeg..
quote:Houdt de liefde op de boerderij stand in het dagelijkse boerenleven zonder concurrentie en camera? Boer Hans, Gerrit, Jochum, Martijn en Dirk-Jan laten nog één keer van zich horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |