Word jij nou nooit VRESELIJK moe van jezelf... pffff....quote:Op zondag 26 november 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat siert hem. Hij zit nu weer te rukken op Klara 13
Wel applausquote:Op maandag 27 november 2006 10:16 schreef Molline het volgende:
Gerrit was wel zeer attent met z'n cadeautjes.... Hij kreeg er niet eens een smokvoor.
![]()
Oh OK, thnx! Maar daar zaten dus gelukkig ook boeren tussen die er iemand tussenuit hadden weten te pikken.quote:Op maandag 27 november 2006 10:20 schreef deedeetee het volgende:
Nee dat waren de boeren die niet werden uitgekozen dit jaar want die hadden te weinig brieven gekregen. Die met de meeste brieven gingen dóór.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat siert hem. Hij zit nu weer te rukken op Klara 13
Beetje gefrustreerd?quote:Op maandag 27 november 2006 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ie z'n bejaarde leuter maar ergens in kan proppen.
Was al bang dat ik de enige was, hij doet de topictitel eer aanquote:Op maandag 27 november 2006 19:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Die lach van die Jan Willem...vreselijk!!
Ja, hoezoquote:
Hoezo? Ik begon spontaan mee te lachen als ik die lach van m hoorde!!quote:Op maandag 27 november 2006 19:50 schreef Stiffmaster het volgende:
Die lach van die Jan Willem...vreselijk!!
Dat wel....maar toch, daar word je helemaal gek van op den duur...quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:43 schreef Zakboekje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik begon spontaan mee te lachen als ik die lach van m hoorde!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |