Die maakt zich nog steeds geen zorgenquote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef Cheiron het volgende:
Afgedroogd.. godverdomme. Ben benieuwd wat Henkie te zeggen heeft
Kneus van de maandquote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef GoodNews het volgende:
Een Ajax dat verliest van een sparta is nog altijd leuker dan een feyenoord dat verliest haha.
ach daarna winnen ze wel van twente etc...quote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ach het is allebei niet best. Denk dat fnoord momenteel ook weinig te lachen heeft, zeker na de 0-4
whaha idd.. maartoch.. van sparta zo verliezen is toch beetje pijnlijkquote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Adidah het volgende:
Ik ben al blij dat Feyenoord ook verliest. Nu hoef ik in iedergeval niet bang te zijn dat mijn zwager (Feyenoorder) straks met een grijns op zijn bek naar de wedstrijden gaat zitten kijken.
Sure. Tegen Praag geen kans gehad.quote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef Corksterr het volgende:
Dan maar de Uefa Cup en de beker winnen.
amenquote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG , de mensen die zeggen dat psv kut voetbal speelt moeten eens hun ogen openmaken. PSV speelt 3, 4x sterker als ajax. PSV speelde tegen Utrecht een hele puike wedstrijd. Als je iedere wedstrijd met meer als 3-0 bijna wint heeft het niks te maken met italiaans voetbal. Face it, PSV speelt gewoon stukken beter als ajax
True.quote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG , de mensen die zeggen dat psv kut voetbal speelt moeten eens hun ogen openmaken. PSV speelt 3, 4x sterker als ajax. PSV speelde tegen Utrecht een hele puike wedstrijd. Als je iedere wedstrijd met meer als 3-0 bijna wint heeft het niks te maken met italiaans voetbal. Face it, PSV speelt gewoon stukken beter als ajax
Kom maar terug als je verstand van voetbal heb.quote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:
met afbraakvoetbal hè...quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef Dos37 het volgende:
PSV krijgt nou de titel helemaal in de schoot geworpen.
ajs ajax fan geef ik je 100% gelijk!quote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Het is wel waar hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Kom maar terug als je verstand van voetbal heb.
(niet dat dat kan aangezien je voor psv bent)
Henkie zal waarschijnlijk zeggen dat ze voor het examen geslaagd zijnquote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Die maakt zich nog steeds geen zorgen![]()
Jammer die negatieve houding...quote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Nee je leest niet goed. Ik heb het over het wanbeleid van Ajax de laaste decenia. Ajax word nu eenmaal niet zo snel meer kampioen omdat die teringlijers bij het bestuur het verkeerd aanpakken. Dit is (in mijn ogen) al jaren het geval, alleen met Van Geel kreeg ik weer een beetje een goed gevoel.
Ik vind het niet om aan te zien, en ik vind het een kutploeg. Simpelquote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Willem 2 volgens mijquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tegen wie speelt Ajax volgende week eigenlijk?
Ik hoop tegen schubbekuttenveenquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tegen wie speelt Ajax volgende week eigenlijk?
Psv speelde gister gewoon goed, klaar.quote:
Preciesquote:Op zondag 26 november 2006 14:14 schreef dronkeykong het volgende:
Het enige positieve is dat de kakkerlakjes 4-0 achterstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |