Omgquote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef Urquhart het volgende:
Bijna 4-0
Nee je leest niet goed. Ik heb het over het wanbeleid van Ajax de laaste decenia. Ajax word nu eenmaal niet zo snel meer kampioen omdat die teringlijers bij het bestuur het verkeerd aanpakken. Dit is (in mijn ogen) al jaren het geval, alleen met Van Geel kreeg ik weer een beetje een goed gevoel.quote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rot op man. Je doet alsof we bijna degraderen. Een maand geleden was alles nog goed, nu is het niets meer...
quote:Op zondag 26 november 2006 14:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Misschien is dit wel goed voor Ajax.
Maar toch gaat bossen dood als ik hem zie.
En wederom sorry voor mn taalgebruik
We zijn gelijk!quote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
3-0 NEC
Tja ik eigenlijk ook welquote:Op zondag 26 november 2006 14:08 schreef devv05 het volgende:
Hehe ik kan er wel om lachen zo triest is het
Lekker boeiend wat Feyenoord doet, dat verzacht echt de wonden niet hierquote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef StarGazer het volgende:
Feyenoord wordt net zo hard afgestraft dus.
Ik gun het Sparta op zich ook wel, leuk ploegje en heb liever dat zij zich handhaven dan ado. Maarja dit mag natuurlijk gewoon nooit.quote:
kwestie van timingquote:
Kom op ik ben zo eerlijk om te zeggen dat Ajax drama was.Maar stuur je Sneijder er na 10 minuten niet af, dan moet ik het nog zien.Maar goed wel dramatisch van Ajaxquote:
Ach het is allebei niet best. Denk dat fnoord momenteel ook weinig te lachen heeft, zeker na de 0-4quote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef SwithleR het volgende:
[..]
het is een stuk minder beschamend dan met 3-0 van sparta verliezen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |