Jammer dat een auto ze niks terug doetquote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Gadverdamme wat wonen er toch een stel kut pubers op deze wereld![]()
![]()
![]()
Vuile klootzakken... alle auto's bij ons de in straat zijn bekrast... (is gisteravond gebeurd) en verderop zijn een aantal spiegels van de auto getrapt.![]()
quote:
quote:
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!quote:
Maastricht loopt 11:11 achter op Parkstadquote:Op zondag 26 november 2006 13:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Grappig trouwens dat men vroeger ook in Nederland diverse tijdszones had .. daar kan je je nu niets meer bij voorstellen
hehe ik vond het anders wel grappigquote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!) is niet je sterkste kant
Vorige week 2-0 ... remember? Beetje sneu dat je je bevrediging nu uit wedstrijden van die gloeilampjes moet halenquote:
Maar jij komt uit Ermelo .. dat telt nietquote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ik vond het anders wel grappig
Idd... ik hoop voor die kereltjes dat ik ze een keer tegenkom... kan je lachen..quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jammer dat een auto ze niks terug doet
Gister 4-2quote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vorige week 2-0 ... remember? Beetje sneu dat je je bevrediging nu uit wedstrijden van die gloeilampjes moet halen
quote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Ermelo .. dat telt niet
Je auto heeft toch al krassen, een deukje meer of minderquote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ik hoop voor die kereltjes dat ik ze een keer tegenkom... kan je lachen..
Die wedstrijd waar jij zo op kwijlt is ook in het verleden gespeeld (gisteren)quote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je je bevrediging uit het verleden moet halen.
wie zegt dat het pubers zijn dan?quote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Gadverdamme wat wonen er toch een stel kut pubers op deze wereld![]()
![]()
![]()
Vuile klootzakken... alle auto's bij ons de in straat zijn bekrast... (is gisteravond gebeurd) en verderop zijn een aantal spiegels van de auto getrapt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |