Idd, chocolade heeft er nooit opgezetenquote:Op zondag 26 november 2006 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
er heeft nooit chocola op een caramac gezeten
Hmm dus klacht 2 klopt nietquote:Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Idd, chocolade heeft er nooit opgezeten
wel lekker trouwens, Caramac...die goede oude tijden ookquote:Op zondag 26 november 2006 12:24 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Idd, chocolade heeft er nooit opgezeten
quote:Op zondag 26 november 2006 12:32 schreef het_fokschaap het volgende:
er wordt in bovenstaande gesproken over een kitkat caramac bar in 2005, mogelijk dat je die bedoelt
Verkapt kijk-mij-een-verloofde-hebben-postquote:Op zondag 26 november 2006 12:23 schreef Webcrowler het volgende:
Volgens mij verkopen ze bij de AH/Deka nog steeds de echte... Mijn verloofde komt er telkens mee thuis na het boodschappen doen..
Jaaaaa die is het. Bedankt!quote:Op zondag 26 november 2006 12:41 schreef Nijna het volgende:
Of bedoel je D'aim
[afbeelding]
Daar zit wel chocolade omheen en harde caramel van binnen!
Caramac is in mijn herinnering net zoals op dat plaatje van jou, alleen was de verpakking geel met rood ipv rood met geel...
D'aimquote:Op zondag 26 november 2006 12:41 schreef Nijna het volgende:
Of bedoel je D'aim
Drie musketiers! Die ook ja. Ik denk dat mijn geheugen de Daim en de Musketiers heeft samengesmolten tot 1 reep.quote:Op zondag 26 november 2006 12:44 schreef omapietje het volgende:
Ik denk dat de TS de Musketeer bedoeld.
Een lange caramel/toffee reep met chocolade eromheen. De caramac is zoals je hem beschrijft.
Bij de Ikea hebben ze d'aim repen enzo en heel soms zie ik ze nog wel eens liggen in een winkel.quote:Op zondag 26 november 2006 12:45 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Jaaaaa die is het. Bedankt!
Ik dacht dat ik al in de dementerende fase zat.
Hoewel.. jouw omschrijving is wel precies wat ik bedoel, maar de naam Daim zegt me eigenlijk niks.
Het zag er vroeger echt toch heel anders uit. Ik meen me te herinneren dat die 3 Musketiers op het weblog Jeugdsentiment ooit eens besproken is. Ik kocht het in de jaren 70.quote:Op zondag 26 november 2006 12:53 schreef Nijna het volgende:
Ik zat even op internet naar zo'n musketeer ding te zoeken, nooooit gehad en het ziet eruit als een soort mars maar dan anders... Doe mij de d'aim maar!
Er zaten gaatjes in; ik vond het altijd een kruising tussen een mattenklopper en een appeltaart, qua uiterlijk dan he, niet qua smaak.quote:Op zondag 26 november 2006 12:53 schreef Nijna het volgende:
Ik zat even op internet naar zo'n musketeer ding te zoeken, nooooit gehad en het ziet eruit als een soort mars maar dan anders... Doe mij de d'aim maar!
Ja, de herinneringen komen weer helemaal naar boven. Nu nog een afbeelding erbijquote:Op zondag 26 november 2006 12:57 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Er zaten gaatjes in; ik vond het altijd een kruising tussen een mattenklopper en een appeltaart, qua uiterlijk dan he, niet qua smaak.
Lekker taai en een goede test voor het uithoudingsvermogen van de vullingen in je gebit.
Deze:quote:Op zondag 26 november 2006 12:45 schreef ABBAfan het volgende:
De Musketeer kan ik me ook nog goed herinneren. Zo'n lange staaf met caramel van binnen.
quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef PeRi het volgende:
Caramac! En je geheugen heeft je idd in de steek gelaten
.
Die waren pas lekker ja.quote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef Cool_Runner het volgende:
Deze moesten ze ook maar weer ens op de markt brengen:
[afbeelding]
Chocolade koala's![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
er heeft nooit chocola op een caramac gezeten
quote:Op zondag 26 november 2006 12:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-een-verloofde-hebben-post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|