Zoals die nu spelen, zouden ze het huidige elftal nog van de mat spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Sar
Reiziger, Blind, Rijkaard, F. de Boer
R. de Boer, Litmanen, Davids
Finidi, Kluivert, Overmars
Zoals deze 11 speelden, spelen ze het huidige elftal compleet van de mat met 4-0 of 5-0.
Wat een elftal
Hans van der Pluimquote:
Je hebt er misschien maar één live zien spelenquote:Op zondag 26 november 2006 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Kijk, bijna allemaal spelers die ik nooit zou kiezen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ------------------------------------------------------------------------- Wim van Hanegem --------- Jonathan de Guzman ---------- Paul Bosvelt ---- ------------------------------------------------------------------------- Ruud Heus ---- Rinus Israel ---- John De Wolf ---- Ulrich van Gobbel ---- ------------------------------------------------------------------------- ----------------------- Jurek Dudek ------------------------------------- Reserves: Joszef Kiprich, Henk Fräser, Joop Hiele, Henrik Larsson en Dirk Kuyt |
wel jammer dat je Kiprich niet kan opstellenquote:
Omdat ze in het team horen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom zet je eigenlijk een linksbuiten en een linksback op rechts tong.
Gerard Aichorn was gewoon een linksback, en Dick Salm speelde op rechts (voor zover ik daar iets vanaf weet dan), maar jij hebt ze precies andersom geplaatst. Met Keizer en La-Ling precies hetzelfde geval, alleen dan voorin. Je punt gaat dus totaal niet opquote:
Bedankt voor de orgasme.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:05 schreef LosMillonarios het volgende:
Vitesse
Frans de Munck
Edward Sturing-Stefanovic-De Marchi-Van Hintum
Diarra-Cocu-Grozdic
Makaay-Curovic-Bosveld
Reserves: Machlas, Bursac, Westerveld, Theo Bos
![]()
Het gaat hier toch om all time favoriete elftal. Waar de neuk bemoei je dan meequote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef Yeahinho het volgende:
Yeah right, De Guzman in het elftal allertijden van Feyenoord.
Grappig: drie mensen achter elkaar nemen Johan de Kock op in hun favoriete elftal. Hij was voor subtoppers als Roda en Utrecht dan ook natuurlijk wel een hele goede. Ik heb dan ook nooit begrepen dat Utrecht hem destijds geruild heeft tegen Nascimento en nog geld bijgelegd heeft ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:12 schreef Eilanden het volgende:
Hans van Breukelen
Ferdi Vierklau - Johan de Kock - Leo van Veen - Herman Verrips
Jan Wouters - Willem Van Hanegem - Frans Adelaar
Dirk Kuyt - Michael Mols - Robbie de Wit
reserves: Jan-Willem van Ede, Jan Monster, Edwin Gorter, Willy Carbo, Jean-Paul de Jong, Stijn Vreven, Hans Visser
Ik meen dat Roda geld bijlegde om De Kock te halen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Grappig: drie mensen achter elkaar nemen Johan de Kock op in hun favoriete elftal. Hij was voor subtoppers als Roda en Utrecht dan ook natuurlijk wel een hele goede. Ik heb dan ook nooit begrepen dat Utrecht hem destijds geruild heeft tegen Nascimento en nog geld bijgelegd heeft ook.
Volgens mij niet, de grap was juist dat Utrecht geld bijgelegd heeft.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik meen dat Roda geld bijlegde om De Kock te halen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik meen dat Roda geld bijlegde om De Kock te halen.
Komt goed in de buurt van mijn favo teamquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:04 schreef Kaalhei het volgende:
Hesp
Senden-Hansen-De Kock-Trost
Luer-Atteveld-van Galen
Babagida-Kone-Soetaers
Bank: Kalac,Luijpers, Peeters, Yannis
Peerkequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Roda:
Hesp
Hanssen De Kock Fräser Trost
Atteveld
VD Luer Van Galen
Van Houdt
Eriksen Nanninga
Bank: Jongbloed, Senden, Rudge, Doomernik, Blättler, Koné en Sibon
Hebben Cairo en Kokmeijer lang in het eerste gestaan?quote:Op maandag 27 november 2006 11:46 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20
Nico Adrichem
Paul Bruins, Peter Wijker, Wil van 't Klooster, Jos van der Kolk
Peter Zonneveld, Leo Dekker, Sjaak Bruins
Rodney Caïro, Richard van Son, Niels Kokmeijer
Bank: Bert Wolters, Maurice Welboren, Erik Lina, Giso Beemer, Barry de Kruif, Boy Visser.
Zoiets maar, wel lastig!
Rodney begon in het 3e en is via het 2e in het 1e terecht gekomen, hij ging naar Utrecht toen ie 24 was. Een paar jaar dus. Nu traint hij eens in de week de talentjes uit de D- en E-pupillen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hebben Cairo en Kokmeijer lang in het eerste gestaan?
Geen Nixon Dias?quote:Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
ASWH
Willem-Jan Barendregt
Roël Gorré - Richard Lodder - Xander van der Veeke - Johan Sturrus
Izaäk Verhoeven - Michel Devilee - Alexander de Jong - Hank Viveen
John Verbaan - Arjan Human
Reserves: Jan Scheurwater, Ruud Dorst, Paul Koster, Ferry van Lare, Jordi Boogers, Louis van Kleef, Walter van Ommeren
Wtf, Rodney Cairo begonnen in het 3e van ADO '20quote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rodney begon in het 3e en is via het 2e in het 1e terecht gekomen, hij ging naar Utrecht toen ie 24 was. Een paar jaar dus. Nu traint hij eens in de week de talentjes uit de D- en E-pupillen.
Niels heeft denk ik 2 jaar in het eerste gespeeld voor hij naar Volendam ging. Niels is trouwens weer "terug", hij is uitgerevalideerd bij Heliomare en is nu bij ons aan de slag met onze hersteltrainer.
Beiden in de jeugd naar ADO gekomen, ten tijde van Wesseling doorgebroken en de ploeg weer naar de hoofdklasse geholpen. Profcontract als beloning, niet gek hoor.
Tja, mentaal was Rodney een drama toen ie uit de jeugd kwam! Ach, ook Peter Wijker is, toen ie van ODIN'59 over kwam, bij ons in het 3e begonnen... Idem dito Peter Zonneveld, die speelt ondertussen zowat 10 jaar in het 1e, het gebeurt wel vaker bij ons.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf, Rodney Cairo begonnen in het 3e van ADO '20.
Kokmeijer kan toch nooit meer normaal lopen, laat staan voetballen? Heb ik iets gemist en gaat ie alsnog z'n rentree maken bij jullie, of gaat het alleen om hersteltrainingen?
Wou je Hofland niet vervangen door Stamquote:Op woensdag 29 november 2006 11:25 schreef dndiek het volgende:
Van Breukelen
Gerets Alex Hofland Numan
Van Bommel Cocu Vanenburg
Nilis
Romario van Nistelrooy
ik denk niet dat ie een neus in z'n team wilquote:Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wou je Hofland niet vervangen door Stam
Zeker niet. Ik mis de maatjes van Wesseling. Roy Witteman zat toch ook bij jullie?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rodney begon in het 3e en is via het 2e in het 1e terecht gekomen, hij ging naar Utrecht toen ie 24 was. Een paar jaar dus. Nu traint hij eens in de week de talentjes uit de D- en E-pupillen.
Niels heeft denk ik 2 jaar in het eerste gespeeld voor hij naar Volendam ging. Niels is trouwens weer "terug", hij is uitgerevalideerd bij Heliomare en is nu bij ons aan de slag met onze hersteltrainer.
Beiden in de jeugd naar ADO gekomen, ten tijde van Wesseling doorgebroken en de ploeg weer naar de hoofdklasse geholpen. Profcontract als beloning, niet gek hoor.
Nee, die zit er nog maar een paar maanden. Maar als ie zo doorgaat staat ie er over een paar jaar zeker in.quote:
Hofland was één van mijn favoriete spelers, maar Stam had ook gekund inderdaadquote:Op woensdag 29 november 2006 14:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wou je Hofland niet vervangen door Stam
Ik ja, met precies dezelfde opstellingquote:Op woensdag 29 november 2006 17:13 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hmm. ik zie net dat iemand me al voor was.
Dat zegt ie toch ook? Niet zo verrassend trouwens... Ajax 94/95 kan maar op 1 manier ingevuld worden.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ja, met precies dezelfde opstelling
Volgens mij de eerste hier die meer verdedigend dan aanvallend ingestelde spelers opstelt!quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes
Faber - Stam - Alex - Heintze
Van Bommel - Cocu - Numan - Robben
Nilis - Van Nistelrooy
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook? Niet zo verrassend trouwens... Ajax 94/95 kan maar op 1 manier ingevuld worden.
Waar is Romario?quote:Op donderdag 30 november 2006 00:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gomes
Faber - Stam - Alex - Heintze
Van Bommel - Cocu - Numan - Robben
Nilis - Van Nistelrooy
Nou je het zegt... Kanu was een echte pinchhitter, maar Seedorf (hoe kan ik em vergeten) en Bogarde speelden idd ook vaak.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Seedorf, Kanu, en Bogarde stonden ook regelmatig in de basis. En in de finale begon R. de Boer als spits!
En Dennis Haar, Martijn Gootjes...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik mis de maatjes van Wesseling. Roy Witteman zat toch ook bij jullie?
hoezo ?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:16 schreef ruud_fr het volgende:
Kaká vind je niet zo goed?
Kan ik me redelijk in vinden met uitzondering van Beukenkamp. Hij is razend populiar maar Groningen heeft betere keepers gehad. Wat dacht u van ene meneer Van Leeuwen...... als die niet telt dan wordt het Sjaak Storm. Voor Waalderbosch zou ik dan De Wolf nemen en voor Mason neem ik Van Tiggelen. Ik twijfel tussen Roosien en Huizingh.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:32 schreef Art_Core het volgende:
********************** Roy Beukenkamp ***************
Paul Mason * Andrej Zygmantovitsj * Wally Waalderbosch
************** Jos Roossien************
Jan van Dijk ******** Ronald Koeman ******** Erwin Koeman
Rene Eijkelkamp ******* Peter Houtman****** Milko Djurovski
Leuk! Wel ver voor jullie ja. Heb hier nog niks gehoord over dit duel trouwens.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie trouwens dat ons 1e op 27 januari uit tegen ASWH speelt, nogal een end weg voor een oefenwedstrijd...
Fandhi Achmadquote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef Jeroen_M het volgende:
___________ Tonny van Leeuwen
John de Wolf - Ronald Koeman - Gijs Luirink - Adri van Tiggelen
Piet Fransen - Jan van Dijk - Erwin Koeman
Fandhi Ahmad - Milko Djurovski - Arjen Robben
Op de bank: Patrick Lodewijks, Wally Waalderbosch, Claus Boekweg, Jos Roossien, Harris Huizingh, Hennie Meijer
Wat een kut teamquote:Op donderdag 30 november 2006 22:57 schreef Pendri het volgende:
Ik denk dat dit hem is, alhoewel ik Blanc natuurlijk zou kunnen inruilen voor een keiharde Italiaan.
Carini
Zanetti - Blanc - Mihajlovic - Coco
Veron - DiBiagio - Davids
Baggio - Vieri - Recoba
Als die jongen dit nou mooi vindt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat een kut team
Mijh kan niet verdedigen, Blanc is trager dan Molenaar, DiBiago kan niet voetballen, Coco is cool maar was zeer beperkt. Veron heeft nooit goed gespeeld bij Inter en Recoba is altijd ongesteld
hoe lang heeft Rodney in de jeugd bij ADo gespeeld een jaar of 2? Ik weet dat hij lange tijd bij de Kennemers in de jeugd heeft gespeeld.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, mentaal was Rodney een drama toen ie uit de jeugd kwam! Ach, ook Peter Wijker is, toen ie van ODIN'59 over kwam, bij ons in het 3e begonnen... Idem dito Peter Zonneveld, die speelt ondertussen zowat 10 jaar in het 1e, het gebeurt wel vaker bij ons.
Niels is puur met herstelwerk bezig. Hij loopt vrij redelijk en rondjes om het veld joggen gaat hem wel aardig af, maar een rentree? Neuh, daar denkt ie volgens mij niet aan.
Van Basten en Rijkaard waren geen favoriet van jou?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:12 schreef Sethje het volgende:
V.d Sar
Trabelsi Vasovic F de Boer Krol
Litmanen Neeskens Dani
Brian Laudrup Bergkamp Cruijff
Reserves:
Heinz Stuy, Danny Blind, Ole Tobiasen, R de Boer, Davids, Arveladze, La Ling, Keizer en Vanenburg.
Ik dacht dat ie als B-junior naar ADO is gekomen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:53 schreef spurs het volgende:
[..]
hoe lang heeft Rodney in de jeugd bij ADo gespeeld een jaar of 2? Ik weet dat hij lange tijd bij de Kennemers in de jeugd heeft gespeeld.
Het tweede speelt dat weekend gewoon op zondag, dus in principe zou ik kunnen komen kijken. Ligt er ook een beetje aan of ODIN'59 een leuke thuiswedstrijd heeft of dat de harde kern van het tweede besluit een wedstrijd van Castricum te gaan bezoeken. Dat is reistechnisch gezien wat makkelijker!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuk! Wel ver voor jullie ja. Heb hier nog niks gehoord over dit duel trouwens.
Kom je dan kijken of ga je met 2 ergens heen?
Dani?quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:12 schreef Sethje het volgende:
Het gaat om je Favoriete elftal..niet het beste...en ook niet of het rendabel of haalbaar is....
AJAX
V.d Sar
Trabelsi Vasovic F de Boer Krol
Litmanen Neeskens Dani
Brian Laudrup Bergkamp Cruijff
Reserves:
Heinz Stuy, Danny Blind, Ole Tobiasen, R de Boer, Davids, Arveladze, La Ling, Keizer en Vanenburg.
Niet speciaal.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:17 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Van Basten en Rijkaard waren geen favoriet van jou?![]()
Ja vond ik een geweldige speler! Jammergenoeg kwam het er niet helemaal uit maar het is helemaal mijn type voetballerquote:
En dan spelend in dat PRACHTIGE tenue van mid jaren 90... SCHITTERENDquote:Op maandag 27 november 2006 18:01 schreef pfaf het volgende:
-------------------Buffon---------------------
--Thuram -- F. Cannavaro--Bonera--
--------------D. Baggio---------------------
Asprilla---Ortega--Veron---Stoichkov
---------Gilardino----Brolin---------------
Op de bank:
Frey
Sensini
P. Cannavaro
Ancelotti
Boghossian
Mutu
Crespo
Wat Tyler Durden zegt, al kon ik mijzelf nog net inhouden...quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:05 schreef LosMillonarios het volgende:
Vitesse
Frans de Munck
Edward Sturing-Stefanovic-De Marchi-Van Hintum
Diarra-Cocu-Grozdic
Makaay-Curovic-Bosveld
Reserves: Machlas, Bursac, Westerveld, Theo Bos
![]()
Logisch. Anders ben je van harte welkom. Krijg je een drankje in de kantine.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het tweede speelt dat weekend gewoon op zondag, dus in principe zou ik kunnen komen kijken. Ligt er ook een beetje aan of ODIN'59 een leuke thuiswedstrijd heeft of dat de harde kern van het tweede besluit een wedstrijd van Castricum te gaan bezoeken. Dat is reistechnisch gezien wat makkelijker!
Ajax-fan en Van Basten geen favoriet? Zo iemand ben ik in heel mijn leven nog niet tegen gekomenquote:
Werden we in dat jaar niet kampioen....een team met; f en r de boer,litmanen,tobiasen,laudrup? Kan ook goed dat laudrup het jaar erna kwam hoor..quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:49 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ajax-fan en Van Basten geen favoriet? Zo iemand ben ik in heel mijn leven nog niet tegen gekomen![]()
En Brian Laudrup: geweldige speler en ik was enorm blij toen hij naar Ajax kwam, maar wat was dat een droevige tijd zeg.... toen werden we 6e geloof ik. Dan liever zijn broer![]()
Heb je die gasten ook zien spelen? En Michels en vd Gouwquote:Op donderdag 30 november 2006 20:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[afbeelding]
Go Ahead (Eagles):
Technisch trio: Franti¨ek Fadrhonc, Wiel Coerver, Barry Hughes
Keeper: Leo Halle
2e Keeper: Jan Jongbloed
3e Keeper: Raimond van der Gouw
Achterin: Jan Kromkamp, Demy de Zeeuw, Peter Resse,
Middenveld: Paul Bosvelt, Dick Schneider, Bert van Marwijk, Gerrit van Tilburg,
Voorin: Ruud Geels, Cees van Kooten, Marc Overmars.
Reserves: René Eijkelkamp, Oscar Moens, Ugur Yildirim, Victor Sikora, Henk Ten Cate, Jantje Michels
Dan had ik er bij Ajax Gabrich in kunnen zetten.quote:
Dat was Michael, zijn broer.... Die bouwde een jaartje af bij Ajax, in '97/'98 en toen werden we kampioen. Daarna kwam Brian, maar toen braken helaas de duistere jaren van Olsen en Wouters aanquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Werden we in dat jaar niet kampioen....een team met; f en r de boer,litmanen,tobiasen,laudrup? Kan ook goed dat laudrup het jaar erna kwam hoor..
Nou, Van Basten was toch wel meer dan een afmaker.... Hij bereidde vaak zijn eigen goals voor en bediende ook vaak medespelers. Het bijzondere van hem was nou juist dat hij een ongelofelijke techniek had en een super spelinzicht. Hij was een soort nr. 10 in de spits. Dat was vrij uniek in die tijd want toen gingen dergelijke spelers meestal op het middenveld spelen, waar ze meer ruimte hadden. Platini, Boniek en Zico zijn goede voorbeelden daarvan maar ook Cruijff, die begon als spits en ging later zwerven. Had Van Basten misschien ook kunnen doen als hij niet zo vroeg had moeten stoppenquote:En over V Basten, ik heb hem nooit live gezien, en ik heb zowiezo meer met de stylisten, de mannen van de pass, de NR. 10's...dan de afmakers. Het staat natuurlijk buiten kijf dat hij een geweldige voetballer was.
Niet live nee.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
Je hebt van Hanegem duidelijk nooit zien voetballen.
Oeps, ik bedoelde Michael dan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat was Michael, zijn broer.... Die bouwde een jaartje af bij Ajax, in '97/'98 en toen werden we kampioen. Daarna kwam Brian, maar toen braken helaas de duistere jaren van Olsen en Wouters aanZonde want ook Brian was een geweldige speler, iets minder dan Michael, maar toch.
[..]
Ben ik te bescheiden voor Mich.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
Hoe zou jouw NIVO Sparta team eruit zien tong? Jij zelf in de basis?
quote:Jan Jongbloed
Gène Hanssen - de Kock - Ziegler - van Haaren
Theo de Jong - Leo Ehlen - Martin van Geel
Hofman - Nanninga - Eriksen
Reserves:
Hesp
Vermeulen
Atteveld
Fräser
Van Loen
Boerebach
Van Galen
Van de Luer
Senden
Suvrijn
Koné
Je kan nog niet eens een elftal samenstellen van je favoriete spelers?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Spelers die ik heb zien spelen...
---------------Dudek------------------
Emerton - De Wolf - Fraser - v. Bronckhorst
------------- Bosvelt - Ono-----------------
---------------Tomasson--------------------
-------------Cruz------Kuijt---------------------
Nouja, kan wel weer een standaard elftal met v. Hanegem, Moulijn en Kindvall gaan neerzetten, maar vond dit leuker...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:20 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je kan nog niet eens een elftal samenstellen van je favoriete spelers?
Tel voor de grap het aantal spelers eensquote:Op woensdag 6 december 2006 13:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, kan wel weer een standaard elftal met v. Hanegem, Moulijn en Kindvall gaan neerzetten, maar vond dit leuker...
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Tel voor de grap je aantal spelers eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |