Zoals die nu spelen, zouden ze het huidige elftal nog van de mat spelen.quote:Op zondag 26 november 2006 13:51 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Sar
Reiziger, Blind, Rijkaard, F. de Boer
R. de Boer, Litmanen, Davids
Finidi, Kluivert, Overmars
Zoals deze 11 speelden, spelen ze het huidige elftal compleet van de mat met 4-0 of 5-0.
Wat een elftal
Hans van der Pluimquote:
Je hebt er misschien maar één live zien spelenquote:Op zondag 26 november 2006 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
Kijk, bijna allemaal spelers die ik nooit zou kiezen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ------------------------------------------------------------------------- Wim van Hanegem --------- Jonathan de Guzman ---------- Paul Bosvelt ---- ------------------------------------------------------------------------- Ruud Heus ---- Rinus Israel ---- John De Wolf ---- Ulrich van Gobbel ---- ------------------------------------------------------------------------- ----------------------- Jurek Dudek ------------------------------------- Reserves: Joszef Kiprich, Henk Fräser, Joop Hiele, Henrik Larsson en Dirk Kuyt |
wel jammer dat je Kiprich niet kan opstellenquote:
Omdat ze in het team horen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom zet je eigenlijk een linksbuiten en een linksback op rechts tong.
Gerard Aichorn was gewoon een linksback, en Dick Salm speelde op rechts (voor zover ik daar iets vanaf weet dan), maar jij hebt ze precies andersom geplaatst. Met Keizer en La-Ling precies hetzelfde geval, alleen dan voorin. Je punt gaat dus totaal niet opquote:
Bedankt voor de orgasme.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:05 schreef LosMillonarios het volgende:
Vitesse
Frans de Munck
Edward Sturing-Stefanovic-De Marchi-Van Hintum
Diarra-Cocu-Grozdic
Makaay-Curovic-Bosveld
Reserves: Machlas, Bursac, Westerveld, Theo Bos
![]()
Het gaat hier toch om all time favoriete elftal. Waar de neuk bemoei je dan meequote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef Yeahinho het volgende:
Yeah right, De Guzman in het elftal allertijden van Feyenoord.
Grappig: drie mensen achter elkaar nemen Johan de Kock op in hun favoriete elftal. Hij was voor subtoppers als Roda en Utrecht dan ook natuurlijk wel een hele goede. Ik heb dan ook nooit begrepen dat Utrecht hem destijds geruild heeft tegen Nascimento en nog geld bijgelegd heeft ook.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:12 schreef Eilanden het volgende:
Hans van Breukelen
Ferdi Vierklau - Johan de Kock - Leo van Veen - Herman Verrips
Jan Wouters - Willem Van Hanegem - Frans Adelaar
Dirk Kuyt - Michael Mols - Robbie de Wit
reserves: Jan-Willem van Ede, Jan Monster, Edwin Gorter, Willy Carbo, Jean-Paul de Jong, Stijn Vreven, Hans Visser
Ik meen dat Roda geld bijlegde om De Kock te halen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Grappig: drie mensen achter elkaar nemen Johan de Kock op in hun favoriete elftal. Hij was voor subtoppers als Roda en Utrecht dan ook natuurlijk wel een hele goede. Ik heb dan ook nooit begrepen dat Utrecht hem destijds geruild heeft tegen Nascimento en nog geld bijgelegd heeft ook.
Volgens mij niet, de grap was juist dat Utrecht geld bijgelegd heeft.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik meen dat Roda geld bijlegde om De Kock te halen.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:21 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik meen dat Roda geld bijlegde om De Kock te halen.
Komt goed in de buurt van mijn favo teamquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:04 schreef Kaalhei het volgende:
Hesp
Senden-Hansen-De Kock-Trost
Luer-Atteveld-van Galen
Babagida-Kone-Soetaers
Bank: Kalac,Luijpers, Peeters, Yannis
Peerkequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Roda:
Hesp
Hanssen De Kock Fräser Trost
Atteveld
VD Luer Van Galen
Van Houdt
Eriksen Nanninga
Bank: Jongbloed, Senden, Rudge, Doomernik, Blättler, Koné en Sibon
Hebben Cairo en Kokmeijer lang in het eerste gestaan?quote:Op maandag 27 november 2006 11:46 schreef Sersjee het volgende:
ADO'20
Nico Adrichem
Paul Bruins, Peter Wijker, Wil van 't Klooster, Jos van der Kolk
Peter Zonneveld, Leo Dekker, Sjaak Bruins
Rodney Caïro, Richard van Son, Niels Kokmeijer
Bank: Bert Wolters, Maurice Welboren, Erik Lina, Giso Beemer, Barry de Kruif, Boy Visser.
Zoiets maar, wel lastig!
Rodney begon in het 3e en is via het 2e in het 1e terecht gekomen, hij ging naar Utrecht toen ie 24 was. Een paar jaar dus. Nu traint hij eens in de week de talentjes uit de D- en E-pupillen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hebben Cairo en Kokmeijer lang in het eerste gestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |