abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43890510
Ik las laatst iets over david angelo (zo heette die geloof ik). Nou, ik ben een beta-male en ik weet het Alles klopt, ik ben een scheiterd (wat meisjes betreft), ben te romantisch, als ik een meisje leuk vind plaatst ik haar boven mij, ik ben te aardig, wordt snel broertjes-materiaal, kan goed praten met meisjes, maar altijd als vrienden. Hoewel ik wel wil veranderen in een gast die sexueel aantrekkelijk is, ipv alleen op een aardige manier, vraag ik me eigenlijk af of het wel mogelijk is. Ben je niet gewoon op die manier geboren? Als ik die david moet geloven is alles mogelijk, maar k wantrouw die zooi eigenlijk allemaal. Ik zie er ok uit, kleed me goed, ben verzorgd, kan leuk praten, blabla, maar de manier waarop meisjes naar je kijken is daar geloof ik niet helemaal afhankelijk van. Het is een soort uitstraling die je moet hebben, wat dus het verschil is tussen sexuele aantrekkingskracht, en geen aantrekkingskracht. Maar kan je dat aanleren? Kan je op die manier veranderen?
pi_43890593
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:11 schreef Maoz het volgende:
Ik las laatst iets over david angelo (zo heette die geloof ik). Nou, ik ben een beta-male en ik weet het Alles klopt, ik ben een scheiterd (wat meisjes betreft)
Dat is niet beta, maar dat is veel lager.
quote:
, ben te romantisch, als ik een meisje leuk vind plaatst ik haar boven mij, ik ben te aardig, wordt snel broertjes-materiaal, kan goed praten met meisjes, maar altijd als vrienden. Hoewel ik wel wil veranderen in een gast die sexueel aantrekkelijk is, ipv alleen op een aardige manier, vraag ik me eigenlijk af of het wel mogelijk is.
Tuurlijk wel, verantwoordelijkheid nemen.
quote:
Ben je niet gewoon op die manier geboren? Als ik die david moet geloven is alles mogelijk, maar k wantrouw die zooi eigenlijk allemaal. Ik zie er ok uit, kleed me goed, ben verzorgd, kan leuk praten, blabla, maar de manier waarop meisjes naar je kijken is daar geloof ik niet helemaal afhankelijk van. Het is een soort uitstraling die je moet hebben, wat dus het verschil is tussen sexuele aantrekkingskracht, en geen aantrekkingskracht. Maar kan je dat aanleren? Kan je op die manier veranderen?
Het hangt er allemaal vanaf wat je wilt.
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:25:31 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_43890843
plaats jezelf niet zo in die slachtofferrol, en neem zelf eens verantwoordelijkheid voor je eigen geluk!

oh, wacht....da's nou net het probleem
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 25 november 2006 @ 22:31:57 #4
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_43890995
of, sympathieker gesteld: jij bent niet het probleem, maar je zelfbeeld, of eigenlijk je gebrek aan zelfvertrouwen...dat is die uitstraling die je bedoelt....de rest is bijzaak...

en sommige mensen halen hun zelfvertrouwen uit boekjes...kennelijk
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_43891766
-alicey : Dank u voor uw bijdrage. In de toekomst wordt u verzocht op een zinnige manier te reageren.-

[ Bericht 76% gewijzigd door Alicey op 25-11-2006 23:08:25 ]
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_43891893
Aha, een kleine analyse aan de hand van de laddertheory (http://laddertheory.com/) geeft aan dat je idd op de vrienden-ladder komt te staan. Zeer gevaarlijke ontwikkeling. Vrouwen dus gewoon meer als slet behandelen.
pi_43891896
DavidDeAngelo....
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_43892070
Herkenbaar
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  zondag 26 november 2006 @ 00:32:19 #9
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43893713
Herkenbaar
Internetjosti!
pi_43893779
Ik ben gewoon op zoek naar de XY-factor!
pi_43894633
Wat is een beta-male?
pi_43894740
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:15 schreef klc12 het volgende:
Wat is een beta-male?
Iemand die ''alfakenmerken'', oftewel leiderseigenschappen, ontbeert en daarom tweede (beta) is.
Vooral ook bekend uit het rijke wolvenleven .

[ Bericht 15% gewijzigd door Apropos op 26-11-2006 01:27:21 ]
  zondag 26 november 2006 @ 01:21:19 #13
83951 rashudo
project 2501
pi_43894743
Probeer spanning te genereren door bijvoorbeeld omgekeerde psychologie toe te passen..
Vaak als je meisjes negeert vinden ze je juist aantrekkelijker.
Their eyes opaque.
pi_43894833
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom is dat lager? De alfa status is juist een aspect van de primitieve hiërarchie. De mens is steeds meer een sociaal wezen geworden. Dat de primitieve sporen nog steeds aanwezig zijn en vaak de kop opsteken (seksuele concurrentiestrijd) doet daar niets aan af.
pi_43894858
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:21 schreef rashudo het volgende:
Probeer spanning te genereren door bijvoorbeeld omgekeerde psychologie toe te passen..
Vaak als je meisjes negeert vinden ze je juist aantrekkelijker.
Inderdaad, dat is een succesvolle strategie. Doe ik overigens uit principe. Ik ben niet iemand die op welke manier dan ook achter iemand aanloopt.
pi_43894860
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom is dat lager? De alfa status is juist een aspect van de primitieve hiërarchie.
Nee, dat is volstrekt omgekeerd.

pi_43894910
Een beta-male lijkt me dus minder-aantrekkelijk voor een vrouw... is dat waar? Overigens denk ik dat een beta-male wel aantrekkelijk wordt naarmate je ouder wordt, dus rond de leeftijd van 30.

Over het algemeen is een beta-male dan gewoon een saai persoon.
pi_43894927
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:28 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, dat is volstrekt omgekeerd.
De alfa status heeft geen plaats in een daadwerkelijk sociale gemeenschap. Ga er anders eens iets over lezen ofzo.
pi_43894949
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:30 schreef klc12 het volgende:
Een beta-male lijkt me dus minder-aantrekkelijk voor een vrouw... is dat waar? Overigens denk ik dat een beta-male wel aantrekkelijk wordt naarmate je ouder wordt, dus rond de leeftijd van 30.

Over het algemeen is een beta-male dan gewoon een saai persoon.
Wat is saai? Dat soort begrippen betekenen helemaal niets. Ben je saai omdat vrouwen je saai vinden? Lijkt mij een nogal voorbarige conclusie.
pi_43894979
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

De alfa status heeft geen plaats in een daadwerkelijk sociale gemeenschap.
Het wachten is nu op een soort die je gelijk kan staven.
quote:
Ga er anders eens iets over lezen ofzo.
Wat kun je me aanraden?
pi_43895029
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat is saai? Dat soort begrippen betekenen helemaal niets. Ben je saai omdat vrouwen je saai vinden? Lijkt mij een nogal voorbarige conclusie.
Op het gebied van vrouwen (waar we het volgens mij nu over hebben) denk ik dat vrouwen je dan saai vinden. Ik denk eerder dat vrouwen meer spanning zoekt.

Als je alles geeft waar vrouwen om vraagt lijkt me dat een beetje vreemd.

Wat vindt een vrouw leuk aan een beta-male dan? Vindt een vrouw een beta-male leuk omdat hij aardig is? Hij altijd alles voor haar doet? Hij romantisch en klef is? Hij altijd schatje/liefje/lieverd etc. zegt?

Ik heb geen idee. In mijn opzicht lijkt me dat een beetje saai. Overigens ben ik en man en weet ik dus niet wat een vrouw leuk vindt aan een beta-male, daarom vraag ik het ook.
pi_43895050
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Het wachten is nu op een soort die je gelijk kan staven.
Er zijn genoeg van dergelijke gemeenschappen, maar dat werkt alleen op kleine schaal. Neem bijvoorbeeld de kleine Amish gemeenschappen. Wanneer de 'gemeenschappen' groter worden en de anonimiteit toeneemt en daarmee de sociale controle en structurering, zoals in grote steden, dan komt het primitieve weer naar boven.
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:33 schreef Apropos het volgende:

Wat kun je me aanraden?
Een enorme schat aan literatuur binnen de culturele antropologie.
pi_43895110
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:36 schreef klc12 het volgende:

[..]

Op het gebied van vrouwen (waar we het volgens mij nu over hebben) denk ik dat vrouwen je dan saai vinden. Ik denk eerder dat vrouwen meer spanning zoekt.

Als je alles geeft waar vrouwen om vraagt lijkt me dat een beetje vreemd.

Wat vindt een vrouw leuk aan een beta-male dan? Vindt een vrouw een beta-male leuk omdat hij aardig is? Hij altijd alles voor haar doet? Hij romantisch en klef is? Hij altijd schatje/liefje/lieverd etc. zegt?

Ik heb geen idee. In mijn opzicht lijkt me dat een beetje saai. Overigens ben ik en man en weet ik dus niet wat een vrouw leuk vindt aan een beta-male, daarom vraag ik het ook.
Dat zou ik ook niet weten. In ieder geval geldt voor mij persoonlijk, dat ik weinig waarde hecht aan wat een vrouw vind. Als ze mij saai vindt, lekker boeien. Ik denk er niet aan om mijn gedrag aan te passen om meer in de markt te liggen bij de vrouwen. Liever mijn hele leven lang vrijgezel, dan als een kind een act op te zetten om te krijgen wat ik wil.
  zondag 26 november 2006 @ 01:42:06 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_43895132
Allemaal alfabetagammamale.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_43895171
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Er zijn genoeg van dergelijke gemeenschappen, maar dat werkt alleen op kleine schaal. Neem bijvoorbeeld de kleine Amish gemeenschappen.
Die kennen geen hierarchie?
quote:
Wanneer de 'gemeenschappen' groter worden en de anonimiteit toeneemt en daarmee de sociale controle en structurering, zoals in grote steden, dan komt het primitieve weer naar boven.
Ook kleine stammen hebben leiders.

[..]
quote:
Een enorme schat aan literatuur binnen de culturele antropologie.
Over anonimiteit gesproken!
pi_43895211
Eigenlijk vind ik het heel raar dat er beta en alfa-males zijn. Ik bedoel, je bent gewoon jezelf en je bent toch niet perse een beta of een alfa-male?

Je kan ook een mix hebben, bijvoorbeeld een leider zijn en tegelijk ook erg aardig zijn. Gewoon de eigenschappen van de alfa en beta door elkaar. Zo is iedereen wel denk ik.

Best wel dom om zoiets te bedenken, en vooral als je denkt dat je bij beta of bij alfa hoort.
pi_43895267
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:45 schreef klc12 het volgende:
Best wel dom om zoiets te bedenken
Het is juist een gouden greep. De Biostabil van de menselijke relaties, door mensen als ''DDA'' aan de man gebracht.

Verder heb je gelijk hoor, bij de meeste mensen loopt het door elkaar denk ik.
pi_43895316
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

Die kennen geen hierarchie?
[..]

Ook kleine stammen hebben leiders.
Sommige kleine stammen hebben leiders inderdaad, maar niet allemaal. Waar heb ik gezegd dat alle kleine gemeenschappen statusgedrag verwerpen? Maar nogmaals, ik kan je aanraden je eens in te lezen over dit onderwerp. En overigens is leiderschap niet per definitie gerelateerd aan seksuele status, maar in dergelijke gevallen dan vooral aan morele autoriteit.
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:43 schreef Apropos het volgende:
Over anonimiteit gesproken!
Je kunt zelf toch op zoek gaan? Ik ga dat niet voor je doen .
pi_43895333
quote:
Eigenlijk vind ik het heel raar dat er beta en alfa-males zijn. Ik bedoel, je bent gewoon jezelf en je bent toch niet perse een beta of een alfa-male?

Je kan ook een mix hebben, bijvoorbeeld een leider zijn en tegelijk ook erg aardig zijn. Gewoon de eigenschappen van de alfa en beta door elkaar. Zo is iedereen wel denk ik.

Best wel dom om zoiets te bedenken, en vooral als je denkt dat je bij beta of bij alfa hoort.
Is het ook . Is niets anders dan de menselijke drang naar structuur aanbrengen in hetgeen hij/zij waarneemt en dat vervolgens presenteren als feiten. Volkomen onzin is het.
pi_43895509
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:50 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Sommige kleine stammen hebben leiders inderdaad, maar niet allemaal. Waar heb ik gezegd dat alle kleine gemeenschappen statusgedrag verwerpen?
Maar nogmaals, ik kan je aanraden je eens in te lezen over dit onderwerp. En overigens is leiderschap niet per definitie gerelateerd aan seksuele status, maar in dergelijke gevallen dan vooral aan morele autoriteit.
[..]

Je kunt zelf toch op zoek gaan? Ik ga dat niet voor je doen .
Bedankt voor deze geweldige introductie tot het antropologisch veldwerk! Wat betreft je vraag:

Waar heb ik gezegd dat alle kleine gemeenschappen statusgedrag verwerpen?
quote:
Wanneer de 'gemeenschappen' groter worden en de anonimiteit toeneemt en daarmee de sociale controle en structurering, zoals in grote steden, dan komt het primitieve weer naar boven.
Bovendien is je stelling al ondeugdelijk gebleken, aangezien er dus wel degelijk kleine gemeenschappen zijn met een bepaalde leider. Zeg nog eens iets spiritueels, dat gaat je beter af.
pi_43895555
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:59 schreef Apropos het volgende:

[..]

Bedankt voor deze geweldige introductie tot het antropologisch veldwerk! Wat betreft je vraag:

Waar heb ik gezegd dat alle kleine gemeenschappen statusgedrag verwerpen?

[..]

Bovendien is je stelling al ondeugdelijk gebleken, aangezien er dus wel degelijk kleine gemeenschappen zijn met een bepaalde leider. Zeg nog eens iets spiritueels, dat gaat je beter af.
Sodemieter op zeg met je misplaatste belerende toon. Ik ben weg hier.
pi_43895558
Volkomen onzin is het niet. Een blik op het Romeinse of Mongoolse Rijk wijst dat uit. De kenmerken zijn alleen in de meeste gevallen niet zo geprononceerd.
  zondag 26 november 2006 @ 02:08:57 #33
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43895694
Internetjosti!
  zondag 26 november 2006 @ 10:13:45 #34
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43898192
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom is dat lager? De alfa status is juist een aspect van de primitieve hiërarchie. De mens is steeds meer een sociaal wezen geworden. Dat de primitieve sporen nog steeds aanwezig zijn en vaak de kop opsteken (seksuele concurrentiestrijd) doet daar niets aan af.
De beta is de plaatsvervanger van de alfa. Alsnog een hoge status in de hierarchie dus.
  zondag 26 november 2006 @ 10:15:35 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43898205
quote:
Op zondag 26 november 2006 01:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Er zijn genoeg van dergelijke gemeenschappen, maar dat werkt alleen op kleine schaal. Neem bijvoorbeeld de kleine Amish gemeenschappen. Wanneer de 'gemeenschappen' groter worden en de anonimiteit toeneemt en daarmee de sociale controle en structurering, zoals in grote steden, dan komt het primitieve weer naar boven.
In grote steden is er juist nauwelijks sociale controle en structuur. Ook het primitieve zie ik nu niet echt ontwortelen.
  zondag 26 november 2006 @ 10:27:42 #36
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_43898311
Ik ben dus een intellectuele hoer volgens het ladder systeem.

Guess I can live with that
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_43898336
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

In grote steden is er juist nauwelijks sociale controle en structuur. Ook het primitieve zie ik nu niet echt ontwortelen.
Dat zeg ik toch juist, er is daar nauwlijks sociale controle en structuur. Dat zorgt er voor dat het meer primitieve gedragspatroon van de mens naar boven komt: zelfzucht.
pi_43898353
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

De beta is de plaatsvervanger van de alfa. Alsnog een hoge status in de hierarchie dus.
In veel gevallen is het lieve 'broertje' met het luisterend oor juist ook een geschikte tweede keus.
  zondag 26 november 2006 @ 10:33:36 #39
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43898359
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:30 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch juist, er is daar nauwlijks sociale controle en structuur.
Je zei toenemen, maar nu volg ik je weer.
quote:
Dat zorgt er voor dat het meer primitieve gedragspatroon van de mens naar boven komt: zelfzucht.
In die zin is dat denk ik wel zo. Er is geen directe binding met de gemeenschap..
pi_43898445
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je zei toenemen, maar nu volg ik je weer.
Schrijffouter mijner zijde .
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:33 schreef Alicey het volgende:
In die zin is dat denk ik wel zo. Er is geen directe binding met de gemeenschap..
Met primitief bedoel ik natuurlijk niet meteen dat de mensen zich gedragen als neanderthalers of iets dergelijks . Dus ik kan mij de ontkenning voorstellen. Primitief is dan misschien een wat extreem woord. Wat ik bedoelde is inderdaad dat gemeenschapsvorming naar mijn idee een latere fase is in de menselijke evolutie dan pure zelfzucht gecombineerd met solitair gedrag. Dat laatste zit nog wel in de mens maar de mate waarin het tot uiting komt is afhankelijk van de omgeving waarin mensen verkeren. Tenminste, dat is mijn beleving. Een kleine gemeenschapsomgeving met stabiele sociale structuren en controle is dan denk ik een grotere impuls om sociaal gedrag te vertonen, dan in de grote anonieme stad, waarin je dagelijks honderen mensen tegenkomt, die je wellicht nooit weer zult zien.
pi_43898591
wat een onzin. Ik ben begonnen als beta maile, en nu alfa male.. Je hebt het in eigen hand!
pi_43898616
Tsjah, het is maar waar je in gelooft...

Beta-male.. Whehehe .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_43898652
En niemand heeft er aan gedacht dat er maar één alfa male kan bestaan in een samenleving ? Dat wordt nog vechten geblazen voor al die heren (hier) die een alfa status ambieren.
  zondag 26 november 2006 @ 11:01:17 #44
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43898747
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:56 schreef FuifDuif het volgende:
En niemand heeft er aan gedacht dat er maar één alfa male kan bestaan in een samenleving ? Dat wordt nog vechten geblazen voor al die heren (hier) die een alfa status ambieren.
Dat lijkt me dan wel weer een goed idee. Zijn we met een beetje geluk ook weer van aardig wat seksuele frusti's af.
  zondag 26 november 2006 @ 11:33:16 #45
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43899331
Volgens mij is de theorie van Aplha/Beta man veel te simpel en tweezijdig. Er zijn genoeg beta mensen die succesvol bij de vrouwen zijn (dus niet alleen vrienden worden) of iig iemand hebben gevonden die past bij hun. Vraag me tenminste af of je eerder gelukkig wordt als je je als alpha man gedraagt of wanneer je jezelf blijft. Het laatste betekend natuurlijk dat je vaak genoeg iemand leuk zal vinden die niet hetzelfde voor je voelt, maar als het een keer wederzijds is weet je wel dat ze echt op jou en jouw persoonlijkheid valt. Wat heb je liever?

Het lijkt mij belangrijker om normale zelfvertrouwen te hebben (dus niet tot het niveau van arrogantie) en normale sociale vaardigheden te hebben en inderdaad de vrouw niet op een voetstuk te plaatsen. En ook te accepteren dat het niet altijd wederzijds kan zijn.

Maar eh wat is eigenlijk een alpha man? Vind de term nogal vaag.
  Moderator zondag 26 november 2006 @ 11:35:02 #46
5428 crew  miss_sly
pi_43899370
Jeetje, ben een beetje de tel kwijt...hoeveelste topic hierover in korte tijd is dit nu? heeft dat te maken met de donkere dagen voor kerst ofzo?
quote:
Wat heerlijk, eindelijk iemand met gezond verstand!
quote:
Ja, dat denk ik dus ook. Bovendien is iedereen anders, mannen en vrouwen, dus lijkt het me schier onmogelijk om een enkele manier vast te stellen waarop men 'mannen' of 'vouwen' met behandelen of kan beschrijven.
quote:
Als je in zoiets gelooft en je typeert jezelf als beta, komt het denk ik niet snel meer goed met je....self fulfilling prophecy enzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 26 november 2006 @ 12:08:09 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43900002
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:56 schreef FuifDuif het volgende:
Je bent weer lekker bezig kerel
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Moderator zondag 26 november 2006 @ 12:10:01 #48
5428 crew  miss_sly
pi_43900048
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je bent weer lekker bezig kerel
Maar hij heeft wel gelijk
pi_43900196
quote:
Op zondag 26 november 2006 10:51 schreef KonnieKipke het volgende:
wat een onzin. Ik ben begonnen als beta maile, en nu alfa male.. Je hebt het in eigen hand!
jij hebt het boek gelezen ?
pi_43909931
Kan hier niet een centraal topic voor komen? Om de paar dagen/weken wordt er een dergelijk topic geopend.
  maandag 27 november 2006 @ 12:03:32 #51
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43924842
quote:
Op zondag 26 november 2006 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Maar hij heeft wel gelijk
Ja, daarom heeft 'ie nog steeds niet geneukt....
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 27 november 2006 @ 12:10:31 #52
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_43925005
quote:
Kan je op die manier veranderen?
Axe. Spray more, get more.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_43932802
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]
OUCH! HAHAHA
  maandag 27 november 2006 @ 16:49:30 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43932883
"Boehoe, ik ben een beta-male " "Haha, ik heb me net laten upgraden naar Alfa-male bij Dell.nl voor maar ¤250 exclusief verzendkosten! "
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 16:52:35 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43932987
Het zit allemaal tussen je oren dus. Hokjes-gedoe ook. Mal word ik ervan .
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 17:03:07 #56
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43933296
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:52 schreef jogy het volgende:
Het zit allemaal tussen je oren dus. Hokjes-gedoe ook. Mal word ik ervan .
De theorie klopt wel
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 17:04:32 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43933322
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:03 schreef BttD het volgende:

[..]

De theorie klopt wel
Als je wilt dat het klopt dan klopt het wel ja . Ik ga even kijken waar ik volgens de theorie zou moeten staan en waar ik daadwerkelijk sta op dit moment.
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 17:09:40 #58
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43933486
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Als je wilt dat het klopt dan klopt het wel ja . Ik ga even kijken waar ik volgens de theorie zou moeten staan en waar ik daadwerkelijk sta op dit moment.
Er zijn niet veel dingen waarin ik geloof, maar hiervoor is best veel hard bewijs te vinden in de natuur hoor Wij zijn ook gewoon dieren

Leuk is het allerminst, maar we moeten er toch mee leren leven denk ik
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 17:10:00 #59
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_43933497
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef dawg het volgende:
Kan hier niet een centraal topic voor komen? Om de paar dagen/weken wordt er een dergelijk topic geopend.
Misschien kunnen we het combineren met een topic over de invloed van het opleidingsniveau op een relatie.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 27 november 2006 @ 17:11:42 #60
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43933557
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:10 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Misschien kunnen we het combineren met een topic over de invloed van het opleidingsniveau op een relatie.
Daar heb ik ook nog wel wat ideeen over jah
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 17:12:58 #61
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_43933594
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef BttD het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nog wel wat ideeen over jah
Hou ze alsjeblieft voor je, voor je het weet raak ik voor de zoveelste keer met dawg in een discussie over dit onderwerp verzeild.
  maandag 27 november 2006 @ 17:14:56 #62
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_43933650
Waarom willen alle mannen altijd het alfa-mannetje zijn? Er zijn genoeg vrouwen die daar helemaal niet op vallen. Ikzelf houd absoluut niet van mannen die zich altijd maar moeten bewijzen. Ik ga liever voor de wat rustigere man en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt.
  maandag 27 november 2006 @ 17:15:52 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43933678
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef BttD het volgende:

[..]

Er zijn niet veel dingen waarin ik geloof, maar hiervoor is best veel hard bewijs te vinden in de natuur hoor Wij zijn ook gewoon dieren

Leuk is het allerminst, maar we moeten er toch mee leren leven denk ik
Ik weiger, en dat gaat me best goed af eigenlijk .
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 17:16:26 #64
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43933691
Om sletjes te palen is dit overigens wel een goede manier.
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 17:18:44 #65
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43933777
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef sleepflower het volgende:
Waarom willen alle mannen altijd het alfa-mannetje zijn? Er zijn genoeg vrouwen die daar helemaal niet op vallen. Ikzelf houd absoluut niet van mannen die zich altijd maar moeten bewijzen. Ik ga liever voor de wat rustigere man en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die er zo over denkt.
Je bent niet alleen, maar een van de weinigen
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 17:19:04 #66
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43933782
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef jogy het volgende:
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 17:36:42 #67
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43934336
quote:
Ik las laatst iets over david angelo (zo heette die geloof ik). Nou, ik ben een beta-male en ik weet het Alles klopt, ik ben een scheiterd (wat meisjes betreft), ben te romantisch, als ik een meisje leuk vind plaatst ik haar boven mij, ik ben te aardig, wordt snel broertjes-materiaal, kan goed praten met meisjes, maar altijd als vrienden. Hoewel ik wel wil veranderen in een gast die sexueel aantrekkelijk is, ipv alleen op een aardige manier, vraag ik me eigenlijk af of het wel mogelijk is. Ben je niet gewoon op die manier geboren? Als ik die david moet geloven is alles mogelijk, maar k wantrouw die zooi eigenlijk allemaal. Ik zie er ok uit, kleed me goed, ben verzorgd, kan leuk praten, blabla, maar de manier waarop meisjes naar je kijken is daar geloof ik niet helemaal afhankelijk van. Het is een soort uitstraling die je moet hebben, wat dus het verschil is tussen sexuele aantrekkingskracht, en geen aantrekkingskracht. Maar kan je dat aanleren? Kan je op die manier veranderen?
Waar een wil is, is een weg. Het kan
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  maandag 27 november 2006 @ 17:39:15 #68
146230 Liewec
70's movies rule
pi_43934421
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:42 schreef dawg het volgende:
Inderdaad
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_43935180
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:16 schreef jogy het volgende:
Wat is de goeie manier?
  maandag 27 november 2006 @ 18:06:45 #70
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43935202
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:06 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wat is de goeie manier?
Lees het materiaal!
Internetjosti!
pi_43936361
Welk materiaal?
  maandag 27 november 2006 @ 18:56:07 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43936576
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:06 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wat is de goeie manier?
Je helemaal de tyfus inwerken voor veel geld, over lijken gaan en een economisch beest worden van heb ik jou daar. Dan krijg je genoeg gouddelvers aan je voeten. Je hebt een burn-out voor je 35ste maar dat neem je dan maar voor lief .
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 18:57:49 #73
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43936641
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Je helemaal de tyfus inwerken voor veel geld, over lijken gaan en een economisch beest worden van heb ik jou daar. Dan krijg je genoeg gouddelvers aan je voeten. Je hebt een burn-out voor je 35ste maar dat neem je dan maar voor lief .
Alles wat daarna komt is toch niet meer interessant

Verlepte wijven
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 18:58:51 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43936673
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef BttD het volgende:

[..]

Alles wat daarna komt is toch niet meer interessant

Verlepte wijven
Hup! Ga werken dan! Neem een job waar je een laptop mee naar huis krijgt om thuis te werken in het weekend! .
Vrijheid
pi_43936685
Wij vrouwen willen gewoon klootzakken. Word een klootzak.
  maandag 27 november 2006 @ 19:01:01 #76
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43936754
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Hup! Ga werken dan! Neem een job waar je een laptop mee naar huis krijgt om thuis te werken in het weekend! .
Ik werk al hier Min of meer gratis.

Stage lopen ... mjah bijna klaar, dan weer studeren eh
Internetjosti!
pi_43937289
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:14 schreef sleepflower het volgende:
De definitie die hier voor de Alpha man wordt gebruikt is niet geheel wat er mee bedoeld wordt. Een Alpha mannetje is een persoon die grenzen kan stellen, die deze grenzen zo sterk kan weergeven dat andere personen zicht daardoor aan hem aanpassen. Of je het nu wilt of niet, de mens is een dier die nog steeds heel sterk aan deze principes hecht.

Ik denk niet dat je kan ontkennen dat je niet aangetrokken bent tot een man die geen beslissingen kan nemen, niet weet wat hij wil. Vrouwen (en mannen in mindere mate) zijn aangetrokken tot mannen (of vrouwen dus) die sterke grenzen kunnen stellen, beslissingen kunnen nemen etc. Ookal komt de beslissing niet overeen met jouw gedachten, zal jij je toch aanpassen als de andere persoon het op zo een sterke manier duidelijk zal maken. (dit is niet iets als heel hard of heel boos, maar heel erg gegrond iets zeggen, waar je met heel je gedachten achter staat, het is iets wat je bent, het is jouw realiteit.)

(dit hele proces gaat volledig onbewust bij bijna iedereen, vandaar dat zulke theorieën ook zo moeilijk worden geaccepteerd door veel mensen.)

En voor de TS, wat ik lees in je startpost is dat je zelf nog steeds problemen hebt met je eigen beperkende geloven, en je durft de beslissing om te veranderen nog niet te nemen. Ga eens op zoek naar wat boeken over zelfvertrouwen en zoek eens iets over NLP op om jezelf te kunnen veranderen.

Het aller belangrijkste, neem actief actie, maak beslissingen over wat je nu moet weten/kunnen en ga daar voor.
pi_43937522
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:59 schreef Isegrim het volgende:
Die heeft hij waarschijnlijk al wel, tussen zijn benen.
  maandag 27 november 2006 @ 19:26:24 #79
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43937731
quote:
Jullie vrouwen kunnen oprotten met je wensen. Ga me daar niet zitten aanpassen om maar aan jullie eisen te voldoen zeg
pi_43937780
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:26 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Jullie vrouwen kunnen oprotten met je wensen. Ga me daar niet zitten aanpassen om maar aan jullie eisen te voldoen zeg
Dan ook niet zeuren. Gelukkig heb ik al een klootzak.
  maandag 27 november 2006 @ 19:27:56 #81
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43937789
quote:

[..]

exact!
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 19:31:12 #82
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43937930
quote:

[..]

Waarom word je daar nou weer boos over? ze praat niet voor alle vrouwen hoor .
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 19:31:17 #83
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_43937933
een alfa-male is dus gewoon een kneus?
bloemen, daar hou ik van!
  maandag 27 november 2006 @ 19:33:04 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43937992
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:31 schreef DOGMAN het volgende:
een alfa-male is dus gewoon een kneus?
Neehee, het is er eentje die 'on top of his game' is en ( als je het ladder-principe in acht neemt ) een goede economisch positie in de maatschappij heeft. Mooie auto, groot huis en een 60 urige werkweek.
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 19:33:58 #85
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43938017
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Neehee, het is er eentje die 'on top of his game' is en ( als je het ladder-principe in acht neemt ) een goede economisch positie in de maatschappij heeft. Mooie auto, groot huis en een 60 urige werkweek.
Eh, dat zal in de praktijk wel vaak zo zijn, maar hoeft absoluut niet hoor. Een zwerver kan ook een alpha male zijn!!
Internetjosti!
pi_43938048
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat is het dus echt niet hè.
  maandag 27 november 2006 @ 19:35:38 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43938098
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:33 schreef BttD het volgende:

[..]

Eh, dat zal in de praktijk wel vaak zo zijn, maar hoeft absoluut niet hoor. Een zwerver kan ook een alpha male zijn!!
Oh, dan is het wel beter ja .

Ik ging af op onderstaande grafiek

Zijn dat twee verschillende dingen dan?
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 19:36:20 #88
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43938122
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is het dus echt niet hè.
Mooi, ik schrok al een beetje .
Vrijheid
pi_43938587
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh, dan is het wel beter ja .

Ik ging af op onderstaande grafiek

[afbeelding]

Zijn dat twee verschillende dingen dan?
er zijn een paar dingen aan die grafiek die ik niet helemaal begrijp. Wat is het nut van het weergeven van een grafiek die de score van iemand weergeeft, terwijl de aantrekkingskracht naar iemand veel belangrijker is? Wat maakt het uit wat iemand doet of denkt als je tot deze persoon zo verschikkelijk aangetrokken bent dat je de rest vergeet?

Er zit trouwens wel iets goeds in de grafiek (Things women say they care about but dont), het klopt inderdaad dat mensen vaak zeggen dat ze ergens op vallen terwijl dat alleen maar het gene is wat ze logisch denken, maar niet gene is wat ze emotioneel voelen.

Aangezien ik geen vrouw ben kan ik de grafiek van de vrouw niet feitelijk beoordelen, maar ik kan je wel vertellen dat er goed uit zien of veel geld hebben alleen maar een opener is, en is jou persoonlijkheid niet het gene wat de vrouw zoekt dan kan je het alsnog schudden.

Die grafiek van de man is helemaal lachen. Other: Ik heb natuurlijjk niet die site onlangs gelezen, dus ik weet niet wat ik me hier bij moet voorstellen, maar is het zoiets als persoonlijkheid ofzo? Uiterlijk is inderdaad een belangrijke factor en kan beslissend zijn voor een one night stand, maar voor een gezonde relatie is toch zeker ook de persoonlijkheid een vereiste. en die Estimated Chance She'll pull out quickly is natuurlijk helemaal onzin, want dat is maar je gedachte van de benadering van de situatie.

Waarom zou je eigenlijk achter zo een theorie gaan staan, waarom zou je het geloven? Ja het is nogal makkelijk om te zeggen dat het allemaal aan externe factoren ligt waar je niets aan kan doen, maar het feit is dat als je op dit gebied niet succesvol bent dat je zelf degene bent die moet veranderen en niet de factoren er om heen.

ik zat net toevallig wat te lezen:
quote:
You might see guys with looks or money doing well with women, and make the fallacy of thinking “That’s what I need to get girls.” But in reality, it’s was the confidence to act attractively that the money or looks gave them that got these guys the girls.
  maandag 27 november 2006 @ 19:49:54 #90
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43938711
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:46 schreef Paales het volgende:

[..]
Waarom zou je eigenlijk achter zo een theorie gaan staan, waarom zou je het geloven? Ja het is nogal makkelijk om te zeggen dat het allemaal aan externe factoren ligt waar je niets aan kan doen, maar het feit is dat als je op dit gebied niet succesvol bent dat je zelf degene bent die moet veranderen en niet de factoren er om heen.

ik zat net toevallig wat te lezen:
[..]
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 19:54:24 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43938886
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:46 schreef Paales het volgende:
Uhu, het enige wat je nodig hebt is zelfvertrouwen eigenlijk. Ik ben een heel makkelijk persoon, soms zelfs te makkelijk maar tegenwoordig doe ik het met zelfvertrouwen en dan is alles opeens helemaal anders terwijl ik qua gedrag precies hetzelfde ben . Ik ben ook zeker niet van de theorietjes, die werken misschien wel voor een grote groep, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik geen connectie/behoefte heb aan de mensen die daar dus wel voor vallen .
Vrijheid
  maandag 27 november 2006 @ 19:57:51 #92
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_43939019
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:31 schreef jogy het volgende:

Waarom word je daar nou weer boos over? ze praat niet voor alle vrouwen hoor .
Hm mischien toch maar eens wat duidelijker maken op internet als je iets niet serieus bedoeld
  maandag 27 november 2006 @ 20:08:29 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43939424
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:57 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Hm mischien toch maar eens wat duidelijker maken op internet als je iets niet serieus bedoeld
Whehehe .
Vrijheid
pi_43940696
quote:
Spreek voor jezelf
  maandag 27 november 2006 @ 22:16:45 #95
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_43946141
Ik rijd Alfa. Ben ik nu ook een Alfa-male??
  maandag 27 november 2006 @ 22:24:55 #96
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946530
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Ik rijd Alfa. Ben ik nu ook een Alfa-male??
Begin er eens over te praten tegen vrouwen en kijk of ze je aantrekkelijk vinden (signals of interest ). Indien ja, dan ben je een alfa male
Internetjosti!
pi_43946546
Gewoon wat minder nadenken. Of dommer worden. Maar ja, ik ben al dom genoeg.
pi_43946633
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:24 schreef BttD het volgende:

[..]

Begin er eens over te praten tegen vrouwen en kijk of ze je aantrekkelijk vinden (signals of interest ). Indien ja, dan ben je een alfa male
Signals of interest.
  maandag 27 november 2006 @ 22:29:36 #99
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946721
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef Chronicle het volgende:

[..]

Signals of interest.
Eigenlijk is het: IOI - Indicators of Interest
Internetjosti!
pi_43946743
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef BttD het volgende:

[..]

Eigenlijk is het: IOI - Indicators of Interest
Die vaktaal is best triest, dat besef je toch?
  maandag 27 november 2006 @ 22:30:22 #101
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946756
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:25 schreef Chronicle het volgende:
Gewoon wat minder nadenken. Of dommer worden. Maar ja, ik ben al dom genoeg.
Feitje: LTS mensen scoren veel meer 'pussy' dan een hoogopgeleid persoon doorgaans doet
Internetjosti!
  maandag 27 november 2006 @ 22:31:06 #102
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43946790
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:30 schreef Chronicle het volgende:

[..]

Er zit gewoon wel een kern van waarheid in
Internetjosti!
pi_43946833
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:30 schreef BttD het volgende:

[..]

Feitje: LTS mensen scoren veel meer 'pussy' dan een hoogopgeleid persoon doorgaans doet
Ik had dus een punt!
  maandag 27 november 2006 @ 22:36:03 #104
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43947012
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:32 schreef Chronicle het volgende:

[..]

Ik had dus een punt!
Duhh

Het is niet alsof dat nieuwe informatie is

* BttD was liever LTS'er geweest
Internetjosti!
pi_43948047
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef BttD het volgende:

[..]

Duhh

Het is niet alsof dat nieuwe informatie is

* BttD was liever LTS'er geweest
Dussss... je wou dat je dommer was omdat je zo makkelijk aan een vriendin geraakt?
Het gaat hier wel over je verstand, hè! Dat lijkt me net meer waard dan zo een of andere snol.

Maar goed, begin gewoon drugs te nemen tegen de sterren op, slimmer zal je er niet van worden.
Of bonk je hoofd tegen de muur!
  maandag 27 november 2006 @ 23:00:17 #106
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948109
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef Chronicle het volgende:
Maar goed, begin gewoon drugs te nemen tegen de sterren op, slimmer zal je er niet van worden.
Waarom niet beide?
Internetjosti!
pi_43948211
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef BttD het volgende:

[..]

Waarom niet beide?
Zou je anders niet stoppen met in dit soort topics te posten, volgens mij gaat dat werken.
  maandag 27 november 2006 @ 23:06:27 #108
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948375
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:02 schreef Chronicle het volgende:

[..]

Zou je anders niet stoppen met in dit soort topics te posten, volgens mij gaat dat werken.
Op dit moment zit ik op mijn werk (lees: gevangenis) en kan ik nergens heen. Pas als ik hier klaar ben heb ik weer een sociaal leven en MY GOD wat verlang ik daarnaar. Ik post nu vooral hier uit verveling, maar dat maakt mijn posts niet minder waar
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 00:27:18 #109
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_43950728
quote:

[..]

scheer je weg, AMOG!
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 28 november 2006 @ 10:57:06 #110
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_43955548
Je bent vermoeiend BttD.
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:22:32 #111
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43956166
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:58 schreef Chronicle het volgende:

[..]

Dussss... je wou dat je dommer was omdat je zo makkelijk aan een vriendin geraakt?
Het gaat hier wel over je verstand, hè! Dat lijkt me net meer waard dan zo een of andere snol.

.... Ik snap hem wel ergens hoor. Soms ben ik ervan overtuigt dat het leven voor een minder inteligent persoon makkelijker is. Als je ziet waar ik me allemaal druk over maak, en waar ik allemaal over na denk. 1 van mijn vrienden hangt deuren af, dingen waar hij zich druk over maakt zijn dingen als "het deurslot zit niet recht". Dit is ook zo met zijn vriendinnen: eigenlijk is alles hem wel goed genoeg, te dom bestaat niet. Ik heb juist al vele keren gedacht "leuke meid... maar absoluut niks voor mij", puur omdat ik me gewoon irriteer aan mensen die niks weten en niks snappen.

(echter: Rationeel gezien ben ik absoluut WEL blij met mijn bovengemiddelde IQ, ik weet dat ik niet mijn hele leven hoef te zwoegen, en dat ik wanneer ik een leuke vriendin gevonden heb, het daar ook leuk mee ga hebben, dat ik niet mijn hele jeugd de ene na de andere gepakt heb doet er dan absoluut niet meer toe)
  dinsdag 28 november 2006 @ 11:33:36 #112
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43956399
quote:
Voor hun 16e wel, na hun 16e hebben ze een koter.
pi_43963424
quote:

[..]

Wat ben jij C&F, zeg.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:45:36 #114
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43965277
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
Je bent vermoeiend BttD.
Wacht maar totdat jij in dezelfde situatie zit Plato1980
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:57:00 #115
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_43965663
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:45 schreef BttD het volgende:

[..]

Wacht maar totdat jij in dezelfde situatie zit Plato1980
Nee ik weet hier niets van.

Je zeikt BttD, echt.
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:10:35 #116
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966107
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 16:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee ik weet hier niets van.

Je zeikt BttD, echt.
Internetjosti!
pi_43966333
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

.... Ik snap hem wel ergens hoor. Soms ben ik ervan overtuigt dat het leven voor een minder inteligent persoon makkelijker is. Als je ziet waar ik me allemaal druk over maak, en waar ik allemaal over na denk. 1 van mijn vrienden hangt deuren af, dingen waar hij zich druk over maakt zijn dingen als "het deurslot zit niet recht". Dit is ook zo met zijn vriendinnen: eigenlijk is alles hem wel goed genoeg, te dom bestaat niet. Ik heb juist al vele keren gedacht "leuke meid... maar absoluut niks voor mij", puur omdat ik me gewoon irriteer aan mensen die niks weten en niks snappen.

(echter: Rationeel gezien ben ik absoluut WEL blij met mijn bovengemiddelde IQ, ik weet dat ik niet mijn hele leven hoef te zwoegen, en dat ik wanneer ik een leuke vriendin gevonden heb, het daar ook leuk mee ga hebben, dat ik niet mijn hele jeugd de ene na de andere gepakt heb doet er dan absoluut niet meer toe)
Maar het feit is dat je incopetentie met vrouwen er indirect voor zorgt dat je je druk maakt om dingen waar je je helemaal niet druk over hoeft te maken. Vrouwen vallen misschien wel op Alpha mannetjes, maar wel op de mannetjes die tijd voor hun hebben en met hun gedachten bij die mensen zijn. Mensen die echt luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Vrouwen houden van mannen die lol kunnen maken en die geen geheime agenda hebben. Al deze dingen (en nog veel meer) kan je krijgen door 1 ding te leren en goed te kunnen toepassen. Wat je moet begrijpen is dat deze hiervoor beschreven dingen allemaal in het moment gebeuren, ze gebeuren niet in het verleden of in de toekomst. Je kan geen plezier maken in het verleden, je kan alleen angst hebben over iets wat je denkt dat gaat komen en je kan verlangen naar iets in de toekomst. Wees met je gedachten in het moment. (be present) Het klinkt logisch om in het moment te zijn en dat je alleen dan dingen echt kan waarnemen. Als je in je eigen hoofd aan het malen bent dan gaan je waarnemingen op de automatische piloot en vallen de kleine dingen je niet op.

Hoe kom je dan in het heden, het moment? Maak heel intensief gebruik van je zintuigen, voel ze, maak ze mee, concentreer er op. Je merken dat als je dit voor het eerst doet, dat je een fractie van een seconde in het heden komt en je hebt direct door dat je er was. Als je met je gedachten in het heden bent dan krijg je meteen een gevoel van rust en vrijheid bij jezelf. Je hebt immers ook nergens om je druk over te maken. Je maakt je druk over de dingen die je misschien niet kan doen, maar iedereen kan de dingen doen die je voor je krijgt in het heden.

Je kan ook bewust worden van dat je aan het denken bent, dat je je stemmetje in je hoofd gebruikt. Denk niet dat het stemmetje slecht is, het is een prachtig hulpmiddel om te denken, maar jij bent niet dat stemmetje. Luister naar het stemmetje in je hoofd zonder te oordelen en je zal merken dat het stemmetje zijn kracht verliest en je niet meer kan controleren.

Elk moment dat je het naar je zin hebt ben je daadwerkelijk in het moment, denk er maar eens aan. Veel dingen in onze hersenen hebben een relatie met elkaar. Handelingen zorgen voor een gevoel, of waarnemingen zorgen voor een handeling, een waarneming kan ook voor een gevoel zorgen, etc. Je kan het zo gek niet verzinnen of je hersenen kunnen er een link bij maken als je het maar vaak genoeg oefent. Het leuke van deze linken in je hoofd is dat ze ook de andere kant op werken. Herinner je een keer wanneer je het verschrikkelijk naar je zin had en denk aan wat je toen deed. Wil je het de volgende keer weer naar je zin hebben dan ga je gewoon de dingen doen die je toen deed. het werkt echt en je zult het resultaat snel merken! (het is een beetje verslavend, naar je zin hebben :p)
  dinsdag 28 november 2006 @ 17:24:41 #118
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43966559
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 17:17 schreef Paales het volgende:
Goed zweverig verhaal
Bedankt voor de waardevolle tip . Dit is zeker iets dat ik moet doen
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:00:39 #119
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_43969583
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:24 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik hoef niet eens tegen een vrouw te praten. Ze vinden me zo ook al aantrekkelijk.
pi_43973709
Och, dat achterhaalde laddermodel weer

Feit is dat de intelectuele hoeren/broertjes die rol zelf op zich nemen. Ze gaan zich gedragen als luisterend oor, oftewel spelen dezelfde rol voor meisjes als beste vriendinnen, zonder iets van hun interesse te laten blijken. En dan opeens blijkt dat de beste vriendinnetjes verliefd zijn en een relatie eisen op basis van hun verleende diensten als luisterend oor terwijl ze daarbij nog vergeten het meisje vaak zelf als luisterend oor te hebben gebruikt om te klagen over hoe alleeeeeheeen ze zijn.

Kan je nog beter een meisje "geil wijf" noemen. Ze zal dit misschien niet al te zeer waarderen en je kukelt wat naar beneden op de gewone ladder (okay, bij sommigen zal je zelfs omhoog gaan ), maar je komt dan ook niet op een broertjesladder.

Conclusie, gewoon een leuke man die zeker van zichzelf is. Daarvoor hoeft hij niet de klootzak uit te hangen, is alleen maar zielig.
pi_43978387
quote:
Vraagje? Geef jij wel snel genoeg aan bij een vrouw die je leukt vindt dat je haar ook aantrekkelijk vindt? Dan klap die je vriendschap kwestie in één keer weg. Zeg bijvoorbeeld, dat je haar eerst alleen knap vond maar ze nu ook nog interessant blijkt te zijn in whatever.
pi_43978422
quote:

[..]

Komt gewoon omdat LTS mensen vaker wat meer man durven te zijn dan hoogopgeleide mensen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:21:31 #123
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_43978555
Achjoh, ik was ook een bêta, maar kijk mij nu eens alpha zijn.
[KNE]-Mod
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:27:00 #124
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43978715
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:16 schreef honderd het volgende:

[..]

Komt gewoon omdat LTS mensen vaker wat meer man durven te zijn dan hoogopgeleide mensen.

Helaas val ik in de laatste categorie
Internetjosti!
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:29:16 #125
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43978782
Maar als je jezelf nou gewoon die hele rol niet toebedeelt, gaat het dan niet een stuk makkelijker?
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:30:34 #126
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43978817
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:29 schreef Slarioux het volgende:
Maar als je jezelf nou gewoon die hele rol niet toebedeelt, gaat het dan niet een stuk makkelijker?
Wellicht . Ik zal het proberen.

Ik heb al een boel nuttige tips!!
Internetjosti!
pi_43978906
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef BttD het volgende:

[..]

Ik geloof dan ook in wat je denkt over jezelf tot op zekere hoogte wel waarheid wordt.
En waarschijnlijk durf je ook niet genoeg. Begin met mensen aanspreken in de stad, voor flauwe grapjes te maken (met een vriend erbij, of zo). Spreek meisjes in de trein aan met dé flauwste openingszinnen, niet om hen te versieren, gewoon voor de leut.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:35:29 #128
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43978952
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:34 schreef Chronicle het volgende:

[..]

Ik geloof dan ook in wat je denkt over jezelf tot op zekere hoogte wel waarheid wordt.
En waarschijnlijk durf je ook niet genoeg. Begin met mensen aanspreken in de stad, voor flauwe grapjes te maken (met een vriend erbij, of zo). Spreek meisjes in de trein aan met dé flauwste openingszinnen, niet om hen te versieren, gewoon voor de leut.
Ik ben erachter gekomen dat daar mijn grootste probleem zit. Ik open niet genoeg mogelijkheden voor mezelf.

En als ik ze open dan zoek ik er teveel achter, waardoor het niets wordt

Die twee dingen dus veranderen
1) Wanhopigheid weg, meiden aanspreken voor de lol en:
2) Meiden aanspreken!!
Internetjosti!
pi_43978995
Oh, en ze zijn echt niet beter dan jou, hoor. Als ze je uitlachen of zo denk er dan gewoon aan dat ook zij gewoon poepen. Dit vergeet ik zelf soms ook wel.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:41:04 #130
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43979086
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:30 schreef BttD het volgende:

[..]

Wellicht . Ik zal het proberen.

Ik heb al een boel nuttige tips!!
Nou ja, ik bedoel, je kan de symptomen van het beta-male zijn (nog nooit van gehoord trouwens) ook gewoon negeren en zelf kijken wat jij vind dat er schort. En ga dáár dan aan werken.

En misschien kom je wel tot bijna dezelfde lijst als die van de "beta-male" uit je OP, maar tot heel andere oplossingen als dat je zou "moeten" doen om een alpha te worden.
  dinsdag 28 november 2006 @ 23:43:59 #131
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43979127
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef Chronicle het volgende:
Oh, en ze zijn echt niet beter dan jou, hoor. Als ze je uitlachen of zo denk er dan gewoon aan dat ook zij gewoon poepen. Dit vergeet ik zelf soms ook wel.
Vrouwen poepen niet
Internetjosti!
pi_43981075
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:27 schreef BttD het volgende:

[..]

Troost je met het percentage hoogopgeleide vrouwen wat voor LTS´ers valt.
  FOK!fotograaf woensdag 29 november 2006 @ 09:37:56 #133
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43984001
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:16 schreef honderd het volgende:

[..]

En hoger opgeleiden hebben vaak ook standaarden, en niet als richtlijn 'alles met een hartslag'. Trust me, als ik zie met wat voor inhoudsloze bimmbo's ze vaak lopen, dan is bij mij de drang niet aanwezig om zulke XX combi's te versieren.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43985718
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:37 schreef freud het volgende:

[..]

En hoger opgeleiden hebben vaak ook standaarden, en niet als richtlijn 'alles met een hartslag'. Trust me, als ik zie met wat voor inhoudsloze bimmbo's ze vaak lopen, dan is bij mij de drang niet aanwezig om zulke XX combi's te versieren.
Lul toch niet, als ik een lekker wijf zie waar totaal geen inhoud inzit wil ik er heus wel seks mee.
pi_43985863
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:57 schreef honderd het volgende:

[..]

Lul toch niet, als ik een lekker wijf zie waar totaal geen inhoud inzit wil ik er heus wel seks mee.
Wanneer vertrekt je gipsvlucht nou?
pi_43986260
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:05 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wanneer vertrekt je gipsvlucht nou?
Ik mag weer beetje lopen, vanaf morgen kan ik weer lekker sporten.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:56:34 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43988629
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef Chronicle het volgende:
. Wel een goeie tip ja.
Vrijheid
pi_43998531
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:57 schreef honderd het volgende:

[..]

+1, Mensen die beweren van niet, kunnen zo'n wijf gewoon niet versieren, en bedenken daarom maar een excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')