Oh echt? Vind het het beste nummerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik blijf proberen 'Run' goed te vinden, maar het lukt me niet..
Alleen A'dam dacht ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:26 schreef Gosjke het volgende:
Die heb ik geloof ik in het voorprogramma van iemand anders gezien vorig jaar. Niet onaardig.
Is dat alleen het voorprogramma voor A'dam? Of ook voor de rest van de tour?
Ja dat wil ik ook wel weten eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef JeroenV het volgende:
Is er al iets van een setlist ofzo bekend van voorgaande shows?
dan beter zaterdag Amos lee, maandag Snow Patrolquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zit maandagavond bij Amos Lee.. baas boven baas..
Goede singersongwriter, Passing Stranger is wel een lekker albumquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:16 schreef xzane het volgende:
Scott Matthews is voorprogramma, teminste dat staat op www.thealternative.nl
Ik ben zoooooooooooooooooooooo jaloers dat jullie Scott Matthews te zien krijgen. Die kerel is steengoed.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Goede singersongwriter, Passing Stranger is wel een lekker album![]()
Zo te horen stond hij er weer in z'n eentje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:39 schreef TheVulture het volgende:
En die Scott Matthews was echt een drama als voorprogramma... wat een verschrikkelijke jengelstem
Ik heb genoten gisteren! Het was echt puur genieten. Hopelijk zie ik ze snel weerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef Numbie het volgende:
[..]
Zo te horen stond hij er weer in z'n eentje?
Luister eens naar z'n nummers op myspace: klinkt compleet anders...![]()
Dit was m volgens mij:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:05 schreef KneiterS het volgende:
Ik wil de setlist van gister!!! Wie heeft hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |