quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:03 schreef Leonos het volgende:
Hoeveel willen jullie ervoor betalen?
Afperser...quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:06 schreef Leonos het volgende:
Ik heb er nog 2 liggen en zo boeiend is snow patrol ook weer niet.
Dus een leuk bod (100 voor 2 kaartjes) zal wel leuk wezen
Dan moet je ze niet aanbiedenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Leonos het volgende:
Mwa, maar ik vind het zelf ook wel leuk
Maak ze niet te duurquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:32 schreef kreuk050 het volgende:
Ik 40, en als je toch wilt moet je ze niet aanbieden sukkeltje.
idem... anyway ik blijf gewoon proberen en anders... vette pech, en soms komen er de dagen vlak voor het concert nog wel eens kaarten vrij van mensen die uiteindelijk niet kunnen en er heel graag van af willen (zijn meestal wat goedkoper dan wat er nu op staat).... dus wie weet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zit al 10 dagen te F5' en op ticketmaster.nlNogsteeds geen kaarten vrijgekomen
Is dat niet Live at Somerset House? Waar ergens op 3/4 van het concert die fan het podium klimt, en dan weer met een enorme sprong het publiek induikt? Leuke DVD, alleen wat kortquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:37 schreef kreuk050 het volgende:
Gisteravond dvd gezien, Live at somerfest festival. Erg gaaf! Is uit 2003 en beslaat alleen de eerste 2 cd's, toch nog de moeite waard.
Laatste paar nummers gaat het helemaal loos en ook is het heel mooi.
Supertoffe band!
Ja, erg mooi concertquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
DVD een aanradertje?
wat je zegtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
You're all I Have vind ik ook bijzonder mooi..
Ik heb helemaal nog niet het besef dat ik maandag naar een concert ga.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef Leonos het volgende:
Opvallend stil hier, terwijl maandag de grote dag al is
Oh echt? Vind het het beste nummerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik blijf proberen 'Run' goed te vinden, maar het lukt me niet..
Alleen A'dam dacht ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:26 schreef Gosjke het volgende:
Die heb ik geloof ik in het voorprogramma van iemand anders gezien vorig jaar. Niet onaardig.
Is dat alleen het voorprogramma voor A'dam? Of ook voor de rest van de tour?
Ja dat wil ik ook wel weten eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:40 schreef JeroenV het volgende:
Is er al iets van een setlist ofzo bekend van voorgaande shows?
dan beter zaterdag Amos lee, maandag Snow Patrolquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zit maandagavond bij Amos Lee.. baas boven baas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |