Tranen lopen over mijn wangen van al die opmerkingen hierquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:01 schreef Renesite het volgende:
Aubertineeee lijkt op een aubergineeee
Allebei niet lelijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op bewegend beeld was ze knapper, maar die linker blijft een chick
Best leuk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat was dr k-nummer?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze doet me aan Marescha van Idols denkenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die met dat bruine jasje ziet er leuk uit ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat is daar mis meequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze doet me aan Marescha van Idols denken
En dan hebben we het nog niet eens over het "frontje"quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
kut-pc![]()
anyway, wat was die dochter dramatisch slecht zeg
In álle opzichtenquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
kut-pc![]()
anyway, wat was die dochter dramatisch slecht zeg
Die deed me weer aan Marianne Weber denkenquote:
Dan is er wat mis met jouquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die deed me weer aan Marianne Weber denken
quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die deed me weer aan Marianne Weber denken
Ahum, ze was niet alleen slecht, ze kon zo uit de film Wrong Turn zijn gelopen, dat mijn schaamhaar spontaan begon te rozen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Leukste 10 minuutjes waren dit. Wat ik wel leuk vind aan Albertine () is dat ze er wel echt voor ging. Beter dan die mompelaars die aan de vloer gelijmd staan. Ze bracht zichzelf wel echt, ook al wil niemand het hebben.
.
jujp, ze bedoelde vast iets als van de 'kankeraidstyfus' ofzo, maar dat mocht nie van haar moeder.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
Zei ze nou : 'Ze kunnen de schurft krijgen' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |