quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:21 schreef Marble het volgende:
Hij is nu toch wel mijn favoriet bij 26+. 7 Days klonk erg lekker.
quote:Wist je dat…
...Ruben de afgelopen drie jaar leadzanger van de bekende act The Sunclub is geweest?
...Ruben twee zoons heeft?
...Acht jaar getrouwd is geweest?
...Ruben een rol speelde in de musical Alladin?
...Ruben in het dagelijks leven vertegenwoordiger bij een kledingmerk?
...Ruben al jaren dag in dag uit voor muziek leeft?
...Hij dit als topsport ziet?
...Ruben Nathalie en Tamara als zijn grootste concurrenten zag?
Hij's toch de enige man van het gezelschap, dat was ik er vergeten bij te zeggen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Relatief jonge oude solist? Hij is 31 ofzo, Melanie is dan nog jonger met haar 26 jaar.
Eensch.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]!
Lekker, heb je wel goed geluisterd? Uiterst mislukte versie van dit prachtige lied. Het is een fucking ADHD'er met een te groot ego die amper kan zingen.
Temming laat 'm alleen maar door omdat hij denkt dat deze relatief jonge oude solist een betere concurrentie vormt tegen HJ's jonge groep.
Vond ik ook. En daarmee was ik het met Henk Westbroek eens; hij doet al alsof ie een wereldster is. Sommigen vinden dat misschien een pré, maar ik stoor me er aan. En ik vond 'm niet eens zo sterk op dat podium...quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:13 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind de tip die ze hem gegeven hebben om 'meer te doen' op het podium niet goed. Het was nu echt overdreven. Maar ik zie dat nog wel goed komen
Heb je tenminste op iets in de knijpenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:14 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Ik vond dat ze gelijk hadden over die dikke billenHij heeft ook echt van die bolle bovenbenen
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:39 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vond ik ook. En daarmee was ik het met Henk Westbroek eens; hij doet al alsof ie een wereldster is. Sommigen vinden dat misschien een pré, maar ik stoor me er aan. En ik vond 'm niet eens zo sterk op dat podium...
quote:Een openhartige Ruben
Een diepteinterview met Ruben, op de eerste dag van De Ultieme Test. Over zijn fouten, drang naar succes en de andere kandidaten.
Ruben is de enige man in het gezelschap. In het dagelijks leven is hij vertegenwoordiger bij een kledingmerk. Hij woont samen met zijn vriendin en heeft twee zoontjes van 8 en 3 jaar.
Welke karaktertrek gaat jou in de weg zitten?
"Ik ga het meest last krijgen van het feit dat ik te graag wil. Ik ben dan te geconcentreerd. Waardoor ik vergeet te genieten van het moment, mensen zien daardoor niet hoe leuk ik het eigenlijk vind."
Hoe ben je geworden wie je bent?
"Ik ben gevormd door een aantal factoren. Ik heb me altijd bezig gehouden met wat er om me heen gebeurt en waarom dingen gebeuren. Ik heb analyse proberen te maken waarom het ene wel gaat zoals ik zou willen en het andere niet. Daarnaast heb ik altijd met veel passie muziek gemaakt. Zingen is een goede manier om je te kunnen uiten.
Verder ben ik acht jaar getrouwd geweest en als je het doel stelt ‘till dead do us part’ en het blijkt dan niet zo te zijn, dan word je ook wel een beetje wakker uit een illusie. Je gaat dan veel nadenken over wie je bent en wat je wilt, maar vooral ook wat je slechte kanten zijn en wat je fout hebt gedaan."
Wat heb je fout gedaan voor jouw gevoel?
"Je zet soms een bepaald doel in je leven en gaandeweg verlies je bepaalde mensen uit het oog. Ik wou muziek maken, ik was daar altijd mee bezig. Ik ben op succes belust. Maar dat moet ook in het leven van de ander passen. Uiteindelijk is mijn huwelijk stuk gelopen. Ik denk dan bij mezelf: verdomme dat dat bij mij is gebeurd. Omdat ik een controle freak ben vind ik dat moeilijk te accepteren."
Hoe kom je aan je drang voor succes?
"Daar ben ik mee geboren. Als kind wilde ik een allemansvriend zijn. Ik zoek altijd erkenning van iedereen. Muziek is een taal die iedereen verstaat. Soms is dat wel lastig want ik heb in mijn puberjaren daar zoveel tijd in gestoken dat mijn vrienden ook niet beter weten. Het is een soort van topsport."
Van welke andere kandidaten ben je het meest onder de indruk?
"Van Tamara en Nathalie. Zij zijn wel degenen die het mij het meest moeilijk gaan maken. Zij zijn net zulke podium beesten als ik. We hebben dezelfde drive: gaan, gaan, gaan. Als je dat uitstraalt dan ben je metaal een concurrent."
En de rest is geen concurrent?
"Jawel. We zijn hier met zijn zessen, als je zegt dat zij geen concurrent zijn dan ben je eigenlijk arrogant. Dorine heeft een prachtige stem maar haar mimiek en uitstraling vond ik minder. Anja vond ik qua vocal echt super. En Melanie: Je hebt van die sprookjes die beginnen met ‘er was eens….’ en eindigen met ‘Ze leven nog lang en gelukkig…’ Melanie is iemand die in zo’n sprookje kan zitten. Als ze het juiste moment aanvoelt kan ze ontpoppen tot een nog mooiere vlinder dan dat ze nu al is. En dan zou ze wel eens heel veel harten kunnen gaan winnen."
Hoe ver ga je om te winnen?
"Ik ga tot ‘the max’, alles om te winnen! Alles wat binnen mijn bereik ligt zal ik zeker aangrijpen en naar voren brengen. Laat ik wel vooropstellen dat ik niet over lijken zal gaan. Ik geloof heel erg in wat ik zelf kan."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |